Ja, erg indrukwekkend. Heel erg mooi vond ik, ik heb mijn ogen uitgekeken. Vooral de tombe van Johannes de Doper vond ik erg mooi, en ook het graf van Saladin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Triggershot het volgende:
Ik woonde ook in Damascus een tijdje, ben je naar de Ommayaden moskee geweest?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee waar je het over hebt, maar vast welquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:44 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja, erg indrukwekkend. Heel erg mooi vond ik, ik heb mijn ogen uitgekeken. Heb jij de 'storyteller' weleens gezien? Die heb ik telkens gemist. En dat schijnt nogal wat te zijn.
Wat ik begrepen heb is het een man die op een pleintje achter de Omayad-moskee een verhaal verteld. Schijnen veel mensen voor uit te lopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar vast welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was er toendertijd wekelijks, wat houdt het in dan? Een gids ofzo?
Hmm, als het een oude man is met een stok ben ik hem weleens tegengekomen ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het een man die op een pleintje achter de Omayad-moskee een verhaal verteld. Schijnen veel mensen voor uit te lopen.
'Oude man met een stok' was de beschrijving die wij kregen van onze gids. Dus dat zou weleens kunnen kloppen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, als het een oude man is met een stok ben ik hem weleens tegengekomen ja.
Heb jij Iraniers gezien die zichzelf sloegen en praktisch graftombes aan het aflikken waren?
Ja, naar mijn werk vrees ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had de berichten wel gelezen, maar als ooggetuigeverslag uit jouw mond komt het nog intenser over.
Je hebt geluk gehad, maar het ook heel mooi verwoord.
Ik heb al zo'n vermoeden waar je naartoe wilt gaan als je weer genoeg hersteld bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dan heb ik hem wel vaak gezien. hij kan adembenemend vertellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
'Oude man met een stok' was de beschrijving die wij kregen van onze gids. Dus dat zou weleens kunnen kloppen.
Shietische pelgrims, die zegeningen willen van heiligen.quote:Uhm, nee. Jeetje, die heb ik volgens mij ook gemist. Wat waren dat voor mensen dan?
Als je niet serieus kan reageren, reageer dan niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef Oksel het volgende:
Zo dan! Goede wending, tering. Ik las het en dacht; goh, wat is hier nou een rampenvakantie aan, en dan in 1 keer zo'n plot. Goede storyteller ben je!
Gelukkig heb je het overleefd.. én heb je op élk feest een goed verhaal!
Dat hoorden wij dus ook. Maar we zaten te wachten op de goede man en later bleek dus dat hij op de berg bij Damascus aan het picknicken was. Dus hebben we maar gewoon een terrasje gepakt, koffie gedronken met kardemon (yuk..), snel overgestapt op thee en fris, en gewoon mensen gekeken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik hem wel vaak gezien. hij kan adembenemend vertellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Nee, die heb ik niet gezien. Ik zal wel buiten het seizoen geweest zijn.quote:Shietische pelgrims, die zegeningen willen van heiligen.
Ben je ook naar de Ottomaanse Station geweest?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:05 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat hoorden wij dus ook. Maar we zaten te wachten op de goede man en later bleek dus dat hij op de berg bij Damascus aan het picknicken was. Dus hebben we maar gewoon een terrasje gepakt, koffie gedronken met kardemon (yuk..), snel overgestapt op thee en fris, en gewoon mensen gekeken.
Gaat nonstop doorquote:Nee, die heb ik niet gezien. Ik zal wel buiten het seizoen geweest zijn.
We zijn niet naar het Ottomaanse station geweest. Is dat de moeite waard? Ik lees me van te voren in wat betreft de omgangsgewoonten van het land en laat me voor de rest verrassen. Dat vind ik het handige van een groepsreis waarvan een deel van te voren georganiseerd is en een deel optioneel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je ook naar de Ottomaanse Station geweest?
[..]
Gaat nonstop doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm, ik bén serieus..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je niet serieus kan reageren, reageer dan niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop