Zolang je verdeeld over 20 werkdagen , 152 werkuren maakt mag je alles zelf weten.quote:
Oh dan ken je wel wat bij mij storten ouwe. !quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat ik een meevaller van 1100 euro heb!
Ah dat klinkt ook wel hip.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Zolang je verdeeld over 20 werkdagen , 152 werkuren maakt mag je alles zelf weten.
Het is uitermate relaxed werken opzichquote:
Moet je je uren ergens registreren?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is uitermate relaxed werken opzich
Nu moet ik toegeven dat ik de afgelopen 3 periode's zelden meer dan 120 uur heb gemaakt
en dat ze nu toch wel soms wat lastig beginnen te doen
En dat vind jij reden om ons te laten vallen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een helpdesk website aan 't ontwerpen voor onze helpdesk. Inclusief online chatten met medewerkers, een F.A.Q. en véél handleidingen van camera's, fotocamera's, studio's, microfoons, beamers, etc.
We hebben een tijdkloksysteem met een badge.quote:
testers nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een helpdesk website aan 't ontwerpen voor onze helpdesk. Inclusief online chatten met medewerkers, een F.A.Q. en véél handleidingen van camera's, fotocamera's, studio's, microfoons, beamers, etc.
Ja, dus?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijkbaar Homonizerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
En dat vind jij reden om ons te laten vallen?
dus.quote:
Voor de worteltelmachines?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef Joene het volgende:
zijn er oranje cat-6 kabels overigens ?
ik zeg 1 woord , het begint met Es en Arma gaat lachenquote:
Als je naar Groningen komt en op de Hanze Hoge school zin hebt om te testen.quote:
ik ben namelijk opzoek naar een leuk niet te ingewikkeld doch goed helpdesktooltje , we hebben nu sysaid prima tool overigens maar heb voor een andere afdeling een andere tool nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je naar Groningen komt en op de Hanze Hoge school zin hebt om te testen.
Gaat allemaal via intern IP dus mensen kunnen de website niet benaderen vanaf buiten.
Ben je zo Koningshuis gezind?quote:
ik welquote:
Das dan weer jammer dat je je uren wel moet verantwoordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef Joene het volgende:
[..]
We hebben een tijdkloksysteem met een badge.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg 1 woord , het begint met Es en Arma gaat lachen
wat vind je van mn ORANJE whehehhequote:
Wat moet je tool doen dan? Wij hebben hier redelijk weinig procedures en software wat betreft de helpdesk. Er worden zelden problemen geregistreerd en we proberen eigenlijk meteen alles op te lossen en anders door te sluizen naar iemand die het wél meteen kan wanneer wij dat niet kunnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben namelijk opzoek naar een leuk niet te ingewikkeld doch goed helpdesktooltje , we hebben nu sysaid prima tool overigens maar heb voor een andere afdeling een andere tool nodig.
DAN WORDT DAAR OOK WEER EENS WAT IN GEPOST, JK!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DAAR KOM JE GOED WEG, UI, IK WAS NET BEGONNEN TRV-FB VOL TE PLEMPEN.
Track en Trace van de call.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat moet je tool doen dan? Wij hebben hier redelijk weinig procedures en software wat betreft de helpdesk. Er worden zelden problemen geregistreerd en we proberen eigenlijk meteen alles op te lossen en anders door te sluizen naar iemand die het wél meteen kan wanneer wij dat niet kunnen.
Is ook weer zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
DAN WORDT DAAR OOK WEER EENS WAT IN GEPOST, JK!
Laat ik die vraag dan maar even hier beantwoorden, UI:quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we dat maar niet doen, JK. Kom jij trouwens vaak in TRV?
Ah. TT hebben wij niet omdat wij zeer weinig via telefoon bereikt worden. Eén of twee keer per dag maar..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Track en Trace van de call.
Kind of Knowledge base
Supplier list
Dat kind of shit.
Daar heb ik next week een demo van live bij Belvilla vakantiewoningen je weet tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef Armageddon het volgende:
Joene, bij die vleesfabriek had ik dit gekocht. Dat is wel een kek proggie.
http://www.supportware.nl/supportdesk.htm
vond je onze inside Joke not funny ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |