Maak jij ook altijd veel nuances naar jongedames?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Insemineren jullie nu echt dat negers van kip houden?
Als ik ze visueel er goed uit vind zien, maar ik weleens een stukje nuance jegens dames, ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak jij ook altijd veel nuances naar jongedames?
Hassan ik neem ff 5 ok?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijvoorbeeld.
Moet ik wel mobiel gaan Fok!ken.
En als ik het niet had uitgevonden had je dat nooooooit geweten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Kennelijk heb ik al jaren een eetbureau. Tof.
Hip avant la lettre.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb jaren en jaren de oude eetkamertafel van mijn ouders als bureau gebruikt, nu ik er over nadenk.
Het is ook nog eens een echte designtafel van Artifor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Anosmie het volgende:
Hip avant la lettre.
Alles helemaal perfect met die meid, binnenkort zal ik wel weer een fotootje plaatsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is 't met Riley n00c?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alles helemaal perfect met die meid, binnenkort zal ik wel weer een fotootje plaatsen.
Nooit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ojee, ik ben zo even /afk.
Moet naar huis voor een onderhoudsmannetje.
Gedragen jullie je een beetje?
Tsssk.. het lef!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, die kaffers zijn langsgekomen en weer weggereden.
Terwijl ik precies op de afgesproken tijd er was.
Arbeidersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, die kaffers zijn langsgekomen en weer weggereden.
Terwijl ik precies op de afgesproken tijd er was.
Niet eens, dit waren mannetjes van de woningbouwvereniging die kwamen kijken of er arbeiders iets moesten komen maken.quote:
ROFLquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor wie zich verveelt:
postopkrikken:
Onderzoek speelgoed kinderen 8-10 jaar.
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even een miss_bleutje dan.
Nog maar één dan.quote:
Wasda?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even een miss_bleutje dan.
n00b!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:02 schreef Houzer het volgende:
Wasda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
n00b!Heeft miss_bleu dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik ook geil, na het inbeelden van bovenstaande
ik ben de jager met de pet.
Mja die loopt er wel. Maar is piep joh. En die weet niet wat hem overkomtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog maar één dan.
Of loopt er nog ergens een leuk stagejongetje of meisje rond?
Ach, da's toch lachen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
Mja die loopt er wel. Maar is piep joh. En die weet niet wat hem overkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |