nu "tevreden" ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Prima dat jullie dat allemaal zeggen, maar kom dan ook eens met voorbeelden.
Haha, bedankt voor de uitgebreide omschrijving! En jammer dat je zo'n kut vakantie hebt gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
nu "tevreden" ?![]()
maar maak je geen zorgen; iedereen beleeft z'n vakantie op een andere manier; maar althans voor mij is dit hele land één volledige tourist-trap. Ikzelf zat ergens tussen sousse en sfax; misschien is jouw locatie wel een beetje leuk...![]()
Heb inderdaad al geboekt. Maar Egypte is misschien leuk voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef misteriks het volgende:
no prob mirannie; wellicht heb je al geboekt ; maar als ik je een bescheiden tip kan geven : Egypte !!! daar zijn de mensen ongelooflijk vriendelijk; en spreekt de cultuur echt tot verbeelding. da's echt een sprookjesland. Btw ik heb géén aandelen van egypte ofzo![]()
ik ben wel wat gewoon hoor, over dit genre inboorlingen ; en ja, je zou er inderdaad beginnen van te zuipen; als je post op mij gericht was.quote:Op zondag 29 april 2007 00:21 schreef k_man het volgende:
Tjee, dit topic heeft wel een hoog 'wat-doen-die-inboorlingen-toch-raar-gehalte'.
Ik heb het prima naar m'n zin gehad in Tunesie. Maar goed, ik zat dan ook niet in een of ander suf resort te zuipen.![]()
Hoorde anders dat Egypte net zo was.. en daarbij lelijke stranden daar.. met veel beton, tenminste waar mijn ma is geweest wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef misteriks het volgende:
no prob mirannie; wellicht heb je al geboekt ; maar als ik je een bescheiden tip kan geven : Egypte !!! daar zijn de mensen ongelooflijk vriendelijk; en spreekt de cultuur echt tot verbeelding. da's echt een sprookjesland. Btw ik heb géén aandelen van egypte ofzo![]()
Turkije is anders behoorlijk gastvrij en die mannen zijn prima weg te wimpelen als je duidelijk genoeg bent. Het is ook niet direct versieren, wel een stukje interesse wat velen als versieren zien. Jammer dat je je zo negatief moet uitlaten, beetje onderbouwing kan ook geen kwaad. Waar ben je bijvoorbeeld geweest in Tunesie?quote:Op zondag 29 april 2007 11:04 schreef CheatFag het volgende:
Ik ben er een keer geweest. Het is echt een smerig kutland met allemaal vieze mensen die achter je blonde vriendin aanzitten. Maar het is beter dan Turkije, dat wel.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Turkije is anders behoorlijk gastvrij en die mannen zijn prima weg te wimpelen als je duidelijk genoeg bent. Het is ook niet direct versieren, wel een stukje interesse wat velen als versieren zien. Jammer dat je je zo negatief moet uitlaten, beetje onderbouwing kan ook geen kwaad. Waar ben je bijvoorbeeld geweest in Tunesie?
Typisch dat je direct zo'n reactie neer zet. Alle turkse mannen en uiteraard alle kerels uit Tunesie verkrachten namelijk westerse vrouwen is het niet? Bedoel dat hoort natuurlijk bij de Islam, of niet?quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef CheatFag het volgende:
[..]
Zo te horen denk ik dat jij het er prima naar je zin zult gaan hebben. Mij zul je er echter nooit meer zien. In geen enkel islamitisch vakantieland overigens.
Pas je wel een beetje op? Verkrachting van Westerse vrouwen is daar een geaccepteerde dagelijkse bezigheid, daar staat verder ook geen straf op.
Laat me raden: jij hebt je zeker lekker door een paar van die Turken laten uitwonen (quote:Op zondag 29 april 2007 11:24 schreef MM-Luna het volgende:
Typisch dat je direct zo'n reactie neer zet. Alle turkse mannen en uiteraard alle kerels uit Tunesie verkrachten namelijk westerse vrouwen is het niet? Bedoel dat hoort natuurlijk bij de Islam, of niet?
Jij wilt exacte ervaringen? Dan krijg je ervaringen.quote:Aan antwoorden als.. bleh kutland, kutlui.. vieze mensen enzovoorts hebben we hier niet veel. Dit is een reistopic, waar mensen vragen naar ervaringen. Het is dan ook geheel normaal dat men hier dan ervaringen in zet met voorbeelden en onderbouwingen, evenals noemen waar je bent geweest wil nog wel eens helpen..
egypte heeft wel de nijlvallei, luxor; cairo (de gekste plaats vd wereld imo) de vele piramiden en een tot de verbeelding sprekende cultuur. daarboven heeft de regio rond Hurghade fantastische koraalriffen; en is al topper in het snorkelen bekend. Egyptenaren laten je na iewat aandringen je toch uit hun winkeltje; en steevast volgt er nog "welcome in Egypt" op. Hetzelfde met de vriendinnetjes ; Egyptenaren spreken altijd de mannelijke partner aan als "You lucky man" als je met een knappe vrouw rondloopt. Wél ,op zo'n manier mogen ze me er wel op duidelijk maken dat er een knappe vrouw in het vizier is; en dat in tegenstelling tot de manier waarop tunesiers dat doen, waar je ze met donderblikken bekijken en zonder blozen je partner proberen op te vrijenquote:Op zondag 29 april 2007 11:00 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Hoorde anders dat Egypte net zo was.. en daarbij lelijke stranden daar.. met veel beton, tenminste waar mijn ma is geweest wel.
Op zich wel erg grappig, je vraagt om een respectvolle behandeling in het buitenland terwijl jij jezelf op deze manier opsteld. Je wil geen toeristenvoedsel en ondertussen klaag je over de kwaliteit van patat..quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef CheatFag het volgende:
Laat me raden: jij hebt je zeker lekker door een paar van die Turken laten uitwonen ()? En hebt je en passant vanalles op de mouw laten spelden over de fántástische islam?
[..]
Wat is er mis met mijn opstelling? Ik kom daar als toerist met een grote zak geld en mag daar best wat voor terug verwachten.quote:Op zondag 29 april 2007 15:15 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Op zich wel erg grappig, je vraagt om een respectvolle behandeling in het buitenland terwijl jij jezelf op deze manier opsteld.
Je begrijpt het niet helemaal. Er was dus vrijwel alleen maar vadsig toersitenvoedsel te krijgen en dat was ook nog eens niet te vreten. Daar heeft mijn persoonlijke voorkeur verder niks mee te maken.quote:Je wil geen toeristenvoedsel en ondertussen klaag je over de kwaliteit van patat..
Zeg dan gewoon dat je alleen positieve ervaringen over Tunesië wil horen in dit topic.quote:Maar goed, je hebt een kutvakantie gehad dus? Vervelend voor je, maar zou je het wellicht bij jezelf kunnen houden ipv je je op mij af te reageren?
Wat er mis is met jouw opstelling? Ik vraag je naar onderbouwingen en vervolgens begin je te bleren dat ik me laat uitwonen en andere onzin. Dat is er mis met jouw opstelling. En nee hoor, ik hoef niet alleen positieve ervaringen te horen over Tunesie.. wel normaal beschreven ervaringen waarbij de ander in de waarde wordt gelaten. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk wel?quote:Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef CheatFag het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn opstelling? Ik kom daar als toerist met een grote zak geld en mag daar best wat voor terug verwachten.
Zeg dan gewoon dat je alleen positieve ervaringen over Tunesië wil horen in dit topic.
Beetje jammer dat je denkt dat de wereld een pretpark is waar je alles kan kopen met geld. Helaas denken er veel mensen zo...quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef CheatFag het volgende:
- verhaal -
Ongelofelijk deze reactie. Bijna schofterig gewoon. En dat van een moderator.quote:Op zondag 29 april 2007 19:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je denkt dat de wereld een pretpark is waar je alles kan kopen met geld. Helaas denken er veel mensen zo...![]()
Ik ga er vanuit dat als er hier rijke Chinezen op bezoek komen, dat je dan ook alles doet wat ze van je vragen en je ze ook met respect behandelt?
Je doet wel alles om die indruk te wekken ja.quote:Op zondag 29 april 2007 20:31 schreef CheatFag het volgende:
[..]
Ongelofelijk deze reactie. Bijna schofterig gewoon. En dat van een moderator.
Ik denk helemaal niet dat de wereld 'een pretpark is waar je alles kan kopen met geld'. Wie denk je dat je hier voor je hebt, de één of andere patjepeeër met gouden ketting die de hele dag met flappen staat te wapperen?
Fijn voor je.quote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Je doet wel alles om die indruk te wekken ja.
Ik ben het helemaal met DT eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |