De moeten ze echt platschietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef juxtaposition het volgende:
Las net dat taxi's echt woekertarieven vragen nu á 250 euro voor utrecht - den haag.
Winterfair-vrouwen uit Leeuwarden waren straks op de radio.. die komen niet 1-2-3 thuisquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef sander89 het volgende:
Wel sneu voor die mensen die vannacht op een veldbedje moeten slapen.![]()
Al snap ik niet hoe je dat vooral elkaar krijgt dat je niet weg komt of je moet een buitenlandse toerist zijn ofzo.
Lijkt mij dat je altijd wel een familie/vrienden/kennis en als je rijk bent een taxi om op je bestemming aan te komen of om op weg te helpen is.
Oohja dit is een verkapte tvp![]()
Vet. Maken ze nogees wat spanneds mee in hun bloemjurkjeslevensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Winterfair-vrouwen uit Leeuwarden waren straks op de radio.. die komen niet 1-2-3 thuis
A zijn er niet genoeg bussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Mercer het volgende:
Wat is het probleem? Zijn er niet genoeg bussen? Ik neem toch aan dat ze die bussen desnoods de hele nacht door laten rijden?
Ze kwamen ook pas na zessen naar het station.. eerst 'gezellig een hapje eten' elders natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet. Maken ze nogees wat spanneds mee in hun bloemjurkjeslevens
Als het officiële taxi's zijn dan mogen ze wmb hun vergunning inleveren als het waar is. Je moet niet elk gerucht geloven bij dit soort zaken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef juxtaposition het volgende:
Las net dat taxi's echt woekertarieven vragen nu á 250 euro voor utrecht - den haag.
Als ze om 0:08 uur op perron 2 in Amersfoort zijn komen ze nog wel thuis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet. Maken ze nogees wat spanneds mee in hun bloemjurkjeslevens
KLB moet je niet komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef RealZeus het volgende:
Echt, ik verbaas me in andere topics echt over de reacties van sommige mensen.
Goh, vertel eens hoe jij het beter had gedaan?quote:
Dat ligt eraan of ze vanaf station Leeuwarden ook nog weer een bus / trein moeten hebben helemaal naar huis toequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze om 0:08 uur op perron 2 in Amersfoort zijn komen ze nog wel thuis.
En dan inderdaad morgen bussen paraat hebben staan. Desnoods regel je een tram die naar een ander punt rijdt waar ook weer bussen staan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Goh, vertel eens hoe jij het beter had gedaan?
En hoe wil je al die mensen met bussen vervoeren. Heel Utrecht centraal met bussen doen is technisch niet mogelijk. En dan kan je mensen beter laten slapen dan ze om 5 uur pas afzetten.
Je hebt onderweg nog tijd genoeg om dat vervoer te regelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze vanaf station Leeuwarden ook nog weer een bus / trein moeten hebben helemaal naar huis toe
Die Margrietwijven die zichzelf niet kunnen redden? Helemaal met je eensquote:
Niet nodig, vanuit jaarbeursplein kan je heel zuid-Nederland bereiken. Gewoon de bus naar Gorinchem, Sliedrecht of Breda. Alleen die frequentie zal de komende weken omhoog moeten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan inderdaad morgen bussen paraat hebben staan. Desnoods regel je een tram die naar een ander punt rijdt waar ook weer bussen staan.
Door te zorgen dat zo'n fik in een huisje niet zulke gevolgen kan hebben. En zorgen voor genoeg bussen, lijkt me toch niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Goh, vertel eens hoe jij het beter had gedaan?
En hoe wil je al die mensen met bussen vervoeren. Heel Utrecht centraal met bussen doen is technisch niet mogelijk. En dan kan je mensen beter laten slapen dan ze om 5 uur pas afzetten.
Hoeveel bussen heb je nodig voor 30.000 reizigers?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Door te zorgen dat zo'n fik in een huisje niet zulke gevolgen kan hebben. En zorgen voor genoeg bussen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
En dat in de spits waarin al bijna alle meuk rijdt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel bussen heb je nodig voor 30.000 reizigers?
In korte tijd bussen krijgen voor zoveel mensen gaat nooit lukken. Ga jij die kosten voor een backup systeem betalen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Door te zorgen dat zo'n fik in een huisje niet zulke gevolgen kan hebben. En zorgen voor genoeg bussen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |