helaas moet ik zeggen dat je hierin gelijk hebt, en zeker niet de buitenwijken ingaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:31 schreef vosss het volgende:
De enige aanrader die ik kan geven is om NIET naar Luik te gaan. Wát een nietszeggende grijze kutstad is dat zeg
Domaine de la Chartreuse is toch verlaten?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef jochem8 het volgende:
OMG![]()
Is weer goed geregeld dan. Ik vond het al vreemd dat ik niet veel kon vinden op internet. Maar ach, we zitten in een leuk klooster genaamd Domaine de la Chartreuse (http://www.coenen.be/luik/). We maken er wat van!
Gent is zeker mooi ..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef Leintje het volgende:
ik sta altijd in de file in luik, je kunt beter naar brussel of gent ... gent is mooi!
TS gaat naar Luik, niet naar Brugge. Propaganda...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:58 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Gent is zeker mooi ..
Maarja als de TS toch al naar gent tijd, kan ie net zo goed doorrijden naar Brugge. das een hele moooie stad.
Parijs is ook mooi, moet je bij Luik richting Charlois, dan richting Lille en dan de A1 richting parijs volgen.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:58 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Gent is zeker mooi ..
Maarja als de TS toch al naar gent tijd, kan ie net zo goed doorrijden naar Brugge. das een hele moooie stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |