Daar zit een beetje een kutsmaak aan, maar daar heb ik schijt aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Houzert aan de YabYum Noodles.
Ach dat heb je ook tijdens het beffen van een stoppel doos.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die noodles vind ik het wel een nadeel dat bij het opslurpen er altijd van die hete noodles tegen je kin aan komen. Heb je weer zo'n verbrande bakkes.
Zo maakt mijn vriendin ze ook altijd, ik vind het lekker om die krudige sappen op te slurpen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vreet nooit de soep.
Ik doe de noodles met kokend water. Dan giet ik het water af en flikker ik de kruiden en poeier erbij.
Je weet neem ik aan wel dat in veel van die kruidenmixen ook zand zit als balast?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Houzer het volgende:
Zo maakt mijn vriendin ze ook altijd, ik vind het lekker om die krudige sappen op te slurpen.
Zeker met extra sambal of jalapeno saus
Oh dat proef ik dus iedere x.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel dat in veel van die kruidenmixen ook zand zit als balast?
Vooral veel negers, dunkt me.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
Wie haalt er bij de kfc weleens hotwings?
JK je mist wat echt, je mist wat JK.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vooral veel negers, dunkt me.
IK VROEG JOU OOK NIETquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Anosmie het volgende:
Ik hou niet van de mac. Vies klef chemisch vreten..
Als ze geen electriciteit hebben he H. Hoe gaan ze dan t eten maken?? Of is dat zo'n nieuwerwets RAWfoodconcepttentje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
IK VROEG JOU OOK NIET
Jou neem ik mee naar een net restaurantje, met gezellig kaarslicht en alles
in de keuken hebben ze wel electriciteit, maar voor de sfeer dimmen ze het licht en gaat er een kaarsje aan, wijntje erbij, aperitief, jazzy geluidjes op de achergrondquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ze geen electriciteit hebben he H. Hoe gaan ze dan t eten maken?? Of is dat zo'n nieuwerwets RAWfoodconcepttentje?
"Meestal wel, JK. Meestal wel."quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Heb je een leuke moeder, Anosmie?"
OHquote:
Of je doet je kleren uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Anosmie het volgende:
Het is hier goftteredorie al bekant 30 graden binnen, ik heb het bloedheet, mn collega's zanniken en mn hersens zijn aan het uitbreken.
Ik. WIl. Naar. Huis..
JE HEBT DR AFGESCHRIKT@@@@@~!!!!quote:
Net geweest.quote:
Ik wil niet beginnen.. Ik wil stoppen!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook beginnen met hoe roken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Acupunctuur? Werkt bij mij al.. euh.. ruim 2 jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niet beginnen.. Ik wil stoppen!!
Ik rook niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Acupunctuur? Werkt bij mij al.. euh.. ruim 2 jaar.
Al komt het stoom me soms uit de oren hoor!!!quote:
Een bureau waaraan je gevoederd wordt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben sinds een uurtje de trotste eigenaresse van een eetbureau!
Lajf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Anosmie het volgende:
mijn allerliefste lieferling
Hier in het pand staat niets anders (nou ja op een macbookje na).. Dus ik werk ook met die meuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik werk hier ook met Dellmeuk.
Tot augustus dus..
KFC is toch wel treurnis ten top moet ik zeggen. McD en BK trekken al een 'dodgy' clientele, maar als ik een KFC voorbij loop krijg ik meteen visioenen van een busje mariners die de tent even schoonveegt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
Wie haalt er bij de kfc weleens hotwings?
Helaas maar waar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
KFC is toch wel treurnis ten top moet ik zeggen. McD en BK trekken al een 'dodgy' clientele, maar als ik een KFC voorbij loop krijg ik meteen visioenen van een busje mariners die de tent even schoonveegt.
Mogen ze het goud wat ze bij de homies uit hun bakkes slaan nog houden ook wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |