De moeten ze echt platschietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef juxtaposition het volgende:
Las net dat taxi's echt woekertarieven vragen nu á 250 euro voor utrecht - den haag.
Winterfair-vrouwen uit Leeuwarden waren straks op de radio.. die komen niet 1-2-3 thuisquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef sander89 het volgende:
Wel sneu voor die mensen die vannacht op een veldbedje moeten slapen.![]()
Al snap ik niet hoe je dat vooral elkaar krijgt dat je niet weg komt of je moet een buitenlandse toerist zijn ofzo.
Lijkt mij dat je altijd wel een familie/vrienden/kennis en als je rijk bent een taxi om op je bestemming aan te komen of om op weg te helpen is.
Oohja dit is een verkapte tvp![]()
Vet. Maken ze nogees wat spanneds mee in hun bloemjurkjeslevensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Winterfair-vrouwen uit Leeuwarden waren straks op de radio.. die komen niet 1-2-3 thuis
A zijn er niet genoeg bussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Mercer het volgende:
Wat is het probleem? Zijn er niet genoeg bussen? Ik neem toch aan dat ze die bussen desnoods de hele nacht door laten rijden?
Ze kwamen ook pas na zessen naar het station.. eerst 'gezellig een hapje eten' elders natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet. Maken ze nogees wat spanneds mee in hun bloemjurkjeslevens
Als het officiële taxi's zijn dan mogen ze wmb hun vergunning inleveren als het waar is. Je moet niet elk gerucht geloven bij dit soort zaken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef juxtaposition het volgende:
Las net dat taxi's echt woekertarieven vragen nu á 250 euro voor utrecht - den haag.
Als ze om 0:08 uur op perron 2 in Amersfoort zijn komen ze nog wel thuis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet. Maken ze nogees wat spanneds mee in hun bloemjurkjeslevens
KLB moet je niet komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef RealZeus het volgende:
Echt, ik verbaas me in andere topics echt over de reacties van sommige mensen.
Goh, vertel eens hoe jij het beter had gedaan?quote:
Dat ligt eraan of ze vanaf station Leeuwarden ook nog weer een bus / trein moeten hebben helemaal naar huis toequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze om 0:08 uur op perron 2 in Amersfoort zijn komen ze nog wel thuis.
En dan inderdaad morgen bussen paraat hebben staan. Desnoods regel je een tram die naar een ander punt rijdt waar ook weer bussen staan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Goh, vertel eens hoe jij het beter had gedaan?
En hoe wil je al die mensen met bussen vervoeren. Heel Utrecht centraal met bussen doen is technisch niet mogelijk. En dan kan je mensen beter laten slapen dan ze om 5 uur pas afzetten.
Je hebt onderweg nog tijd genoeg om dat vervoer te regelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze vanaf station Leeuwarden ook nog weer een bus / trein moeten hebben helemaal naar huis toe
Die Margrietwijven die zichzelf niet kunnen redden? Helemaal met je eensquote:
Niet nodig, vanuit jaarbeursplein kan je heel zuid-Nederland bereiken. Gewoon de bus naar Gorinchem, Sliedrecht of Breda. Alleen die frequentie zal de komende weken omhoog moeten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan inderdaad morgen bussen paraat hebben staan. Desnoods regel je een tram die naar een ander punt rijdt waar ook weer bussen staan.
Door te zorgen dat zo'n fik in een huisje niet zulke gevolgen kan hebben. En zorgen voor genoeg bussen, lijkt me toch niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Goh, vertel eens hoe jij het beter had gedaan?
En hoe wil je al die mensen met bussen vervoeren. Heel Utrecht centraal met bussen doen is technisch niet mogelijk. En dan kan je mensen beter laten slapen dan ze om 5 uur pas afzetten.
Hoeveel bussen heb je nodig voor 30.000 reizigers?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Door te zorgen dat zo'n fik in een huisje niet zulke gevolgen kan hebben. En zorgen voor genoeg bussen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
En dat in de spits waarin al bijna alle meuk rijdt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel bussen heb je nodig voor 30.000 reizigers?
In korte tijd bussen krijgen voor zoveel mensen gaat nooit lukken. Ga jij die kosten voor een backup systeem betalen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Door te zorgen dat zo'n fik in een huisje niet zulke gevolgen kan hebben. En zorgen voor genoeg bussen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
Stuk of 10 met een grote bullbarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat kan een keer gebeuren. Na een vette meltdown een paar jaar geleden is het licht doorgebroken en zijn ze begonnen met het opzetten van failover regelcentra. Maar dat is op dit moment blijkbaar nog niet klaar. Het zij zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
600, die extra klaarstaan bovenop de spitscapaciteit. Met 600 chauffeurs dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
500 slechts, lijkt me goed te doen. Chauffeurs haal je van minder belangrijke lijnen uit verschillende steden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar tover jij die in de spits vandaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
500 slechts, lijkt me goed te doen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
500 slechts, lijkt me goed te doen. Chauffeurs haal je van minder belangrijke lijnen uit verschillende steden.
Ehmquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
500 slechts, lijkt me goed te doen. Chauffeurs haal je van minder belangrijke lijnen uit verschillende steden.
Ja, er zullen toch echt wel 500 bussen te regelen zijn! Kom op hé, zo moeilijk lijkt me dat nou niet. Probleem is dat alles vast staat, maar dan doe je er desnoods tot 3 uur 's nachts over. Ik snap dat niet hoor, die bekrmpen mentaliteit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar tover jij die in de spits vandaan?
En wat heb je eraan als je om 3 uur 's nachts in zeg Amersfoort staat, terwijl je naar Barneveld / Klarenbeek / Olst moet? Is het dan niet handiger om in Utrecht te blijven tukken, en dan morgenvroeg pas met de bus weggaan zodat je wél aansluitende treinen naar je bestemming hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, er zullen toch echt wel 500 bussen te regelen zijn! Kom op hé, zo moeilijk lijkt me dat nou niet. Probleem is dat alles vast staat, maar dan doe je er desnoods tot 3 uur 's nachts over. Ik snap dat niet hoor, die bekrmpen mentaliteit.
Dude, serieusquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, er zullen toch echt wel 500 bussen te regelen zijn! Kom op hé, zo moeilijk lijkt me dat nou niet. Probleem is dat alles vast staat, maar dan doe je er desnoods tot 3 uur 's nachts over. Ik snap dat niet hoor, die bekrmpen mentaliteit.
300 bussen stil hebben staan in de spits is pure kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Mercer het volgende:
Ja, kan iedereen wel gaan lachen, maar ik had wel netjes gezorgd dat er bussen zouden staan. Al regel je er maar 300, ook goed. Daarna nog een keer rijden, en klaar is Clara! Was dat zo moeilijk? Nee hè, dacht het niet.
Ga er maar vanuit dat je er idd nog wel even last van hebt. Als ze het treinverkeer weer opstarten dan zal dat in de eerste dagen in uitgedunde vorm zijn om het zo makkelijker te maken om de treinenloop in de hand te houden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef juxtaposition het volgende:
Ik las net op een ander forum dat de ellende misschien nog wel een week aan gaat houden. Dat zou niet zo tof zijn, aangezien ik in Utrecht studeer...
Die gaan rijden richting Den Haag, Amsterdam, Nijmegen etc etc... Goh, goh, moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
300 bussen stil hebben staan in de spits is pure kapitaalvernietiging.
En waar moeten die 300 bussen volgens jou heen rijden? En hoe, want de ring stond helemaal vast.
Jij doet net of je in Fok een knop "tover 600 bussen" hebtquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jullie doen net of die mensen naar Jupiter of Pluto moeten.
Ah, en de mensen van de boemeltjes dan? En busstroken? Waar zitten die op de snelweg?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Mercer het volgende:
[..]
Die gaan rijden richting Den Haag, Amsterdam, Nijmegen etc etc... Goh, goh, moeilijk hoor.Wel eens van busstroken gehoord?
Verrassing, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet net of je in Fok een knop "tover 600 bussen" hebt
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Mercer het volgende:
[..]
Verrassing, die heb ik niet.Maar ik heet geen NS, of Prorail, maar Mercer, aangenaam!
En het is niet mijn verantwoordelijkheid, die mensen hebben niet bij mij een kaartje gekocht hè.
Als jij 600 bussen permanent paraat wilt hebben staan op Utrecht dan worden de treinkaartjes alleen maar duurder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Mercer het volgende:
[..]
Verrassing, die heb ik niet.Maar ik heet geen NS, of Prorail, maar Mercer, aangenaam!
En het is niet mijn verantwoordelijkheid, die mensen hebben niet bij mij een kaartje gekocht hè.
Ja, die boemeltjes hebben even pech, die kunnen wel wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah, en de mensen van de boemeltjes dan? En busstroken? Waar zitten die op de snelweg?
Je bedoelt dat de bussen over de vluchtstrook rijden? Dat is niet op alle snelwegen toegestaan en het gaat niet bijster hard kan ik je vertellen.
Daarnaast hoe komen die buschauffeurs eigenlijk in Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |