Dat lijkt me wat overdreven, maar goed, het zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Mogelijk de hele week geen treinen naar Utrecht?
Kak, ga naar de Winterfair woensdagquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar goed, het zou kunnen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, ga naar de Winterfair woensdag
Ik ga voor de uitgedunde variant die ergens in de komende dagen opgestart wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar goed, het zou kunnen.
Ja, kun je nagaan hoe dat is als er nog even 600 bussen bijkomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef Mercer het volgende:
Ik heb wel medelijden met de mensen die nu een ambulance nodig hebben, en die niet kunnen krijgen omdat alles vaststaat.
Je moet gewoon een kaartje met 40% kopen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Geenechtidee het volgende:
Hoi een vraagje,
Ik zou vandaag naar Enschede reizen met de trein, hiervoor moest ik via Utrecht en omdat dit zo ongeveer onmogelijk is geweest ben ik maar niet gegaan en naar huis gegaan. Om vervolgens dan maar morgenochtend te gaan, daar baal ik van want ik missen een leuke avond, maargoed, dat is het leven. De vraag is echter, moet ik nu als bezitter van een ov-week nu wel geld betalen om morgen naar Enschede te komen, gezien het aan de NS te wijten is dat ik niet heb kunnen reizen op vrijdag (gratis) en nu een kaartje moet kopen?
Thanks!
Het is de NS niet te verwijten, het probleem ligt bij Prorail. Maar voor Prorail is het ook overmacht, ze hebben het aggregaat niet expres in de fik gezet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Geenechtidee het volgende:
Hoi een vraagje,
Ik zou vandaag naar Enschede reizen met de trein, hiervoor moest ik via Utrecht en omdat dit zo ongeveer onmogelijk is geweest ben ik maar niet gegaan en naar huis gegaan. Om vervolgens dan maar morgenochtend te gaan, daar baal ik van want ik missen een leuke avond, maargoed, dat is het leven. De vraag is echter, moet ik nu als bezitter van een ov-week nu wel geld betalen om morgen naar Enschede te komen, gezien het aan de NS te wijten is dat ik niet heb kunnen reizen op vrijdag (gratis) en nu een kaartje moet kopen?
Thanks!
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je moet gewoon een kaartje met 40% kopen...
Ja. Jammerdebammer poepchinees, gewoon dokken. Er zijn zo tienduized mensen te noemen die grotere problemen hebben dan jij die een tientje meer of minder voor je vervoer moet betalen. Best knap trouwens dat je nu al weet aan wie dit hele verhaal "te wijten" is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Geenechtidee het volgende:
Hoi een vraagje,
Ik zou vandaag naar Enschede reizen met de trein, hiervoor moest ik via Utrecht en omdat dit zo ongeveer onmogelijk is geweest ben ik maar niet gegaan en naar huis gegaan. Om vervolgens dan maar morgenochtend te gaan, daar baal ik van want ik missen een leuke avond, maargoed, dat is het leven. De vraag is echter, moet ik nu als bezitter van een ov-week nu wel geld betalen om morgen naar Enschede te komen, gezien het aan de NS te wijten is dat ik niet heb kunnen reizen op vrijdag (gratis) en nu een kaartje moet kopen?
Thanks!
Owh, fuck. Die kans lijkt er niet in te zitten:quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef greavy het volgende:
Owh, en ik moet morgen ochtend vroeg naar Amersfoort. Uit Zwijndrecht. Hopelijk dat ik via Dordrecht/Geldermalsen/Tiel/Arnhem zo naar Ede-Wageningen kan komen om uiteindelijk via de Valleilijn in Amersfoort te belanden. Lukt dat niet, ga ik wss via Schiphol cq Amersfoort of gewoon de 3600 Breda-Arnhem ofzo
Beste GEI,quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Geenechtidee het volgende:
Dus omdat ik -minder problemen- heb dan de mensen nu op Utrecht Centraal mag ik geen vraag stellen. Wat een ondoordachte redenering is dat. Er zijn mensen die het erger hebben dan mensen die nu op Utrecht Centraal staan met een mogelijkheid tot een volle maag en goed gezelschap. Er zijn nog veel ergere dingen, dus die mensen die nu op Utrecht Centraal staan mogen eigenlijk helemaal niet klagen! Wat een stompzinnige basisschool redenering is dat zeg.
However bedankt voor het antwoord. Ik dacht ook dat ik een kaartje zou moeten kopen maar hoor signalen uit mijn omgeving die zeggen dat je gewoon kan zeggen "Door de storing in Utrecht kon ik niet gister reizen, blablabla". Heb geen zin in een boete morgen, dus vandaar de vraag, nu nog hopen dat de treinen rijden
Probeer het eens met een Geld Terug bij Vertraging formulier. En dan invullen dat je 24 uur vertraging hebt opgelopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Geenechtidee het volgende:
Dus omdat ik -minder problemen- heb dan de mensen nu op Utrecht Centraal mag ik geen vraag stellen. Wat een ondoordachte redenering is dat. Er zijn mensen die het erger hebben dan mensen die nu op Utrecht Centraal staan met een mogelijkheid tot een volle maag en goed gezelschap. Er zijn nog veel ergere dingen, dus die mensen die nu op Utrecht Centraal staan mogen eigenlijk helemaal niet klagen! Wat een stompzinnige basisschool redenering is dat zeg.
However bedankt voor het antwoord. Ik dacht ook dat ik een kaartje zou moeten kopen maar hoor signalen uit mijn omgeving die zeggen dat je gewoon kan zeggen "Door de storing in Utrecht kon ik niet gister reizen, blablabla". Heb geen zin in een boete morgen, dus vandaar de vraag, nu nog hopen dat de treinen rijden!
Sterkte @ de mensen op UC. Kom er elke dag en uren daar doorbrengen is toch niet iets wat je graag doet....
Heb ik van de zomer geprobeerd. Bij de optie: 'Uiteindelijke aankomsttijd' ingevuld: 'nooit aangekomen.'quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:23 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Probeer het eens met een Geld Terug bij Vertraging formulier. En dan invullen dat je 24 uur vertraging hebt opgelopen.
Iemand??quote:@bertbrussen: BREKEND! Opnieuw brand bij ProRail Utrecht. Grip 0. #3fm 23:19
Hoe laat moet je er zijn morgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
Ach, ik moet om óf 5:38 óf 5:40 weg.
Prorail heeft al laten weten dat ze niet weten of het treinverkeer maandag weer wat kan rijden...
quote:
suc-6 alvast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef greavy het volgende:
Geldermalsen-Tiel en Geldermalsen-Den Bosch schijnt nu door Den Bosch te worden bediend.
Stopper Breda-Utrecht kan morgen ook nog wel eens Breda-Tiel gaan worden
En moet er eigk rond half 10 zijn. Dat red ik wel via Tiel enzo.
Dan ik maar.quote:
Blijkbaar is het weer opgelaaid en is het "alle ballen op Prorail" nuquote:0726322 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)
0726067 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (OvD-G piket)
0726064 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (GHOR)
0709615 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Beheer) Utrecht
0709609 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Persvoorlichter DA 835 Regio)
0709608 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Infocode AC Gelderland Zuid)
0709600 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Ondersteuning ROT)
0709539 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (CvD)
0709531 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Coördinator Informatievoorziening ROT)
0709527 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Centralisten Brandweer Regionaal Utrecht
0709501 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
HOvD Oost Brandweer Regionaal Utrecht
0709500 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
HOvD West Brandweer Regionaal Utrecht
0706001 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Monitorcode Brandweer Regionaal Utrecht
0726322 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)
0726067 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (OvD-G piket)
0726064 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (GHOR)
0709615 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Beheer) Utrecht
0709609 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Persvoorlichter DA 835 Regio)
0709608 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Infocode AC Gelderland Zuid)
0709600 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Ondersteuning ROT)
0709539 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (CvD)
0709531 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Coördinator Informatievoorziening ROT)
0709527 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Centralisten Brandweer Regionaal Utrecht
0709501 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
HOvD Oost Brandweer Regionaal Utrecht
0709500 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
HOvD West Brandweer Regionaal Utrecht
0706001 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Monitorcode Brandweer Regionaal Utrecht
Alsof de NS/ProRail dit voor de lol doet . Hadden ze dan gelijk om zes uur moeten roepen dat er geen treinen meer kwamen? Wat ze ook doen of niet doen, iedereen is pissig en loopt te zeiken en de NS kan niks meer goed doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef greavy het volgende:
" Veel treinreizigers die vrijdagavond zijn gestand na een brand bij Utrecht CS, vinden dat de informatievoorziening slecht was. ProRail en NS kwamen pas na uren met informatie over de stremmingen. Pas in de loop van de avond werd duidelijk dat de treinen niet meer gingen rijden."
ALS JE ZOVEEL COMMENTAAR HEBT, ZIE HET DAN LEKKER ZELF TE REGELEN, ZEIKERDS
Zo, dat is gezegd.
Ja, want dan was het "En ze gooien meteen de handdoek in de ring! Ze proberen niet eens om iets fatsoenlijks te regelen, neeheee, gewoon meteen helemaal stil leggen, prutsers!" geweestquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof de NS/ProRail dit voor de lol doet . Hadden ze dan gelijk om zes uur moeten roepen dat er geen treinen meer kwamen? Wat ze ook doen of niet doen, iedereen is pissig en loopt te zeiken en de NS kan niks meer goed doen.
die foto was hier al eerder gepost en in eee hogere res. het gaat trouwens niet om die fireball links, die is duidelijk aan de buitenkant van het gebouw, mogelijk een schijnwerper van de brandweer oid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef KapiteinT het volgende:
Mooie foto van de brand op de NOS site:
[ afbeelding ]
Geeft wel aan dat het niet om een klein brandje gaat.
Onbegrijpelijk idd!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft.
Schijnt er wel te moeten zijn. Maar blussen met CO2 was ook niet gelukt, dus met water gedaan waardoor er nu niks meer van over is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Da's best een stevige fik!
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft. Of is dat uitgeschakeld geweest omdat er mensen aan het werk waren (ik las eerder dat er werd gewerkt in de relaisruimte). 't Is natuurlijk niet een plek waar je zomaar een paar kuub water naar binnen pompt, gewone sprinklers zullen uit den boze zijn. Hopelijk een leermoment.
Als ze morgen ook maar enigzins wat treinen langs utrecht kunnen loodsen niets dan lof van mijn kant. Ik ga ervanuit om mijn ritjes Breda-Hilversum v.v. via schiphol te doen. Met Fyra heb ik dan minder dan een half uur vertraging ten opzichte van mijn gewone route.
duidelijk, ik heb 3 andere bronnen gechecked en daar vond ik niks op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ik maar.
[..]
Blijkbaar is het weer opgelaaid en is het "alle ballen op Prorail" nu
brandmelding #prorail was een ongelukkig regel om van GRIP2 af te schalen naar GRIP0 #ns #utrechtcentraalquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef bork het volgende:
[..]
duidelijk, ik heb 3 andere bronnen gechecked en daar vond ik niks op.
Beetje bizar maar hulde voor de deelnemers op dit forumpje, ik heb net het e.a met mevr. Bork doorgenomen en heel veel m.b.t. de gevolgen/situatie m.b.t. de komende week werd hier al verschrikkelijk snel duidelijk geanalyseerd en gecommuniceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |