Volgens mij wel ja. Het meeste dat verstuurd wordt gaat door zo'n frankeermachine. Of je moet kiezen voor een digitale postzegel. Dat zou voor jou misschien ook een optie kunnen zijn. Die kun je dan via zo'n label writer zelf printen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Is de enige mogelijkheid om enveloppen, zonder postzegels, en zonder voorbedrukte enveloppen, te versturen dmv een frankeermachine?
Ben namelijk op zoek naar een manier om de post wat professioneler te versturen. Kom echter alleen uit op een frankeermachine. Wat zijn die rode stempels met het bedrag dat op enveloppen wordt gedrukt?
Die rode stempels zijn frankeermachines die kantoren hebben staan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Is de enige mogelijkheid om enveloppen, zonder postzegels, en zonder voorbedrukte enveloppen, te versturen dmv een frankeermachine?
Ben namelijk op zoek naar een manier om de post wat professioneler te versturen. Kom echter alleen uit op een frankeermachine. Wat zijn die rode stempels met het bedrag dat op enveloppen wordt gedrukt?
voor 1-1-12 gaan we de 100 passerenquote:
wat een lul was die vent!quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen week een rit gereden, kwam er een vrouw naar me toe, waarom de vorige chauffeur altijd met pen een grote dikke streep zette over de niet afgestempelde postzegels. Vond ze niet zo leuk, want man was verzamelaar
Die chauffeur handelde wel correct, want als je ongestempelde postzegels tegenkomt moet je ze ongeldig maken. Als een verzamelaar dat niet wil moet hij de zegels aan de binnenkant van de envelop stoppen, lijkt mij....quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Afgelopen week een rit gereden, kwam er een vrouw naar me toe, waarom de vorige chauffeur altijd met pen een grote dikke streep zette over de niet afgestempelde postzegels. Vond ze niet zo leuk, want man was verzamelaar
Jup dit dus. Is de kennis die als eerste is gaan verdwijnen. Moet het bedrijf een hoop geld kosten aangezien ik steeds meer ongestempelde zegels zie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die chauffeur handelde wel correct, want als je ongestempelde postzegels tegenkomt moet je ze ongeldig maken. Als een verzamelaar dat niet wil moet hij de zegels aan de binnenkant van de envelop stoppen, lijkt mij....
A joh, voor een eurotje of 5000 heb je al wel een frankeermachinequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Het is idd correcte handelswijze, maar ik vind het wel erg flauw van haar, die chauffeur dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die chauffeur handelde wel correct, want als je ongestempelde postzegels tegenkomt moet je ze ongeldig maken. Als een verzamelaar dat niet wil moet hij de zegels aan de binnenkant van de envelop stoppen, lijkt mij....
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is idd correcte handelswijze, maar ik vind het wel erg flauw van haar, die chauffeur dan.
Ze wist dat die man een postzegelverzamelaar was en dan alsnog blijven doorkrassen.quote:
heb gehoord dat er tegenwoordig sosm niet eens wordt afgestempeld? Of dat klopt weet ik niet hoor, heb t ook maar gehoord. Vind het idd ook wel enigszins flauw, ook al is het dan correctquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef carboni het volgende:
[..]
Jup dit dus. Is de kennis die als eerste is gaan verdwijnen. Moet het bedrijf een hoop geld kosten aangezien ik steeds meer ongestempelde zegels zie.
Oke, ja dan is het iets anders, oogje dichtknijpen mag dan wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze wist dat die man een postzegelverzamelaar was en dan alsnog blijven doorkrassen.
Dat is zeer zeker erg frustrerendquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, ja dan is het iets anders, oogje dichtknijpen mag dan wel.
Persoonlijk vind ik het flauw dat mijn pakketbezorger vandaag niet heeft aangebeld voor mijn pakketje maar dat ik ineens (ik ben de hele dag thuis geweest!) een briefje in de bus had dat ik niet thuis was!
das niet eens flauw, dat is gewoon nogal asoquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, ja dan is het iets anders, oogje dichtknijpen mag dan wel.
Persoonlijk vind ik het flauw dat mijn pakketbezorger vandaag niet heeft aangebeld voor mijn pakketje maar dat ik ineens (ik ben de hele dag thuis geweest!) een briefje in de bus had dat ik niet thuis was!
Ja, er werd aangebeld (ik blijquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker erg frustrerend
Die chauffeur dacht zeker vroeg klaar te zijn vandaag door het zo maar te doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja, er werd aangebeld (ik blijwant ik verwachtte het pakje) was het de buurvrouw. 15 mins later laat ik de buurvrouw uit, zie ik op de deurmat het briefje liggen
.... Dan donderdag maar ophalen op het postkantoor.
Heb wel een klacht geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |