abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 10:34:42 #1
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_73267503
Slotjes, merges, slowchats, verbeteringen, verslechteringen, ontwikkelingen, vragen en antwoorden?

Daar hebben we hier het feedbacktopic voor TRV voor. Dit topic dus.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_74505964
De afkorting van zon zee en strand is zss, klopt niet lijkt mij?
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 15:00:47 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_74507269
Lijkt mij ook niet, maar ik kom de afkorting eigenlijk nooit tegen. Waar zie je die?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_74510003
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Lijkt mij ook niet, maar ik kom de afkorting eigenlijk nooit tegen. Waar zie je die?
Dat staat in je statusbalk of als paginatitel in je browser. De S staat nog voor de originele benaming van het forum, die de openbaarheid nooit heeft gehaald.
pi_75004532
Zou het mogelijk zijn de OP van het vorige Londen topic te kopiëren naar het nieuwe topic? Had er veel werk in zitten en het beantwoorde veel vragen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 19:10:02 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_75029387
Gelukt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_75045831
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukt.
Super! Bedankt!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 december 2009 @ 02:19:40 #8
104963 ETA
European Travel Author
pi_75955318
krijg ik nu een apart kopje voor mijn Fotoreisverslag Antarctica - deel 1 in de reisverslagen overzicht?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_75957832
Moet er eerst iemand een Antarctica banner maken
pi_76420643
Iran

Fotodump. Een post met 65 (ja, echt: vijf-en-zes-tig! ) foto's. En dan nog niet eens zelfgemaakte.
pi_76421530
oh, is het bureau van toerisme weer langsgeweest

maar weer eens opgeruimd, dan maar...
pi_76421872
Oh, de hele post is nu weg. Dan slaan de posts erna eigenlijk ook nergens meer op.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:34:36 #13
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76421937
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef DutchTrain het volgende:
oh, is het bureau van toerisme weer langsgeweest

maar weer eens opgeruimd, dan maar...
Sinds wanneer is het verboden om foto's te plaatsen? Ik zie ook nergens in de FAQ staan dat het plaatsen van foto's - of die nou door jezelf zijn geschoten ofniet - verboden is? Dus of iemand wijst mij aan waar iets dergelijks wel staat, of ik post het gewoon opnieuw.
pi_76422165
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef AryaMehr het volgende:


Sinds wanneer is het verboden om foto's te plaatsen? Ik zie ook nergens in de FAQ staan dat het plaatsen van foto's - of die nou door jezelf zijn geschoten ofniet - verboden is? Dus of iemand wijst mij aan waar iets dergelijks wel staat, of ik post het gewoon opnieuw.
Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aan
quote:
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont
Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:43:07 #15
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76422315
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aan
[..]

Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.
Nee, ik zie nergens staan dat het plaatsen van foto's verboden is en bovendien is de term ''storend'' gedrag wel heel erg breed. Er zijn natuurlijk altijd mensen die zich aan iets kunnen storen, terwijl er ook mensen zijn die het wel op prijs stellen. Feit is gewoon dat in subfora als Travel en bijvoorbeeld Babes & Hunks het heel normaal is om een reeks foto's te plaatsen. Ik zie ook nergens in de FAQ staan dat dat niet mag, dus ik neem aan dat ik gewoon foto's mag plaatsen.
pi_76422508
Als er nou één subforum is waar je verwacht dat mensen foto's plaatsen, dan is het wel FOT. En zelfs daar is er een regel dat het ongewenst is om meer dan 10 à 12 foto's te posten.

Als je meer foto's wilt laten zien aan de mensen die daar na je voorproefje behoefte aan hebben, dan zou je een linkje kunnen plaatsen naar de plek waar alle foto's staan.
pi_76422528
Nee, dat is niet normaal en niet wat de users hier willen zoals je gemerkt hebt, dus doe je dat gewoon niet. Of het nou in een policy, FAQ of waar dan ook staat. Je hebt je te gedragen.

Maar wellicht kun je mij uitleggen waarom juist alleen in dit topic iedere keer tientallen foto's van niet nader beschreven plekken worden gepost en wat jij daar zo leuk aan vindt?
  maandag 4 januari 2010 @ 23:52:55 #18
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76422737
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, dat is niet normaal en niet wat de users hier willen zoals je gemerkt hebt, dus doe je dat gewoon niet. Of het nou in een policy, FAQ of waar dan ook staat. Je hebt je te gedragen.

Maar wellicht kun je mij uitleggen waarom juist alleen in dit topic iedere keer tientallen foto's van niet nader beschreven plekken worden gepost en wat jij daar zo leuk aan vindt?
Ik gedraag mij naar de regels en verwacht dat handhavers van dergelijke regels niet voor eigen baas spelen. Als er van mij geacht wordt naar de regels te gedragen, dan geldt dat evenmin voor jij als Moderator. En zoals ik gemerkt heb? Er waren slechts 2 reacties op de reeks foto's die ik geplaatst had, waarvan één het op prijs stelde en de ander zo te zien niet. Is dat een reden om een heel reek foto's - waar ik redelijk wat tijd in had gestoken om het bij elkaar te krijgen - te verwijderen?

En de reden dat er heel wat foto's in dat topic geplaatst worden, komt omdat Iran als land redelijk onbekend is bij de mensen hier. Ook is het land - relatief gezien - afgesloten voor de rest van de wereld. Niet zo gek dus dat de mensen het beeld van Iran wat willen bijstellen. Ik neem aan dat het plaatsen van foto's dus niet ongewenst is en kijkend naar de regels ook niet verboden is.
pi_76423019
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
Ik gedraag mij naar de regels en verwacht dat handhavers van dergelijke regels niet voor eigen baas spelen. Als er van mij geacht wordt naar de regels te gedragen, dan geldt dat evenmin voor jij als Moderator.
Dan moet je ander forum zoeken:
quote:
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
quote:
En zoals ik gemerkt heb? Er waren slechts 2 reacties op de reeks foto's die ik geplaatst had, waarvan één het op prijs stelde en de ander zo te zien niet. Is dat een reden om een heel reek foto's - waar ik redelijk wat tijd in had gestoken om het bij elkaar te krijgen - te verwijderen?
Zoals gezegd wordt er regelmatig op deze manier gepost in dat topic.
quote:
En de reden dat er heel wat foto's in dat topic geplaatst worden, komt omdat Iran als land redelijk onbekend is bij de mensen hier. Ook is het land - relatief gezien - afgesloten voor de rest van de wereld. Niet zo gek dus dat de mensen het beeld van Iran wat willen bijstellen.
Ja, dat probeerden de eerdere posters ook.
Maar als je even nadenkt kan iedereen met bing, yahoo of google foto's van Iran bij elkaar zoeken. Als jij er zoveel van af weet, maak dan een selectie van een stuk of vijf en schrijf er een verhaaltje bij, waarom je die foto's kiest of waarom iemand juist daar naar toe zou moeten gaan volgens jou.
quote:
Ik neem aan dat het plaatsen van foto's dus niet ongewenst is en kijkend naar de regels ook niet verboden is.
Het gaat niet om dat iets verboden is, het gaat er om dat je je te gedragen hebt. Het is niet ongewenst om een paar foto's te plaatsen, maar je kan ook zelf bedenken dat een topic niet meer laadt als er tientallen foto's geladen moeten worden.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:04:05 #20
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76423192
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dan moet je ander forum zoeken:
[..]
Welke instructies? Ik zie geen enkele instructie m.b.t. dit probleem. Ik zie je telkens met uitspraken ''je hoort je te gedragen'' gooien, maar ik zie geen enkele huisregel die ik zou overtreden. Overigens begrijp ik dat een reeks foto's in een topic plaatsen wat computer problemen kan veroorzaken, maar gebruik dit dan als reden en vraag mij dan gewoon of ik een aantal foto's kan plaatsen.
pi_76423266
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
Welke instructies? Ik zie geen enkele instructie m.b.t. dit probleem. Ik zie je telkens met uitspraken ''je hoort je te gedragen'' gooien, maar ik zie geen enkele huisregel die ik zou overtreden.
Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aan
quote:
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont
Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:08:44 #22
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76423360
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aan
[..]

Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.
Zoals ik al zei: de term 'storend' is heel breed. Wat dus voor jou storend kan zijn, kan voor iemand anders niet storend zijn. Net zoals Wikwakka mijn reeks foto's niet storend vond. Overigens kan ik begrijpen dat een reeks foto's plaatsen in een topic wat computer problemen kan opleveren, maar vertel mij dat dan gewoon en vraag of ik gewoon een aantal foto's kan plaatsen en niet stiekem wat foto's verwijderen zonder het te melden. Overigens vind ik dat je te pas en te onpas met de term ''gedragen'' strooit, terwijl je - volgens mij - de betekenis niet kent.
pi_76423463
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens kan ik begrijpen dat een reeks foto's plaatsen in een topic wat computer problemen kan opleveren, maar vertel mij dat dan gewoon en vraag of ik gewoon een aantal foto's kan plaatsen en niet stiekem wat foto's verwijderen zonder het te melden.
Tussen het verwijderen (editten ging niet vanwege de grootte) en het opstarten van deze discussie zat nog geen 2 minuten. Er staat hier nog een venstertje met een PM bericht aan je open, maar ondertussen staat alles al hier.

  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 januari 2010 @ 14:45:43 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76564017
Touringcarofferte Spammertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 10:41:54 #25
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_76592403
Een collega was ons al voor.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')