quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef -Hans- het volgende:
Roel_Jewel ouwe rukker () van harte gefeliciteerd!
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jullie zijn er weer!!![]()
![]()
![]()
VAN HARTE GEFELICITEERD ROEL!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli Roel!
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
Roel gefeliciteerd!
Dank allen!quote:
Natuurlijk:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
Roel, gefeliciteerd! Ga je trakteren op een paar lekkere Limburgse vlaaien? Ah please ah please ah please?![]()
Geweldig, thanks Roel_Jewel! eet smakelijk mensen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dank allen!![]()
[..]
Natuurlijk:
[afbeelding].
!
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Impry![]()
Volgende keer maak je je eigen topic maar.![]()
![]()
Ook jij nog gefeliciteerdquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef MichielV het volgende:
oh ja Roel, van harte!
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Prodigy - Voodoo people ! uit de hele oude doos, maar wel een doos met erg goede muziek.
Wat een stoere plaat is dit.
Mwoah, 13 jaar is toch niet zo oudquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Prodigy - Voodoo people ! uit een hele oude doos, maar wel een doos met erg goede muziek.
Dat zekerquote:Wat een stoere plaat is dit.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef JeroenV het volgende:
Gefeli...
En ik ben ook weer ingeschakeld.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef MichielV het volgende:
oh ja Roel, van harte!
quote:
Dankdank.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef IedeK. het volgende:
Heey!![]()
Roel nog gefeliciteerd!![]()
Ik ben btw 16, n.a.v. een vraag in het vorige topic.
13 jaar valt inderdaad nog wel mee.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mwoah, 13 jaar is toch niet zo oud
[..]
Dat zeker
Heb buikpijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankdank.
Pak een stuk vlaai. Daar staat 't voor.
?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roeebbieeeroebieeeeroebieee
Heb ff geteld, en heb er 10 uitvoeringen van, en die zijn allemaal wel goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JeroenV=> Dat is inderdaad een vette mix.
ik hang meequote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Vond het persoonlijk vanavond echt te gek!![]()
Tot morgen aan de mensen die het topic nu verlaten, ik blijf nog even hangen. Zometeen Eric !
hahaha, ik weet het niet maar maf is het wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:48 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Veenstra showt wat ie allemaal gedaan heeft vorige week?
Als ze alle goede, nieuwe muziek megahit zouden maken, hebben we minimaal 5 megahits per week ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Fall Out Boy, nooit Megahit geworden op 3FM. Vaaaag.
'This Ain't A Scene, It's An Arms Race'![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:19 schreef B.A.Trix het volgende:
* B.A.Trix heeft nu ontzettend veel zin in een punt of 2 rijstevlaai met een flinke dot slagroom![]()
Mm, ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 't eik wel een beetje gehad met Within Temptation.
Ja, maar ze hebben op zo'n dag weinig te melden. Vanmorgen ook al bij Giel... saaaai...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mm, ik niet eigenlijkDie nieuwe single vond ik iig weer erg leuk
Op het album staan ook een aantal leuke tracks IMHO. Hoewel ik het geen album vind om helemaal achter elkaar te luisteren.
Gut, wat vervelend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Againzender het volgende:
Claudia ziek...
toevallig expres die kant op gehoest?quote:
Wellicht per ongelukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
toevallig expres die kant op gehoest?
Dan komen ze allebei lopendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan dat kleine gele autootje van C & S eens een keertje de studio niet bereiken?
Hoe was de Zuiderzeerally?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:59 schreef Impry het volgende:
Ik vind het stiekem ook wel leuker geworden sinds Astrid weg is![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:59 schreef Impry het volgende:
Ik vind het stiekem ook wel leuker geworden sinds Astrid weg is![]()
nu pas? je zet de radio net pas aan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef rubbereend het volgende:
ik ben WT nu al zatdat irritante lachje van Sharon
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan, zo nep en kinderachtig allemaal.
Als Sander een plaat leuk vind, vind Coen dat niet en andersom dat kennen we wel een keer.
Daar zet ik de radio weer even voor aan. Sander heeft mijn requestje van gisteren bij MetMichiel hehequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:45 schreef Sirolf het volgende:
Praatje, plaatje
Coen: Maximo Park - My Velocity
Sander: Dave Matthews Band - The Space Between
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan, zo nep en kinderachtig allemaal.
Als Sander een plaat leuk vind, vind Coen dat niet en andersom dat kennen we wel een keer.
ja wrijf het er nog een keer lekker in dat ik een oude muts ben!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dit liedje is echt lang geleden
heb ík zelfs nog in m'n jeugd geluisterd hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja wrijf het er nog een keer lekker in dat ik een oude muts ben!![]()
![]()
Bestond dat toen nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Van dit liedje heb ik toen een casettebandje gekocht..![]()
Doe iedereen de groeten daarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:(denk weinig postings van mij vandaag, maar probeer mee te lezen
)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:(denk weinig postings van mij vandaag, maar probeer mee te lezen
)
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:(denk weinig postings van mij vandaag, maar probeer mee te lezen
)
Hij staat er toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
Veenstra zal vandaag helemaal overslaan denk ik![]()
hij leest meequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn vorige bericht, derde screenshot.
Somebody to Love, geweldige plaat.quote:
Die zal vast per ongeluk de krant van vorige week hebben gelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat is Maricha vandaag luchtig gekleed, maar het ziet er mooi uit hoor!![]()
Tsja, toen het nog wel lekker warm was buiten..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal vast per ongeluk de krant van vorige week hebben gelezen.![]()
![]()
Ik heb Felix aangevraagd, een echte dance classic dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb requestje aangevraagd
Arctic Monkeys - Brianstorm
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Allemaal even naar de webcam kijkers zwaaien.![]()
![]()
Om in de stijl van Michiel te blijven "Dan pik je Within Temptation toch effe mee!"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Rudy Mackay is ook al in de studio!
[afbeelding]
Die dus, straks om 22:00![]()
Het is hier erg warm en was de hele tijd aan het rennen geweest, voor de uitzending! Dat dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal vast per ongeluk de krant van vorige week hebben gelezen.![]()
![]()
hahaha.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om in de stijl van Michiel te blijven "Dan pik je Within Temptation toch effe mee!"![]()
Da's waar ook, toen ik bij een Minigig aanwezig was (bijna een jaar terug alweer, met GEM) was het ook bloedheet in de studio, met de ramen open zelfs.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is hier erg warm en was de hele tijd aan het rennen geweest, voor de uitzending! Dat dus![]()
En niet te vergeten Jerommeke.nl ! die heeft heel lang geleden deze plaat gerequest @ programma van Eddy Zoey. Volgens mij viel Gerard toen in.quote:
Impry! ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hoe was de Zuiderzeerally?
En hoe deed Paul het?
Het hele albumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Anne04 het volgende:
Beetje te vaak gehoord deze..
Lollipop daarentegen!![]()
Ik probeer 'm nog steeds mee te zingen (met de nadruk op proberenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Anne04 het volgende:
Beetje te vaak gehoord deze..
Lollipop daarentegen!![]()
quote:
En toch is het echt waar! Alles wat je hoort is echt aangevraagd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:13 schreef Cool_Runner het volgende:
je maakt mij niet wijs dat dit requests zijn. Deze nummers hoor je de hele dag al
Het prijzenslag-muziekje wordt volgens mij niet aangevraagd hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
En toch is het echt waar! Alles wat je hoort is echt aangevraagd.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Weinig goede requestjes vandaag vind ik.. Jammer.
Wat een tegenstellingen toch weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef ALTF4 het volgende:
![]()
Michiel en Maricha, het is echt weer genieten vanavond! Bedankt!
![]()
![]()
Ik heb het dan ook meer over de stukjes dat Michiel praat/zingt/dans/geniet/geluidjes erin gooit/telefoneert dan over de muziek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Wat een tegenstellingen toch weer.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Ring of Fire
Dit is wel een klassieker, D.Rose.![]()
Okay dan! Zit daar ook deze plaat bij, Editors - Munich?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Lekker muziek voor als ik een rondje ga rijden
Waarbij? Bij de Cash-verzameling?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! Zit daar ook deze plaat bij, Editors - Munich?
Slaap ze! en misschien tot morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Mensen, ik ga slapen.![]()
Tot morgen misschien!
![]()
Nou, dan moet ik die maar eens toevoegenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, toch een plaat die er echt bij moet zitten.![]()
ik schakel aan het eind van het programma in, en hoor Neil Youngquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Weinig goede requestjes vandaag vind ik.. Jammer.
Dat waren ook de 2 beste nummers van het uurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schakel aan het eind van het programma in, en hoor Neil Youngen Johnny Cash
ik klaag niet
Ik had het nog nooit gezien, maar ik had ze toch alle 4 alquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:10 schreef Remzz het volgende:
Wat vet dat je nu zelf de webcam positie kan bepalen ! Is dat al lang?
zag het gisteren voor het eerst, maar de stream was erg slecht toen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:10 schreef Remzz het volgende:
Wat vet dat je nu zelf de webcam positie kan bepalen ! Is dat al lang?
goed plan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:53 schreef DaMook het volgende:
Zo kijk ik nu al enkele weken.
[afbeelding]
Ben dat nummer ook helemaal zat..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
Uhm 3FM......die singles van Van Velzen weten we nu wel hoe die gaan![]()
![]()
Draai eens een album track van die gozer![]()
Leuk radio materiaal in de auto inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef alwaysleft het volgende:
Gavin de Graw - Just friendsJa ik vind dit een mooie plaat
![]()
![]()
Veenstra heeft hetzelfde fragmentje even uitgeknipt en op z'n weblog geplaatst. Was toch wel te verwachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een fragmentje geknipt:Within Temptation "We gaan nog niet naar huis!"
Dat deed PSV destijds heel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:23 schreef borisz het volgende:
20 jaar geleden ruudje 17 miljoen gulden. Dat is soms niks meer tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat deed PSV destijds heel goed.
er is destijds een mooie traditie geborenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat deed PSV destijds heel goed.
Is goed te doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef Glacier het volgende:
Die megahit blijft geweldigSnow Patrol viel me een beetje tegen bij de afgelopen singles, maar deze is echt weer fantastisch
Ik heb morgen ook een presentatie, en ben nu bezig met de voorbereiding ervan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Toad het volgende:
Ook mooi Damien Rice.
He JeroenV, ik zit nog een beetje in de mood van afgelopen maandagmiddag. Gisteren tot half 9 's avondsop school gezeten om een presentatie af te maken, die moest ik namelijk vandaag houden. Morgen heb ik er weer 1. Staat nog geen letter op papier.
Achja, 't zal 3FM wel geld opleverenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn trouwens wel idioot vroeg met het weggeven van die Within Temptation-kaarten. Dat concert in het Beursgebouw in Eindhoven is namelijk pas op 24 november 2007...![]()
I love it when you calllllquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef Sirolf het volgende:
The Feeling, blijft een lekker nummer. Al is de nieuwe single nog VEUEUEUEUEUL beter.
Hier hetzelfde... Nog maar 135 punten over...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef IedeK. het volgende:
Shit, verkeerd antwoord gegeven op NoordpoolFm, nu nog maar 155 poolpunten.
ik had niet anders verwacht rubberquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
dat ik dat nog weet omg
[afbeelding]
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Glacier het volgende:
Die wiki is trouwens wel weer erg gaar
Misschien dat de topicstarter die nog ff kan fixxen voordat het nieuwe topic aan de beurt is?
Nieuw van Nelly Furtado ken ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Anne04 het volgende:
Ik vind deze megahit ook heerlijk! De nieuwe van Nelly Furtado vind ik dan weer niet zo.
en anders copy paste ik gewoon de OP uit dit topicquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Glacier het volgende:
Die wiki is trouwens wel weer erg gaar
Misschien dat de topicstarter die nog ff kan fixxen voordat het nieuwe topic aan de beurt is?
ja, leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Sophie Hilbrand in de studio bij C & S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |