Omdat ik eigenlijk rond 10:00 vanuit Hengelo zou gaan maar nu moet ik om 07:33 vanuit Utrecht.quote:
update, voor de kerst ook nog een keertje Berlijn maar dan met onverwoestbare stuka flugzeug van KLMquote:Op zondag 8 september 2024 22:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
November weer eens met de auto, vanuit apeldoorn, naar Berlijn
Oops. En als je via Meppen gaat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk rond 10:00 vanuit Hengelo zou gaan maar nu moet ik om 07:33 vanuit Utrecht.
Korte vluchtenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
update, voor de kerst ook nog een keertje Berlijn maar dan met onverwoestbare stuka flugzeug van KLM
Oh ik laat het gewoon zo. Ik heb ook niet echt de mogelijkheid om naar Meppen te gaan en ik ga samen met mijn vriend en hij woont redelijk dichtbij Utrecht dus dat scheelt weer. We moeten alleen wat eerder opstaan en wat langer reizen maar doe je niks aan. Terugweg gaat gelukkig wel weer volgens planning.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oops. En als je via Meppen gaat?
Oh dacht dat er een bus tussen Emmen en Meppen rijdt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik laat het gewoon zo. Ik heb ook niet echt de mogelijkheid om naar Meppen te gaan en ik ga samen met mijn vriend en hij woont redelijk dichtbij Utrecht dus dat scheelt weer. We moeten alleen wat eerder opstaan en wat langer reizen maar doe je niks aan. Terugweg gaat gelukkig wel weer volgens planning.
Ja volgens mij wel maar ik heb sowieso al een ticket geboekt om vanuit NL te reizen en ik vind het wel prima zo. Me ergeren aan het feit dat ik langer onderweg ben heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dacht dat er een bus tussen Emmen en Meppen rijdt.
Metro en sowieso het OV is ideaal. Nooit controle, kaartjes zijn overigens niet duur.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
Jongens wat raden jullie aan als vervoersmiddel in Berlijn als we de stad willen verkennen?
Ik ga niet die hele stad door wandelen maar nu zat ik beetje te kijken en de opties zijn volgens mij de metro of een fiets huren (wat schijnbaar echt op iedere straathoek kan als ze beschikbaar zijn). Wat zouden jullie aanraden?
De metro is echt ideaal vind ik. Bijna elk interessant punt is wel per U-Bahn te bereikenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
Jongens wat raden jullie aan als vervoersmiddel in Berlijn als we de stad willen verkennen?
Ik ga niet die hele stad door wandelen maar nu zat ik beetje te kijken en de opties zijn volgens mij de metro of een fiets huren (wat schijnbaar echt op iedere straathoek kan als ze beschikbaar zijn). Wat zouden jullie aanraden?
toeristenkaart kopen bij de bvg automaten in 1 van de metrostations. 48 of 72 uur naar gelang hoelang je daar bent. als je AB kiest kan je eigenlijk alles doen wat een iemand een eerste keer in berlijn doet. enige waar je mogelijk C voor nodig hebt is naar het vliegveld en Potsdam. Kost 30 euro en je kan in de tram, metro, busquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
Daar zou ik niet op gokken. De weinige keren dat ik in Berlijn ben geweest heb ik ze iedere keer wel gehad.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Metro en sowieso het OV is ideaal. Nooit controle
Blijft inderdaad een gok, beter gewoon een kaartje kopen. Die AB kaartjes zijn goed te doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op gokken. De weinige keren dat ik in Berlijn ben geweest heb ik ze iedere keer wel gehad.
U5 ook. Alleen zie je ze het omdat ja, U-Bahnquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
en met de buslijnen 100 en 200 kom je langs een groot aantal bezienswaardigheden, scheelt weer lopen
En dan in Alexanderplatz opstappen zodat je op bovendek vooraan kan zitten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
en met de buslijnen 100 en 200 kom je langs een groot aantal bezienswaardigheden, scheelt weer lopen
Verder het centrum uit komt de U5 boven de grond, kun je genoeg zienquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
U5 ook. Alleen zie je ze het omdat ja, U-Bahn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |