Zolang je verdeeld over 20 werkdagen , 152 werkuren maakt mag je alles zelf weten.quote:
Oh dan ken je wel wat bij mij storten ouwe. !quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat ik een meevaller van 1100 euro heb!
Ah dat klinkt ook wel hip.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Zolang je verdeeld over 20 werkdagen , 152 werkuren maakt mag je alles zelf weten.
Het is uitermate relaxed werken opzichquote:
Moet je je uren ergens registreren?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is uitermate relaxed werken opzich
Nu moet ik toegeven dat ik de afgelopen 3 periode's zelden meer dan 120 uur heb gemaakt
en dat ze nu toch wel soms wat lastig beginnen te doen
En dat vind jij reden om ons te laten vallen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een helpdesk website aan 't ontwerpen voor onze helpdesk. Inclusief online chatten met medewerkers, een F.A.Q. en véél handleidingen van camera's, fotocamera's, studio's, microfoons, beamers, etc.
We hebben een tijdkloksysteem met een badge.quote:
testers nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een helpdesk website aan 't ontwerpen voor onze helpdesk. Inclusief online chatten met medewerkers, een F.A.Q. en véél handleidingen van camera's, fotocamera's, studio's, microfoons, beamers, etc.
Ja, dus?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijkbaar Homonizerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
En dat vind jij reden om ons te laten vallen?
dus.quote:
Voor de worteltelmachines?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef Joene het volgende:
zijn er oranje cat-6 kabels overigens ?
ik zeg 1 woord , het begint met Es en Arma gaat lachenquote:
Als je naar Groningen komt en op de Hanze Hoge school zin hebt om te testen.quote:
ik ben namelijk opzoek naar een leuk niet te ingewikkeld doch goed helpdesktooltje , we hebben nu sysaid prima tool overigens maar heb voor een andere afdeling een andere tool nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je naar Groningen komt en op de Hanze Hoge school zin hebt om te testen.
Gaat allemaal via intern IP dus mensen kunnen de website niet benaderen vanaf buiten.
Ben je zo Koningshuis gezind?quote:
ik welquote:
Das dan weer jammer dat je je uren wel moet verantwoordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef Joene het volgende:
[..]
We hebben een tijdkloksysteem met een badge.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg 1 woord , het begint met Es en Arma gaat lachen
wat vind je van mn ORANJE whehehhequote:
Wat moet je tool doen dan? Wij hebben hier redelijk weinig procedures en software wat betreft de helpdesk. Er worden zelden problemen geregistreerd en we proberen eigenlijk meteen alles op te lossen en anders door te sluizen naar iemand die het wél meteen kan wanneer wij dat niet kunnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben namelijk opzoek naar een leuk niet te ingewikkeld doch goed helpdesktooltje , we hebben nu sysaid prima tool overigens maar heb voor een andere afdeling een andere tool nodig.
DAN WORDT DAAR OOK WEER EENS WAT IN GEPOST, JK!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DAAR KOM JE GOED WEG, UI, IK WAS NET BEGONNEN TRV-FB VOL TE PLEMPEN.
Track en Trace van de call.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat moet je tool doen dan? Wij hebben hier redelijk weinig procedures en software wat betreft de helpdesk. Er worden zelden problemen geregistreerd en we proberen eigenlijk meteen alles op te lossen en anders door te sluizen naar iemand die het wél meteen kan wanneer wij dat niet kunnen.
Is ook weer zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
DAN WORDT DAAR OOK WEER EENS WAT IN GEPOST, JK!
Laat ik die vraag dan maar even hier beantwoorden, UI:quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we dat maar niet doen, JK. Kom jij trouwens vaak in TRV?
Ah. TT hebben wij niet omdat wij zeer weinig via telefoon bereikt worden. Eén of twee keer per dag maar..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Track en Trace van de call.
Kind of Knowledge base
Supplier list
Dat kind of shit.
Daar heb ik next week een demo van live bij Belvilla vakantiewoningen je weet tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef Armageddon het volgende:
Joene, bij die vleesfabriek had ik dit gekocht. Dat is wel een kek proggie.
http://www.supportware.nl/supportdesk.htm
vond je onze inside Joke not funny ?quote:
Bef Je ?quote:
Nee, vertel eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik next week een demo van live bij Belvilla vakantiewoningen je weet toch
Volgende week een paar uur dat pakketje live in action aanschouwen bij Belvilla in Hhwaard.quote:
Kijk! Goed bezig. Ik was er erg tevreden over en het is niet echt heel duur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgende week een paar uur dat pakketje live in action aanschouwen bij Belvilla in Hhwaard.
3x500 euro ofzo voor de sysadmin licentiequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk! Goed bezig. Ik was er erg tevreden over en het is niet echt heel duur.
Ja. Ik laat gewoon iedereen die me daar niet aanstaat of die een andere mening heeft permbannen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is ook weer zo.
Is TRV zo'n gemoedelijk forum dat FB niet draait?
Laat ik de vraag dan maar even anders stellen, JK:quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik die vraag dan maar even hier beantwoorden, UI:
"Neen, eigenlijk niet!"
Zo draaide ik WOEST! ook. Bestaat nog steeds.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Ik laat gewoon iedereen die me daar niet aanstaat of die een andere mening heeft permbannen.
Geef je ze dan ook PM-BAN's ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Ik laat gewoon iedereen die me daar niet aanstaat of die een andere mening heeft permbannen.
Ik geef niets.quote:
WOEST dat was toch het Geert Wilders Fan Forumquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo draaide ik WOEST! ook. Bestaat nog steeds.
Je krijgt alleen een hoop gezeikquote:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
WOEST dat was toch het Geert Wilders Fan Forum
Ja, als mij op andere plekken op het forum het SC-en onmogelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Laat ik de vraag dan maar even anders stellen, JK:
"Kom je überhaupt wel eens in TRV?"
Spijtig dit te horen, JK.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, als mij op andere plekken op het forum het SC-en onmogelijk wordt gemaakt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JE HOOFD LIGT ERAF, HOUZERT!!!!111111
Je werkt hier nog niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef Houzer het volgende:
![]()
Goftedomme ik verveel de graftyphus.
Wie wil mij vermaken?
Mja...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Houzer heeft op al zijn kleding / schoenen ICE staan.
Bwhehehe...of in F&F over ijsbergen enz.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je dan eens gaan neuzen in PTA, Houzer.
In een autotuning topic over auto-audio, óf in een treinentopic over hogesnelheidstreinen.
Ik dacht al dat je mij niet meer lief vondquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, H.
Enkel een manier om je verveling tegen te gaan.
Tja Caillé doux de Saint Félicien smaakt niet echt op een burger.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het meest lachwekkende is nog wel de cheddarkaas.
Op een FRANSE burger.!!!1111
Waarom ga je niet vaker naar de Mac?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb altijd dat je van die 4 weken burgers precies in de verkeerde week komt.
Waarom doen ze niet gewoon 4 week lang 4 burgers.
Dan moet ik mijn naam laten veranderen in Boem-Obesitas.quote:
Ik was onderweg, maar file enzo jeweets.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
IK HEB EERGISTER AL KIPPENPOTEN EN WORSTEN VOOR JE GEBARBEQUED EN DIE KWAM JE OOK NIET OPHALEN!!1!!
Daar zit een beetje een kutsmaak aan, maar daar heb ik schijt aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Houzert aan de YabYum Noodles.
Ach dat heb je ook tijdens het beffen van een stoppel doos.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die noodles vind ik het wel een nadeel dat bij het opslurpen er altijd van die hete noodles tegen je kin aan komen. Heb je weer zo'n verbrande bakkes.
Zo maakt mijn vriendin ze ook altijd, ik vind het lekker om die krudige sappen op te slurpen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vreet nooit de soep.
Ik doe de noodles met kokend water. Dan giet ik het water af en flikker ik de kruiden en poeier erbij.
Je weet neem ik aan wel dat in veel van die kruidenmixen ook zand zit als balast?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Houzer het volgende:
Zo maakt mijn vriendin ze ook altijd, ik vind het lekker om die krudige sappen op te slurpen.
Zeker met extra sambal of jalapeno saus
Oh dat proef ik dus iedere x.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel dat in veel van die kruidenmixen ook zand zit als balast?
Vooral veel negers, dunkt me.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
Wie haalt er bij de kfc weleens hotwings?
JK je mist wat echt, je mist wat JK.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vooral veel negers, dunkt me.
IK VROEG JOU OOK NIETquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Anosmie het volgende:
Ik hou niet van de mac. Vies klef chemisch vreten..
Als ze geen electriciteit hebben he H. Hoe gaan ze dan t eten maken?? Of is dat zo'n nieuwerwets RAWfoodconcepttentje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
IK VROEG JOU OOK NIET
Jou neem ik mee naar een net restaurantje, met gezellig kaarslicht en alles
in de keuken hebben ze wel electriciteit, maar voor de sfeer dimmen ze het licht en gaat er een kaarsje aan, wijntje erbij, aperitief, jazzy geluidjes op de achergrondquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ze geen electriciteit hebben he H. Hoe gaan ze dan t eten maken?? Of is dat zo'n nieuwerwets RAWfoodconcepttentje?
"Meestal wel, JK. Meestal wel."quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Heb je een leuke moeder, Anosmie?"
OHquote:
Of je doet je kleren uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Anosmie het volgende:
Het is hier goftteredorie al bekant 30 graden binnen, ik heb het bloedheet, mn collega's zanniken en mn hersens zijn aan het uitbreken.
Ik. WIl. Naar. Huis..
JE HEBT DR AFGESCHRIKT@@@@@~!!!!quote:
Net geweest.quote:
Ik wil niet beginnen.. Ik wil stoppen!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook beginnen met hoe roken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Acupunctuur? Werkt bij mij al.. euh.. ruim 2 jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niet beginnen.. Ik wil stoppen!!
Ik rook niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Acupunctuur? Werkt bij mij al.. euh.. ruim 2 jaar.
Al komt het stoom me soms uit de oren hoor!!!quote:
Een bureau waaraan je gevoederd wordt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben sinds een uurtje de trotste eigenaresse van een eetbureau!
Lajf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Anosmie het volgende:
mijn allerliefste lieferling
Hier in het pand staat niets anders (nou ja op een macbookje na).. Dus ik werk ook met die meuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik werk hier ook met Dellmeuk.
Tot augustus dus..
KFC is toch wel treurnis ten top moet ik zeggen. McD en BK trekken al een 'dodgy' clientele, maar als ik een KFC voorbij loop krijg ik meteen visioenen van een busje mariners die de tent even schoonveegt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
Wie haalt er bij de kfc weleens hotwings?
Helaas maar waar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
KFC is toch wel treurnis ten top moet ik zeggen. McD en BK trekken al een 'dodgy' clientele, maar als ik een KFC voorbij loop krijg ik meteen visioenen van een busje mariners die de tent even schoonveegt.
Mogen ze het goud wat ze bij de homies uit hun bakkes slaan nog houden ook wat mij betreft.
Maak jij ook altijd veel nuances naar jongedames?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Insemineren jullie nu echt dat negers van kip houden?
Als ik ze visueel er goed uit vind zien, maar ik weleens een stukje nuance jegens dames, ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak jij ook altijd veel nuances naar jongedames?
Hassan ik neem ff 5 ok?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijvoorbeeld.
Moet ik wel mobiel gaan Fok!ken.
En als ik het niet had uitgevonden had je dat nooooooit geweten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Kennelijk heb ik al jaren een eetbureau. Tof.
Hip avant la lettre.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb jaren en jaren de oude eetkamertafel van mijn ouders als bureau gebruikt, nu ik er over nadenk.
Het is ook nog eens een echte designtafel van Artifor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Anosmie het volgende:
Hip avant la lettre.
Alles helemaal perfect met die meid, binnenkort zal ik wel weer een fotootje plaatsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is 't met Riley n00c?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alles helemaal perfect met die meid, binnenkort zal ik wel weer een fotootje plaatsen.
Nooit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ojee, ik ben zo even /afk.
Moet naar huis voor een onderhoudsmannetje.
Gedragen jullie je een beetje?
Tsssk.. het lef!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, die kaffers zijn langsgekomen en weer weggereden.
Terwijl ik precies op de afgesproken tijd er was.
Arbeidersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, die kaffers zijn langsgekomen en weer weggereden.
Terwijl ik precies op de afgesproken tijd er was.
Niet eens, dit waren mannetjes van de woningbouwvereniging die kwamen kijken of er arbeiders iets moesten komen maken.quote:
ROFLquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor wie zich verveelt:
postopkrikken:
Onderzoek speelgoed kinderen 8-10 jaar.
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even een miss_bleutje dan.
Nog maar één dan.quote:
Wasda?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even een miss_bleutje dan.
n00b!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:02 schreef Houzer het volgende:
Wasda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
n00b!Heeft miss_bleu dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik ook geil, na het inbeelden van bovenstaande
ik ben de jager met de pet.
Mja die loopt er wel. Maar is piep joh. En die weet niet wat hem overkomtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog maar één dan.
Of loopt er nog ergens een leuk stagejongetje of meisje rond?
Ach, da's toch lachen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
Mja die loopt er wel. Maar is piep joh. En die weet niet wat hem overkomt
Hij zit op dezelfde afdeling. En ik moet nog met hem werken.quote:
Neh. Die woont in de buurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan moet je Houzert maar even bellen, die werkt toch in de buurt?
Mn man zit op zijn werk.. En die andere ook en das ook niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Zo.
Geen andere fuckbuddies in de buurt?
Daar hebben we t toch over gehad H.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wonen en werken maakt niet uit, ik ben er zo tal
Whehehe die heb ik ook net gegetenquote:
Ik had hete kip en hete garnalenquote:
IJs met chocola.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom ga je niet mee ijsco's eten, A?
Ik heb geen idee JK, ik ben dan wel net thuis nu.... maar mijn vrouw ligt in het Hospitaalquote:
15:03 en dan bij iedereen tegelijk!quote:
Ik zit GDVR al de hele dag thuis in de zon te "thuiswerken"want ik verwacht een pakketje.quote:
Oh, achso. Ernstig? Of de nasleep?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef Joene het volgende:
Ik heb geen idee JK, ik ben dan wel net thuis nu.... maar mijn vrouw ligt in het HospitaalDus weinig tijd voor den tuin.
Nee tuurlijk niet. De vrijdagmiddagborrel noemen ze dat!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Houzer het volgende:
Zouden ze het erg vinden als ik op dit kantooruur, al een lekker koud biertje uit de koelkast pak
Daar zijn ze bij ons bedrijf nog niet bekend mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. De vrijdagmiddagborrel noemen ze dat!
Da geeft niets. Kan ook gewoon door een afdeling geregeld worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij ons bedrijf nog niet bekend mee.
Ze doen namelijk ook nog veel met papier enzo
In dat geval is er een hip feestje hier op de afdelingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Da geeft niets. Kan ook gewoon door een afdeling geregeld worden.
En vandaag ben jij afdelingshoofd van het thuisfront!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
In dat geval is er een hip feestje hier op de afdeling
niks ernstigs, kijkoperatie ivm kinderwens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, achso. Ernstig? Of de nasleep?
Of wil je er niks over kwijt, dat kan ook.
Jank niet!quote:
Zet je je cam even aan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Jank niet!
Ik ga lekker naar huis! Uitgebreid met mezelf spelen! De wc is toch maar... mwah..
Ga maar naar mijn huis. Ik wil mee spelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Jank niet!
Ik ga lekker naar huis! Uitgebreid met mezelf spelen! De wc is toch maar... mwah..
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ga maar naar mijn huis. Ik wil mee spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |