abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55511265
De folders gaan weer de deur uit en het is langzaamaan weer tijd om te oriënteren. Wat is nou dé jongerenbestemming van 2008?

Bulgarije: Zonnestrand
Frankrijk: Argelès sur Mer
Gran Canaria: Playa del Inglés
Griekenland: Corfu, Kos, Kreta (Chersonissos), Rhodos
Hongarije: Siofok
Italië: Rimini
Kroatië: Porec, Medulin
Spanje: Blanes, Calella, Lloret de Mar, Salou, Mallorca
Turkije: Alanya, Marmaris

Ik trap maar af.

Afgelopen zomer 15 dagen naar Chersonissos geweest. Echt een supervakantie gehad. Het uitgaansleven is daar met vele kroegjes en clubs dik in orde, Star Beach is super en het eten ook. Wel waren we daar met 17 jaar (en een gedeelte van de groep 18) toch relatief jong en het jongens-meisjes-gehalte is ook niet helemaal eerlijk verdeeld, in het nadeel van de jongens.

Nu zijn we dus op zoek naar een nieuwe bestemming. Ik denk zelf aan Lloret (wellicht enigszins afgezaagd) of Alanya (beter dan Marmaris hoor ik?). Iemand tips of andere ideëen, verhalen etc. Barst los.
pi_55511313
Bovenstaande was mijn post, stond verkeerd ingelogd
pi_55511697
Wij zitten te denken aan Hotel Mira Luna in Gümbet (Turkije).
Mede omdat het (volgens ons) nog niet zo commercieel is als bijvoorbeeld Salou of Alanya e.d.

Iemand ervaringen?
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
pi_55511889
Ik vraag me af of het echt veel minder commercieel is. Natuurlijk, Salou steekt er wel boven uit. Maar vergeet niet dat Gümbet vlakbij Bodrum ligt, wat wel erg commmercieel is. Om uit te gaan wordt Gumbet ook niet echt aangeraden, maar juist het commerciele Bodrum.

Het is ook maar net wat je gewend bent en wat je eisen zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2007 12:51:47 ]
pi_55512759
Klopt...
Ik hoorde ook dat ze in die buurt veel r&b en hiphop draaien in de kroegen en discotheken en dat is dan weer net iets waar wij niet van houden...
Lastig, lastig
pi_55514638
2 jaar geleden 12 dagen in Rhodos een topvakantie gehad. Wil dit jaar weer s naar griekenland en zit aan Kos te denken. Moet alleen nog wat mensen zien over te halen
Too much is never enough!
pi_55520816
Wat voor vakantie wil je? Ik kan Chersonissos namelijk écht aanraden.

Heeft iemand ervaringen met én Lloret én Alanya? En evt. Chersonissos? Verschillen, overeenkomsten, aanraders.
pi_55520953
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:28 schreef Snad het volgende:
Klopt...
Ik hoorde ook dat ze in die buurt veel r&b en hiphop draaien in de kroegen en discotheken en dat is dan weer net iets waar wij niet van houden...
Lastig, lastig
Twee jaar geleden in Gumbet geweest. Ik heb me er beter vermaakt dan in Salou. Vooral minder massaal als Salou e.d. Wel veel R&b inderdaad.
pi_55521955
Ik ga naar Valencia denk ik. Niet echt een jongerenbestemming bij uitstek maar vind het een stuk leuker als Lloret ofzo. Het uitgaan is er echt ongekend vet, en er zijn veel leuke restaurantjes en tapas barretjes enzo. Ook ligt het aan de zee, dus voor zonaanbidders ook lekker.

Het is er alleen wel snikheet in hartje zomer, maar in Griekenland/Turkije/etc. is dat hetzelfde verhaal.
pi_55525645
quote:
Op maandag 24 december 2007 21:17 schreef Thieske het volgende:

[..]

Twee jaar geleden in Gumbet geweest. Ik heb me er beter vermaakt dan in Salou. Vooral minder massaal als Salou e.d. Wel veel R&b inderdaad.
Wij zijn allemaal niet bepaald van de R&b, dus waarschijnlijk gaan we nu naar Chersonissos
Nu is het nog de vraag welk hotel en of All Inclusive een echte waardevolle toevoeging zal zijn aan een jongerenvakantie.
pi_55529306
Heb je ook redenen waarom je Gumbet leuker vond? En wat vond je niet leuk aan Salou?

@ Snad: Ik zou zeker niet gaan voor een all-inclusive. In Chersonissos heb je zoveel restaurants waar je goedkoop en lekker kan eten, dan ben je niet 'verplicht' om steeds terug te keren voor het eten, wat vaak ook nog eens niet lekker is. En dan heb ik het alleen nog maar over het eten..

Als je dicht bij het centrum én Star Beach wil zitten is Ariane (precies tudden beiden) wel een goede oplossing. Een relatief groot appartementencomplex waar je relatief veel vrijheid krijgt. Wij zaten zelf in Golden Sun (op 50m van Ariane), wat nét iets strenger was, maar ook niet erg verkeerd.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2007 10:04:05 ]
pi_55542286
2005 Lloret
2006 Renesse
2007 Siofok

Heb het wel een beetje gehad, dit jaar wss. dus geen vakantie (tenminste geen biervakantie)
pi_55552279
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:02 schreef Jurruh het volgende:
@ Snad: Ik zou zeker niet gaan voor een all-inclusive. In Chersonissos heb je zoveel restaurants waar je goedkoop en lekker kan eten, dan ben je niet 'verplicht' om steeds terug te keren voor het eten, wat vaak ook nog eens niet lekker is. En dan heb ik het alleen nog maar over het eten..

Als je dicht bij het centrum én Star Beach wil zitten is Ariane (precies tudden beiden) wel een goede oplossing. Een relatief groot appartementencomplex waar je relatief veel vrijheid krijgt. Wij zaten zelf in Golden Sun (op 50m van Ariane), wat nét iets strenger was, maar ook niet erg verkeerd.
Ik ben ook van mening dat logies / half pension veel 'leuker' is, omdat je niet vast zit aan vaste etenstijden. Ook heb ik heel veel gelezen dat het eten erg te wensen overlaat.

Maar m'n vrienden vinden het allemaal handig dat je 'gratis' kan eten en drinken en zo. Ook denken ze dat je veel duurder uit ben als je iedere avond uit eten moet.

pi_55568738
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:45 schreef Elwood1802 het volgende:
2005 Lloret
2006 Renesse
2007 Siofok

Heb het wel een beetje gehad, dit jaar wss. dus geen vakantie (tenminste geen biervakantie)
Hoe vond je Lloret? En in vergelijking met Renesse en Siofok?
pi_55570647
Waarschijnlijk Lloret dit jaar
  donderdag 27 december 2007 @ 14:15:26 #16
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_55572097
2004 Terschelling
2005 Terschelling
2006 Salou
2007 Cherssonisos
2008 ?

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een toffe plek waar het ongeveer zoals Cherssonisos is, want dat was echte madness daar. Is Mallorca of Gran Canaria met een Kreta te vergelijken?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_55612016
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:41 schreef Jurruh het volgende:

[..]

Hoe vond je Lloret? En in vergelijking met Renesse en Siofok?
Lloret hip, was toen 17
Renesse kut, kutweer, kutvolk, kutalles
siofok was wel hip
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:27:42 #18
32402 s0k
..............................
pi_55627554
Chersonissos was wel vet ja, alleen ik zat midden in de examenreis periode. Al die kut scholiertjes konden niet zuipen Voor de rest was het echt top. Hoewel de mac daar om te kotsen was. Dat was wel een groot nadeel, want dat griekse en engelse voer is ook niet echt te behappen .
Het hotel waar ik zat staat niet meer op gogo.nl. Dat heeft ook wel zo zn redenen. Uiterst strenge hotelbeheerdster die zat te zaniken om iedere scheet die je liet. Was gelukkig goedkoop, kon letterlijk vanuit mn bed de amnesia of de Matrix inrollen, en ook de Spar zat om de hoek.
Maarja, wat heb je dan ook meer nodig op zo'n vakantie dan een bed en een plek om je spullen te dumpen?
..................................................................................................................................................
pi_55628116
Chersonissos geboekt
pi_55638360
*twijfelt
pi_55638964
Maaruhmm... hoe zit het eigenlijk met min. leeftijden in discotheken enzo. Zowat iedereen bij ons is 17, is dat een probleem? Waar meer of waar minder?
pi_55644598
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef jens007 het volgende:
Maaruhmm... hoe zit het eigenlijk met min. leeftijden in discotheken enzo. Zowat iedereen bij ons is 17, is dat een probleem? Waar meer of waar minder?
probleem:spanje, griekenland, italie, hongarije, duitsland, frankrijk, tsjechie, luxemburg, letlan, estland, rusland, turkije, en gaaaa zo maar door.

Ga maar naar renesse, daar kom je je leeftijdsgenoten tegen
pi_55647166
Fuck Renesse, ik zit al het hele jaar in Zeeland...
pi_55648360
mwah in salou kan je ook nog wel terecht op je 17e volgens mij
Too much is never enough!
pi_55664403
Overal kan je terecht op je 17e man. Geen hond, maar dan ook geen DOOIE hond die ooit om je ID gaat vragen bij een club hoor. Hoewel het gemiddelde meestal rond de 20 ligt op deze bestemmingen kom je met 17 gewoon prima overal in.

Enige waar ze om gaan vragen is een wijf aan je arm als er teveel kerels binnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')