Nee, het is gewoon weg denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 08:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb even gezocht en ik zie dat je een aankondiging van je reis naar Schotland doet in Zuid-Engeland en Schotland en dat topic is van maart 2001.
Het volgende topic over Schotland is van januari 2002 en daarin zet golfer dat hij er geweest is: Schotland
Ik zie vervolgens jou reageren in Schotland van mei 2002
In het laatste centrale topic staat niets van jullie handen: Schotland
Zoeken op Bluezz als TS in travel levert ook niet veel bruikbaars op.
Ik heb het verslag nog in Word, zoals je weetquote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat jammer Bluezz, als het weg zou zijn.
O dat zou heel leuk zijn!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het verslag nog in Word, zoals je weet, en de foto's in een album
Maar op fok is het ook wel eens leuk om terug te lezen of naar terug te linken en dat kan niet meer, dat is het enige, jammer maar helaas
Ik krijg nu wel zin om wat foto's in te scannen en in je topic te gooien als tip
Word vervolgd
Klopt. Ik quote mijzelf maar even:quote:Op zondag 4 januari 2009 11:32 schreef k_man het volgende:
Het zal wel in een grote crash verloren zijn gegaan, vrees ik.
quote:donderdag 2 augustus 2001 @ 00:41
In mei, samen met Bluezz daar geweest.
Prachtig reisverslag met foto's door Bluezz hier geplaatst, maar helaas tijdens de grote Crash verloren gegaan.
Ja, of hij is zo enthousiast over zijn ervaringen in Barcelona, dat hij heeft besloten het met ons te delen in zijn allereerste post hier. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Aan de andere kant staat er wel een overdreven positief praatje bij en heeft de betreffende user zich kennelijk speciaal hiervor geregistreerd (het is z'n eerste en enige post).
ah je bent nog niet bekend met het feit dat tegenwoordig alle grotere bedrijven mensen inhuren om tegen betaling positieve feedbacks op producten/services te posten op fora en site's als kieskeurig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Een link naar een Capitoolgids is niet echt spam. Het zou me verbazen als die user eigenaar is van dat bedrijf.
Jullie hadden gelijk. Post is aangepast.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef WooZ het volgende:
ah je bent nog niet bekend met het feit dat tegenwoordig alle grotere bedrijven mensen inhuren om tegen betaling positieve feedbacks op producten/services te posten op fora en site's als kieskeurig?
Deze post lijkt me zo klaar als een klontje, temeer omdat het post no 1. is
Echt vreselijk irritant, spammers op een forumquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Sowieso zijn ronaldiz en lisette_iz niet vies van een beetje spammen.
Heb er net een paar laten verwijderen omdat ze overal hun eigen site spamden, flipsen. Daar kunnen we ook een trio van maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef flipsen het volgende:
Echt vreselijk irritant, spammers op een forum
Die is er (nog) niet.quote:
quote:
Ik verdenk je meer van de zoekactie: syrie NOT k_manquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Vreemd, stond niet in het overzicht en kwam niet uit de gebruikelijke zoekactie... [sub]maar dat kan ook komen omdat ik Sryië ingetypt had
Gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie de OP in het Thailand topic vervangen met wat in de wiki staat aut? http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ThailandTopic
Bij deze: Istanbul #2 - Brug tussen Europa en Aziëquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Had al iemand het tweede deel van het Istanbul-topic genoemd?
Dan eerst bedenken wat je wil en toch maar een topic op FOK openenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dan moet ik naar BUITEN!!!
Ik wil dat natuurlijk veilig van achter de computer doen. Straks ben ik al bruin voor ik op vakantie ga! Dat kunnen we niet hebben!
Hier maar verder dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik doe dit topic trouwens even op slot, want ik moet naar de wc en jullie gaan me veel te snel hier. Als ik terug ben, hoef ik dan niet achterlijk veel bij te lezen. Tot zo!
Laten we dat maar niet doen, JK. Kom jij trouwens vaak in TRV?quote:
Je kan het verslag gewoon in het topic posten toch ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef dagdag het volgende:
hoi hier een vraag
zou iemand dit topic kunnen sluiten, of zorgen dat ik hem weer kan editten.
zodat ik het uitgebreide verslag hier kan zetten
Nassau kort verslag
ja dat weet ik maar ik kan hem niet edittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan het verslag gewoon in het topic posten toch ?
Sluiten en editten op aanvraag doen we niet
Weet je wat: zet jij het verslag in een nieuwe post in dat topic en dan zorg ik voor verwijzing daarnaar in de OP.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef dagdag het volgende:
ja dat weet ik maar ik kan hem niet editten
Ik was het niet, maar ik kan de vraag wel beantwoorden: Omdat we hier in TRV een hekel hebben aan tvp's. Is het werkelijk zo moeilijk iets anders te bedenken dan een post met enkel en alleen zo'n bloedirritante tvp?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Semnai het volgende:
Waarom werd mijn tvp verwijderd uit Solo reizen; waar op letten? ?
Ga ik regelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef ETA het volgende:
Mijn fotoreisverslagen kunnen vast wel in het reisverslagen overzichtje:
Fotoreisverslag Laos
Fotoreisverslag China
Fotoreisverslag Peru
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kan iemand even de TT aanpassen van de nieuwe NYC topic?
Thanks
Beide aangepast.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:21 schreef Reinigung het volgende:
Er kan een slotje op: New York City Part XLIX.
Ik had niet gezien dat er al een nieuw topic in travel was!
Af en toe. Het aantal views in dat soort topics is dusdanig laag, dat het wel duidelijk is, dat niemand er gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:30 schreef Blik het volgende:
Wanneer worden de volgende twee topics geupdate??
[FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen
Misschien omdat ze zo slecht worden bijgehouden...?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef DutchTrain het volgende:
Af en toe. Het aantal views in dat soort topics is dusdanig laag, dat het wel duidelijk is, dat niemand er gebruik van maakt.
Het landen, streken en steden topic hou ik wel bij als ik een vol centraal topic in de lijst met gesloten topics vind en gelijk ook een nieuw deel in de actives list zie. Daar glipt een enkeling wel eens doorheen, omdat niet gelijk een nieuw deel wordt gestart. De meeste links in dat topic zijn volgens mij gewoon up to date. Toevallig is nu Indonesië de dans ontsprongen. Of mijn theorie klopt kun je zien aan de sluitingsdatum van deel 4 en de openingsdatum van deel 5, ikzelf heb daar nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef DonVincenzo het volgende:
Misschien omdat ze zo slecht worden bijgehouden...?
De insteek is net even anders, maar ik zal eens kijken of het de moeite loont om ze te mergen. Zo niet laten we ze lekker naast elkaar bestaan. Kan geen kwaad op zich om een paar oudere bijna gelijke topics open te laten.quote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef ETA het volgende:
1tje mag hiervan wel dicht denk ik.
Hoeveel landen bezocht?
In welke landen ben jij geweest - deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |