Oh thanks voor de hint! Ik zag niet eens meer dat dat kon!quote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gewoon de layout teruggezet, geen probleem. die nieuwe baggerlayout wil ik niet.
Ze zijn meen ik niet goedkoper, alhoewel er soms acties zijn. Reserveren moet wel voor de langere afstanden en hogesnelheidstreinen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:22 schreef Douwe het volgende:
Dan toch maar weer even een reis-gerelateerd iets tussendoor: weet iemand of treintickets in Spanje goedkoper zijn als je ze online boekt? En of je überhaupt moet reserveren voor het traject Madrid-Toledo?
Schijn kan bedriegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:39 schreef Douwe het volgende:
Mooi, ga ik dat stadje eens even bekijken... Retourtje Madrid is alweer in de pocket
[ afbeelding ]
Ik vind m dr aardig hightech uitzien voor een regionaal boemeltje
Kijk maar naar de trein van 8.30quote:
Zo te zien kost deze 14,nogiets voor heen en terug (los te kopen als enkeltjes van 5 en 9 euro). Gewoon naar Atocha gaan en een kaartje uit de automaat halen en zien wat er gebeurt.quote:Is dit nou die trein die ¤8,60 kost, of is deze duurder? En deze is wel online te reserveren? (sorry, roestig Spaans)
Verwarming was kapot, het werd wel erg koud binnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:57 schreef Thetallguy het volgende:
TRV-jaar van mijn ouders is goed begonnen. om 12u vertrokken richting Istanbul, en kreeg net een smsje dat ze in Munchen zitten omdat het vliegtuig technische mankementen heeft
Pegasus Airlines
Ja godver, ik hoef alleen heen, terug doe ik met een huurauto omdat ik nog een Avis coupon had ligenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
Er gaan geen andere treinen dan deze. Vreemdgenoeg kost het 8,60 heen en 5,80 terug
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp?page=hjhir130.jsp&O=MADRI&D=92102&AF=2007&MF=MM&DF=DD&SF=NaN&ID=s
En anders neem je de bus... daar ben je zeker een tijdje naar op zoek bij het busstation
Gewoon vragen of mensen hun jas aan doen en lekker verdertuffenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Verwarming was kapot, het werd wel erg koud binnen
Tijdje op reparatie moeten wachten in Munchen dus en uiteindelijk met 6u vertraging in Istanbul aangekomen
Wel geweldig... Heb je zo'n mega hightech ding waar echt vanalles aan kapot kan... gaat iets pietluttigs als de verwarming stukquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Verwarming was kapot, het werd wel erg koud binnen
Tijdje op reparatie moeten wachten in Munchen dus en uiteindelijk met 6u vertraging in Istanbul aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |