Twee jaar geleden in Gumbet geweest. Ik heb me er beter vermaakt dan in Salou. Vooral minder massaal als Salou e.d. Wel veel R&b inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2007 13:28 schreef Snad het volgende:
Klopt...
Ik hoorde ook dat ze in die buurt veel r&b en hiphop draaien in de kroegen en discotheken en dat is dan weer net iets waar wij niet van houden...
Lastig, lastig
Wij zijn allemaal niet bepaald van de R&b, dus waarschijnlijk gaan we nu naar Chersonissosquote:Op maandag 24 december 2007 21:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Twee jaar geleden in Gumbet geweest. Ik heb me er beter vermaakt dan in Salou. Vooral minder massaal als Salou e.d. Wel veel R&b inderdaad.
Ik ben ook van mening dat logies / half pension veel 'leuker' is, omdat je niet vast zit aan vaste etenstijden. Ook heb ik heel veel gelezen dat het eten erg te wensen overlaat.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:02 schreef Jurruh het volgende:
@ Snad: Ik zou zeker niet gaan voor een all-inclusive. In Chersonissos heb je zoveel restaurants waar je goedkoop en lekker kan eten, dan ben je niet 'verplicht' om steeds terug te keren voor het eten, wat vaak ook nog eens niet lekker is. En dan heb ik het alleen nog maar over het eten..
Als je dicht bij het centrum én Star Beach wil zitten is Ariane (precies tudden beiden) wel een goede oplossing. Een relatief groot appartementencomplex waar je relatief veel vrijheid krijgt. Wij zaten zelf in Golden Sun (op 50m van Ariane), wat nét iets strenger was, maar ook niet erg verkeerd.
Hoe vond je Lloret? En in vergelijking met Renesse en Siofok?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:45 schreef Elwood1802 het volgende:
2005 Lloret
2006 Renesse
2007 Siofok
Heb het wel een beetje gehad, dit jaar wss. dus geen vakantie (tenminste geen biervakantie)
Lloret hip, was toen 17quote:Op donderdag 27 december 2007 11:41 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Hoe vond je Lloret? En in vergelijking met Renesse en Siofok?
probleem:spanje, griekenland, italie, hongarije, duitsland, frankrijk, tsjechie, luxemburg, letlan, estland, rusland, turkije, en gaaaa zo maar door.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef jens007 het volgende:
Maaruhmm... hoe zit het eigenlijk met min. leeftijden in discotheken enzo. Zowat iedereen bij ons is 17, is dat een probleem? Waar meer of waar minder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |