Nee, vertel eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik next week een demo van live bij Belvilla vakantiewoningen je weet toch
Volgende week een paar uur dat pakketje live in action aanschouwen bij Belvilla in Hhwaard.quote:
Kijk! Goed bezig. Ik was er erg tevreden over en het is niet echt heel duur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgende week een paar uur dat pakketje live in action aanschouwen bij Belvilla in Hhwaard.
3x500 euro ofzo voor de sysadmin licentiequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk! Goed bezig. Ik was er erg tevreden over en het is niet echt heel duur.
Ja. Ik laat gewoon iedereen die me daar niet aanstaat of die een andere mening heeft permbannen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is ook weer zo.
Is TRV zo'n gemoedelijk forum dat FB niet draait?
Laat ik de vraag dan maar even anders stellen, JK:quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik die vraag dan maar even hier beantwoorden, UI:
"Neen, eigenlijk niet!"
Zo draaide ik WOEST! ook. Bestaat nog steeds.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Ik laat gewoon iedereen die me daar niet aanstaat of die een andere mening heeft permbannen.
Geef je ze dan ook PM-BAN's ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Ik laat gewoon iedereen die me daar niet aanstaat of die een andere mening heeft permbannen.
Ik geef niets.quote:
WOEST dat was toch het Geert Wilders Fan Forumquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo draaide ik WOEST! ook. Bestaat nog steeds.
Je krijgt alleen een hoop gezeikquote:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
WOEST dat was toch het Geert Wilders Fan Forum
Ja, als mij op andere plekken op het forum het SC-en onmogelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Laat ik de vraag dan maar even anders stellen, JK:
"Kom je überhaupt wel eens in TRV?"
Spijtig dit te horen, JK.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, als mij op andere plekken op het forum het SC-en onmogelijk wordt gemaakt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JE HOOFD LIGT ERAF, HOUZERT!!!!111111
Je werkt hier nog niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef Houzer het volgende:
![]()
Goftedomme ik verveel de graftyphus.
Wie wil mij vermaken?
Mja...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Houzer heeft op al zijn kleding / schoenen ICE staan.
Bwhehehe...of in F&F over ijsbergen enz.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je dan eens gaan neuzen in PTA, Houzer.
In een autotuning topic over auto-audio, óf in een treinentopic over hogesnelheidstreinen.
Ik dacht al dat je mij niet meer lief vondquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, H.
Enkel een manier om je verveling tegen te gaan.
Tja Caillé doux de Saint Félicien smaakt niet echt op een burger.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het meest lachwekkende is nog wel de cheddarkaas.
Op een FRANSE burger.!!!1111
Waarom ga je niet vaker naar de Mac?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb altijd dat je van die 4 weken burgers precies in de verkeerde week komt.
Waarom doen ze niet gewoon 4 week lang 4 burgers.
Dan moet ik mijn naam laten veranderen in Boem-Obesitas.quote:
Ik was onderweg, maar file enzo jeweets.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
IK HEB EERGISTER AL KIPPENPOTEN EN WORSTEN VOOR JE GEBARBEQUED EN DIE KWAM JE OOK NIET OPHALEN!!1!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |