Dit zeg ik trouwens puur gebaseerd op mijn idee dat daar hele mooie exotische vrouwen wonen in rieten rokjes.quote:Op maandag 3 december 2007 16:50 schreef SillyWalks het volgende:
Fiji, Tahiti of Cook Islands.
My two centsquote:I wouldn't go so far as to call the brother fat, I mean he got a weight problem. What's the nigger gonna do? He's Samoan.
Hawaii is een Amerikaanse staat, dus dat zal wel een beetje veramerikaniseerd zijn ;-)quote:Op maandag 3 december 2007 16:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hawai schijnt echt irritant veramerikaniseerd te zijn. Maar dat heb ik ook alleen maar van horen zeggen, ik ben helaas nog op geen van de genoemde eilanden geweest![]()
Verder heb ik bij Culturele Antropologie geleerd dat meisjes van Samoa redelijk promiscueus (sp?) zijn. En bij Pulp Fiction leerde ik dat Samoers (...) dik zijn:
[..]
My two cents
bij Tahiti zijn de hoogste golven ter wereld, surfen heeft zijn oorsprong ook op Tahiti liggen! verder is het heel populair onder honeymooners! en het is echt een waar paradijs op aarde!quote:Op maandag 3 december 2007 19:25 schreef BushRanger het volgende:
Tahiti is dus wel populair, maar waarom dan? Kan je daar ook surfen zoals op Hawaii?
Kom je er oorspronkelijk vandaan ofzo dan? ondanks je vliegangst, lijkt het me niet echt een straf om daar vaker dan 1 keer heen geweest te zijn! Ik heb helaas alleen Tahiti en Moorea gezien, vond het zo geweldig daar!quote:Op maandag 3 december 2007 20:07 schreef Tahiti het volgende:
Tahiti is zo mooi, ben er vaak geweest, en het is inderdaad een paradijs op aarde...
(alleen zo een tering end weg voor iemand met vliegangst...)
Hoe zit het op de Cook Islands met accomodatie en bereikbaarheid van de eilandjes? Is dat te doen voor een budget reiziger?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
Fiji is leuk maar als je op het hoofdeiland blijft kan je beter naar een ander eiland gaan. Hawaii zou ik ook niet doen, veel te Amerikaans en weinig Polynesisch. Ik zou gaan voor de Cook Islands of Tahiti en dan met name de Cook Islands omdat daar veel minder toeristen komen als op de andere eilanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |