You're the boss.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, de bovenste is bijna vol en de onderste is al bijna weggezakt. Zodra de bovenste vol is, maak ik van de onderste wel het volgende centrale deel met verwijzingen naar het oudere topic.
opgeruimdquote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Apekoek het volgende:
ze lopen mijn topic te verneuken met shugar lee hoopers, omdat hij denk dat hij grappig is.
[Zomer 2007] Lesbos
want ja, lesbos lijkt natuurlijk verdacht veel op lesbies, heel erg grappig natuurlijk.
OK gaan we eens kijken waar die gebleven is...quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Ikook het volgende:
Onder het kopje 'reisverhalen' in de FAQ staat een link naar 'Joef, links naar zo'n 1600 reisverhalen', www.joef.nl. En die link werkt niet. Hoe lang het al niet werkt, weet ik niet....wou 't alleen maar effe zeggen
Dat kan helaas niet, omdat het andere topic later geopend is.quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Fogel het volgende:
" vliegen, wat meenemen? " hierheen " [Centraal] Vragen over vliegen #2 " verhuizen?
Jouw reactie naar hem is duidelijk genoegquote:Op zondag 29 april 2007 15:18 schreef MM-Luna het volgende:
[Zomer 2007] Tunesie
CheatFag heeft wat moeite met normaal reageren.
Prima.quote:Op maandag 30 april 2007 00:20 schreef DutchTrain het volgende:
Tunesië topics zijn samengevoegd, onnodige reacties verwijderd
thanksquote:Op maandag 30 april 2007 23:07 schreef One_of_the_few het volgende:
Wil iemand de typo Zuid amerika en Zuid-oost Azie reis eruit halen?
Is de TS ook al geband hiervoor? En voor de vieze plaatjes in de OP natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Tuurlijk.
Zo'n rechtopstaande paal kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
Is de TS ook al geband hiervoor? En voor de vieze plaatjes in de OP natuurlijk
*zucht* En ik klik er ook gewoon op hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:16 schreef DutchTrain het volgende:
ow, en kan er ook nog iemand de titel wijzigen van dit topic ?
quote:
Of Nieuwe TT: Vliegen met Easyjet in Juni en Juli voor 30% kortingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:37 schreef Dizzee het volgende:
Nieuws en Aanbiedingen - Vliegen met Ryanair voor 0,01
TT klopt niet meer.
Nieuwe TT: "Vliegen met Ryanair voor 10,-" ?
Ik heb de TT een ietwat gewijzigd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef ozzietukker het volgende:
Of Nieuwe TT: Vliegen met Easyjet in Juni en Juli voor 30% korting
Staat me wel iets van bij. Heb je al gezocht op 'zuidoost azië'?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
Is er ook een centraal SE Asia topic? Heb wat advies nodig.
hij is gewaarschuwdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tijd voor een break voor deze user??
http://forum.fok.nl/user/history/183478
Is op een irritante wijze zijn suriname verhaal aan het verkopen...
gezien en verwijderdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef sanni het volgende:
Of je ff het op de man spelen en offtopic gaan in dit topic van deze user kunt bekijken.
Ja, dat kanquote:Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef Theebag het volgende:
Is het mogelijk om de topictitel "[Stageverslag] Op een cruiseschip in Alaska en de Caraïben." te veranderen in "[Stageverslag] Varen in Alaska en de Caraïben" ? Dit is denk ik wat duidelijker en dan past de titel ook in de lay-out i.p.v. van afgekapt te worden.
Veel sterktequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanwege medische problemen ben ik tijdelijk gestopt met modden. Wanneer ik weer terug ben als mod, is nog onduidelijk.
Oh ja, wat is dit dan? Reisorganisaties: ervaringen gezochtquote:Op zondag 1 juli 2007 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen. Het gaat al iets beter, maar jullie zullen het voorlopig nog even met alleen DT moeten stellen.
Dat noem ik voorkomen dat ik echt moet gaan modden.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:00 schreef Fogel het volgende:
Oh ja, wat is dit dan? Reisorganisaties: ervaringen gezocht
Je kon het niet laten om toch te modden
Ik vind het eigenlijk meer een topic voor TRV, maar oké.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Bonjour,
Mag ik naar het strandhuisje geschopt worden? Alicante / Torrevieja / Rojales
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Wiskundig is het weer correct.
Op de één of andere manier werken trema's en accents niet bij mij in een TT. Sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef luciano het volgende:
![]()
Maarre ...... TAALkundig gezien , zou ik graag mijn ë weer terug willen die je hebt gepikt aan het eind van argentinië![]()
Ga je gangquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef Byte_Me het volgende:
mag ik een nieuw antarctica topic openen? er is er al een maar die heeft een baggerOP. zou liever een nieuw topic met een mooie overzichtelijke OP maken.
Opgenomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:00 schreef k_man het volgende:
Mag mijn verslagje van Kopenhagen in het rijtje worden opgenomen? BVD.
En in aanvulling op wat k_man zegt: je moet gewoon de hele prijs betalen ongeacht waaruit die is opgebouwd. Bij KLM kan je niet zeggen dat je liever niet betaalt voor de blauwe stewardessenjassen. Als je dat niet wil betalen moet je niet gaan of een andere bestemming / luchtvaartmaatschappij zoeken.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef JimmyJames het volgende:
Mag ik hier een domme vraag stellen? Zo niet, doe ik het tochIs er ergens een site waar je kunt zien wat goedkope vilegvelden zijn? Want als je budget vliegt slokken de belastingen veruit het grootste gedeelte van de prijs op.
Ja, en wel hier: Madridquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef miss_sly het volgende:
Is er een centraal topic met tips voor Madrid? Heb wel gezocht, maar kon het niet vinden
Al die reclame die je ook maakt voor FOX, Baobab en Summumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:24 schreef flipsen het volgende:
Oh, dus dáárom ben ik altijd mijn posts kwijt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef flipsen het volgende:
En we gaan hier geen wedstrijdje doen natuurlijk, voor je het weet komt DutchTrain of UIO_AMS de boel opschonen...
Maakt niet uit, jouw berichten staan nu toch op autodeletequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:27 schreef flipsen het volgende:
Ja zeg, zometeen word zelfs FB nog een SC
Je denkt aan deze? http://gc.kls2.com/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ooit was er een topic met een link naar een website waar je de afstand van je vliegreizen kon bereknen, optellen en visualiseren.
Heeft iemand die link nog?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:04 schreef flipsen het volgende:
Verdorie, je kan niet eens meer fatsoenlijk spammen in TRV
Ik zal eens kijken. Ware het niet dat FOK! op dit moment nog niet optimaal reageert.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:42 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ik wil niet zeiken, maar in het Berlijn-topic zijn ineens een stuk of honderd (of meer, heb niet geteld) foto's achter elkaar geplaatst, wat op mij overkomt als een foto-flood. 't Lijkt me beter als hij er een paar uit selecteert, want behalve dat ik ze nogal donker vind (maar goed dat is een mening), zijn er nogal veel foto's van hetzelfde onderwerp (televisietoren/reichstag).
Berlijn (deel 4)
Mij zeg het niet zoveel. Anders dan in de topicreeks die fogel aandraagt zou ik ook niet weten.quote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef Masanga het volgende:
Even hier vragen (ik zou niet goed weten waar ik het elders moet vragen) : ooit was er een topic (ik ben ervan overtuigd dat het in de sectie travel is) over het boeken van retourtickets maar slechts de heenvlucht opgebruiken. Ik vind deze topic voorlopig niet terug via de zoekfunctie, kan iemand mij helpen aan een linkje?
Bij voorbaat dank!
Een veel voorkomende vraag, die je het best kan stellen in: [Centraal] Vragen over vliegen #3quote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef Masanga het volgende:
Even hier vragen (ik zou niet goed weten waar ik het elders moet vragen) : ooit was er een topic (ik ben ervan overtuigd dat het in de sectie travel is) over het boeken van retourtickets maar slechts de heenvlucht opgebruiken. Ik vind deze topic voorlopig niet terug via de zoekfunctie, kan iemand mij helpen aan een linkje?
Bij voorbaat dank!
Vind je het nou niet een heel klein beetje kinderachtig om al die tvp'tje weg te halen? Of vind jij "mooie foto's" iets zinnigs? Wat die posts worden wel geaccepteerd zie ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:09 schreef DutchTrain het volgende:
=> Thailand #14 Het land van de glimlach.
En geen TVP's meer plaatsen. Post iets zinnigs of niet.
Probeer iets als: Dit topic ga ik in de gaten houden, want ... (invullen naar eigen inzicht)quote:
Daarvoor hebben wequote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:01 schreef Catullus het volgende:
Is er een centraal reisadvies-topic? Of een topic, waarbij je bij het geven van aantal punten/wensen, (zoals budget en wel of geen zon) een advies/ideerichting krijgt?
Zo nee, is het geen goed idee om dit topic te transformeren naar een centraal topic daarvoor?
[Reisadvies] Last-minute 1-6 januari ¤ 300pp ?
GrtZ
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef DutchTrain het volgende:
de Slowchat, waar je met verschillende reizigers van gedachten kan wisselen.
Dank voor de melding. Die zien we niet meer terugquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stubking is aan het spammen: [Zomer 2008] Jongerenreizen
Nee, dat was het zeker niet. Ik had alleen de twee andere reacties (over dubbeltopic) aangevinkt om te verwijderen, maar waarschijnlijk is door een foutje in de forumsoftware ook jouw reactie verwijderd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef HuHu het volgende:
Waar is mijn reactie in Jongerenvakantie op eigen houtje gebleven? Ik zei daar dat een taxi-rit meestal niet inbegrepen is bij de vliegreis en dat je dit zelf moet regelen, eventueel in overleg met de eigenaar van je appartement.
Dat is toch niet zo'n gekke reactie?
Jaja... softwarefoutje hè. Kijk eens naar m'n tagje, dat geloof ik echt nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat was het zeker niet. Ik had alleen de twee andere reacties (over dubbeltopic) aangevinkt om te verwijderen, maar waarschijnlijk is door een foutje in de forumsoftware ook jouw reactie verwijderd.
Ik wist dat je je aangesproken zou voelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:32 schreef HuHu het volgende:
Jaja... softwarefoutje hè. Kijk eens naar m'n tagje, dat geloof ik echt niet. Je hebt gewoon per ongeluk ook de mijne aangevinkt
.
Geeft niets hoor, vroeg 't me alleen even af.
't is geen spam, maar ik denk niet dat er ooit nog iemand in zal reageren. Althans dat is de ervaring met topics die meer dan 20 seconden kosten om te laden...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Is dit topic handig? En kan het ook in het Nederlands?
Ik kan het personaliseren, maar daar is het gewoon te vroeg voor denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Kepler's wereldreistopic, ik ben er benieuwd naar. Je kunt het personaliseren als een soort blog. Het hoeft natuurlijk niet centraal.
ok bedanktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Joh, ik open zelfs topics over waar ik heen moet. Meestal heb ik niet meer dan een globaal plan. De vragen kun je altijd personaliseren. Gewoon doen zou ik zeggen.
In het Cuba-topic levert dat ook altijd een leuke discussie opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:42 schreef k_man het volgende:
Is het een idee voor Tunesië een scheiding in twee topics te maken? Eén voor de mensen die naar een resort gaan om te bakken en één voor de mensen die wel in het land geïnteresseerd zijn?
Het staat inmiddels online. Heb nog een verzoekje: Kun je netzo als andere topics er een tag voorzetten met [ Zomer 2008] Bedankt alvast. Het topic zal dezer dagen nog even worden geupdate mocht er nog meer interessant beeldmateriaal geschoten worden.quote:
Omdat de topicindex maar tot een beperkt aantal dagen terug laat zien.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef JenDaMan het volgende:
Eigenlijk meer een vraag. Waarom zo extreem weinig topics bij 'Zon, zee en strand'?
Ah zoquote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat de topicindex maar tot een beperkt aantal dagen terug laat zien.
Klik op => http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/39/90 (ofwel /90 erachter) en je ziet ze bijna allemaal
Checkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:31 schreef BushRanger het volgende:
In dit topic: Roadtrip van Alaska naar Panama [reisverslag]
is het op pagina 3 niet goed gegaan met de foto's. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn bagger te deleten?
Camobja, Laos en Vietnam in één topic heeft wat mij betreft de voorkeur. Maar jij bent de expert, dus ik laat het aan jou overquote:Op zondag 28 september 2008 10:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Cambodja & Laos is vol.
Willen jullie weer een combi topic, of 1 voor Laos en 1 voor Cambodja ?
Speciaal voor de zomer 2008 hadden we hem verplaatst en hernoemd. Nu dus weer terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:55 schreef Farenji het volgende:
Kan Egypte deel 5 misschien hernoemd worden naar gewoon "Egypte" en kan het dan meteen in het landen, steden en streken subforum gezet worden? In de zomer is Egypte veel te heet en het land heeft ook veel meer te bieden dan alleen zee zon en strand...
Er zijn er nu 2quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou en of: Berlijn - Deeltje 6
Als je bovenaan in de stickies van TRV kijkt staat daar een mooi topic met een groot deel van de steden, streken en landen-topics.
----
edit: wel de goede link geven natuurlijk
Ik heb werkelijk geen idee, maar dat antwoord is vast niet goed genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef Hik het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: is er een reden dat de Spratly Eil(anden, neem ik aan) apart zijn opgenomen in het Landen en streken overzicht?
Niet echt een enorme toeristische trekpleister, toch?![]()
Ik heb het ookmoeten opzoeken op de wikipedia, want had geen idee waar het was...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuke discussie trouwens over op wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Spratly_Islands
Adriana Limaquote:
Wij zijn al de enigen die in het Perú topic posten op het moment...quote:
Geef eens wat meer info... welke plaatsen heb je bezocht, een typisch woord uit de titel, onder welke user name je het gepost hebt etc? Dat zoekt wat makkelijker dan 'reisverslag Schotland' als je het zo helemaal niet genoemd hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier iemand die mijn reisverslag Schotland (mei 2001) nog kan vinden, ik ben al 2 dagen op zoek en kanhetnietvinden
Nee, het is gewoon weg denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 08:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb even gezocht en ik zie dat je een aankondiging van je reis naar Schotland doet in Zuid-Engeland en Schotland en dat topic is van maart 2001.
Het volgende topic over Schotland is van januari 2002 en daarin zet golfer dat hij er geweest is: Schotland
Ik zie vervolgens jou reageren in Schotland van mei 2002
In het laatste centrale topic staat niets van jullie handen: Schotland
Zoeken op Bluezz als TS in travel levert ook niet veel bruikbaars op.
Ik heb het verslag nog in Word, zoals je weetquote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat jammer Bluezz, als het weg zou zijn.
O dat zou heel leuk zijn!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het verslag nog in Word, zoals je weet, en de foto's in een album
Maar op fok is het ook wel eens leuk om terug te lezen of naar terug te linken en dat kan niet meer, dat is het enige, jammer maar helaas
Ik krijg nu wel zin om wat foto's in te scannen en in je topic te gooien als tip
Word vervolgd
Klopt. Ik quote mijzelf maar even:quote:Op zondag 4 januari 2009 11:32 schreef k_man het volgende:
Het zal wel in een grote crash verloren zijn gegaan, vrees ik.
quote:donderdag 2 augustus 2001 @ 00:41
In mei, samen met Bluezz daar geweest.
Prachtig reisverslag met foto's door Bluezz hier geplaatst, maar helaas tijdens de grote Crash verloren gegaan.
Ja, of hij is zo enthousiast over zijn ervaringen in Barcelona, dat hij heeft besloten het met ons te delen in zijn allereerste post hier. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Aan de andere kant staat er wel een overdreven positief praatje bij en heeft de betreffende user zich kennelijk speciaal hiervor geregistreerd (het is z'n eerste en enige post).
ah je bent nog niet bekend met het feit dat tegenwoordig alle grotere bedrijven mensen inhuren om tegen betaling positieve feedbacks op producten/services te posten op fora en site's als kieskeurig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Een link naar een Capitoolgids is niet echt spam. Het zou me verbazen als die user eigenaar is van dat bedrijf.
Jullie hadden gelijk. Post is aangepast.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef WooZ het volgende:
ah je bent nog niet bekend met het feit dat tegenwoordig alle grotere bedrijven mensen inhuren om tegen betaling positieve feedbacks op producten/services te posten op fora en site's als kieskeurig?
Deze post lijkt me zo klaar als een klontje, temeer omdat het post no 1. is
Echt vreselijk irritant, spammers op een forumquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Sowieso zijn ronaldiz en lisette_iz niet vies van een beetje spammen.
Heb er net een paar laten verwijderen omdat ze overal hun eigen site spamden, flipsen. Daar kunnen we ook een trio van maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef flipsen het volgende:
Echt vreselijk irritant, spammers op een forum
Die is er (nog) niet.quote:
quote:
Ik verdenk je meer van de zoekactie: syrie NOT k_manquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Vreemd, stond niet in het overzicht en kwam niet uit de gebruikelijke zoekactie... [sub]maar dat kan ook komen omdat ik Sryië ingetypt had
Gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie de OP in het Thailand topic vervangen met wat in de wiki staat aut? http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ThailandTopic
Bij deze: Istanbul #2 - Brug tussen Europa en Aziëquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Had al iemand het tweede deel van het Istanbul-topic genoemd?
Dan eerst bedenken wat je wil en toch maar een topic op FOK openenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dan moet ik naar BUITEN!!!
Ik wil dat natuurlijk veilig van achter de computer doen. Straks ben ik al bruin voor ik op vakantie ga! Dat kunnen we niet hebben!
Hier maar verder dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik doe dit topic trouwens even op slot, want ik moet naar de wc en jullie gaan me veel te snel hier. Als ik terug ben, hoef ik dan niet achterlijk veel bij te lezen. Tot zo!
Laten we dat maar niet doen, JK. Kom jij trouwens vaak in TRV?quote:
Je kan het verslag gewoon in het topic posten toch ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef dagdag het volgende:
hoi hier een vraag
zou iemand dit topic kunnen sluiten, of zorgen dat ik hem weer kan editten.
zodat ik het uitgebreide verslag hier kan zetten
Nassau kort verslag
ja dat weet ik maar ik kan hem niet edittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan het verslag gewoon in het topic posten toch ?
Sluiten en editten op aanvraag doen we niet
Weet je wat: zet jij het verslag in een nieuwe post in dat topic en dan zorg ik voor verwijzing daarnaar in de OP.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef dagdag het volgende:
ja dat weet ik maar ik kan hem niet editten
Ik was het niet, maar ik kan de vraag wel beantwoorden: Omdat we hier in TRV een hekel hebben aan tvp's. Is het werkelijk zo moeilijk iets anders te bedenken dan een post met enkel en alleen zo'n bloedirritante tvp?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Semnai het volgende:
Waarom werd mijn tvp verwijderd uit Solo reizen; waar op letten? ?
Ga ik regelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef ETA het volgende:
Mijn fotoreisverslagen kunnen vast wel in het reisverslagen overzichtje:
Fotoreisverslag Laos
Fotoreisverslag China
Fotoreisverslag Peru
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kan iemand even de TT aanpassen van de nieuwe NYC topic?
Thanks
Beide aangepast.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:21 schreef Reinigung het volgende:
Er kan een slotje op: New York City Part XLIX.
Ik had niet gezien dat er al een nieuw topic in travel was!
Af en toe. Het aantal views in dat soort topics is dusdanig laag, dat het wel duidelijk is, dat niemand er gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:30 schreef Blik het volgende:
Wanneer worden de volgende twee topics geupdate??
[FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen
Misschien omdat ze zo slecht worden bijgehouden...?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef DutchTrain het volgende:
Af en toe. Het aantal views in dat soort topics is dusdanig laag, dat het wel duidelijk is, dat niemand er gebruik van maakt.
Het landen, streken en steden topic hou ik wel bij als ik een vol centraal topic in de lijst met gesloten topics vind en gelijk ook een nieuw deel in de actives list zie. Daar glipt een enkeling wel eens doorheen, omdat niet gelijk een nieuw deel wordt gestart. De meeste links in dat topic zijn volgens mij gewoon up to date. Toevallig is nu Indonesië de dans ontsprongen. Of mijn theorie klopt kun je zien aan de sluitingsdatum van deel 4 en de openingsdatum van deel 5, ikzelf heb daar nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef DonVincenzo het volgende:
Misschien omdat ze zo slecht worden bijgehouden...?
De insteek is net even anders, maar ik zal eens kijken of het de moeite loont om ze te mergen. Zo niet laten we ze lekker naast elkaar bestaan. Kan geen kwaad op zich om een paar oudere bijna gelijke topics open te laten.quote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef ETA het volgende:
1tje mag hiervan wel dicht denk ik.
Hoeveel landen bezocht?
In welke landen ben jij geweest - deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |