Je lees niet hèquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is lastig vinden op google zeg: http://nokianewyearseve.msn.com/Overigens is dit van vorig jaar en was het stervensdruk dus kom minstens 6 uur van te voren als je de betreffende artiesten wil zien. Kan me nog herinneren dat vorig jaar de artiesten heel laat waren aangekondigd dus dat duurt nog wel een tijdje om die vrienden van je mee te lokken.

Ga anders buiten staan bij Breitscheidplatz en daarna naar Kulturbrauerei.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je lees niet hè![]()
En van die drukte heb ik geen last gehad, hoor....

Volgens mij een beetje als in Rotterdam ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:31 schreef Koewam het volgende:
Herfstvakantie even een blik werpen in die stad. Hebben ze een uitgaansdisrict of zit alles verspreiden net als in Rotterdam?

Geboekt voor midden oktober van donderdag tot maandag, bij de NS, retourtje Deventer-Berlijn voor 94 euro all in. Da's niet veel meer dan het me bij Transavia had gekost en met dat naar Schiphol karren en minstens een uur voor vertrek er zijn maakt het qua tijd ook weinig uit. Besides, reizen met de trein is veel tofferquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
Ik ga in oktober eens even een paar dagen kijken, dus bij deze een tvp.

yeahquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Geboekt voor midden oktober van donderdag tot maandag, bij de NS, retourtje Deventer-Berlijn voor 94 euro all in. Da's niet veel meer dan het me bij Transavia had gekost en met dat naar Schiphol karren en minstens een uur voor vertrek er zijn maakt het qua tijd ook weinig uit. Besides, reizen met de trein is veel toffer

Retourtje Gouda - Berlijn voor ¤ 58,-quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:22 schreef remlof het volgende:
Geboekt voor midden oktober van donderdag tot maandag, bij de NS, retourtje Deventer-Berlijn voor 94 euro all in. Da's niet veel meer dan het me bij Transavia had gekost en met dat naar Schiphol karren en minstens een uur voor vertrek er zijn maakt het qua tijd ook weinig uit. Besides, reizen met de trein is veel toffer

Da's goedkoop, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:46 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Retourtje Gouda - Berlijn voor ¤ 58,-![]()
Vertrek de 12e en kom zaterdag weer terug. Heb er zin in![]()

Maand van tevoren boeken via de ns internationaal site, vond het ook al heel erg goedkoopquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef remlof het volgende:
Da's goedkoop, hoe doe je dat?

Wat Kuno hier zegt. Leuk dat je zo enthousiast bent over je foto's, maar dit is een beetje overkill voor dit topic. Hierbij dan ook het verzoek om gewoon een paar foto's die je de mooiste vindt te posten en verder alleen een link naar je online fotoalbum. Ik heb hier een razendsnelle pc, maar het doorladen van alle foto's duurt alsnog vrij lang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Misschien leuker om al die foto's in een fotoalbum online te plaatsen en dan de link te geven ipv zo op deze manier

Volledig mee eens. Maar zo'n overkill als jij geeft is misschien een beetje te veel van het goede. Wat je beter had kunnen doen is de helft van de foto's kunnen plaatsen en tps kunnen geven voor mensen die naar berlijn willen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:15 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
In reistopics horen gewoon veel foto's vind ik. Liever massa's foto's dan reisverslagen die zo lang zijn dat je ze toch nooit helemaal leest.

Nee hoor, het oude record was ook al in Berlijn gelopenquote:Op zondag 30 september 2007 11:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Berlijn is een wereldrecord rijkerHaile heeft t m geflikt op de marathon!

dat is er toch weer een bijquote:Op zondag 30 september 2007 12:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee hoor, het oude record was ook al in Berlijn gelopen

Hmm, daar zitten best leuke aanbiedingen tussen, ook voor een verblijf van 4 nachten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:59 schreef renzell het volgende:
Ik heb al even rondgekeken en ik denk dat ik dit keer ga voor een appartement in plaats van een hotel. Daar ben ik de vorige keer ook beland en dat is me uitermate goed bevallen. Hier bijvoorbeeld kun je die vinden (trouwens niet gekeken of zoiets ook al in de OP staat)
http://www.all-berlin-apartments.com/nl/berlijn/appartementen/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |