Maar het ligt dus gewoon aan de productie, die verzuimen om duidelijk te maken wat voor interview het is (en vermelden niet eens een adres).quote:

Een van de betere platen ooit!quote:

Hier werkt het inmiddels ook weer. Het ging direct goed onder Mozilla, vervolgens kon ik het filmpje ook weer bekijken onder IE.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
Behalve dat mijn pc erg traag is had ik er geen moeite mee

Het is dan ook gigantisch dom van ze dat ze dit nummer hebben uitgebracht, aangezien the Frog Prince (volgens mij heet dat nummer zo) van hetzelfde album echt een juweeltje is.quote:[b]Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef -Hans-
Keane - A Bad Dream...... Nadeel van Kean vind ik dat de muziek wel erg veel op elkaar lijkt, zo ook deze plaat. Ik ben er dan ook niet echt weg van.

* Sirolf verwacht zometeen een reactie van Michiel of Maricha op bovenstaande foto.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Het is dan ook gigantisch dom van ze dat ze dit nummer hebben uitgebracht, aangezien the Frog Prince (volgens mij heet dat nummer zo) van hetzelfde album echt een juweeltje is.
Anyway, ik ben er weer, maar ben wel bezig op het widm forum, want er was gisteren molfandag en ik moet even mijn verslagje schrijven en de foto`s uploaden.
Niet het goede topic, maar deze wilde ik toch even met jullie delen.
[afbeelding]

Dan ga ik voor Bloc Party.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Sirolf het volgende:
Praatje, plaatje!
Sander: Bloc Party - I Still Remember
Coen: Urban Dance Squad - (titel kon ik niet verstaan)

Af en toe Keane trek ik nog wel aardig, maar maak hun nieuwe plaat ajb GEEN MEGAHIT.. 't is toch wel veel van hetzelfde, en bij mij gaat dit soort muziek toch wel snel vervelen. Bedshaped is inderdaad een topnummer.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:46 schreef JeroenV het volgende:
Keane was ik tijdens het eerste album helemaal weg van. De tweede heb ik amper geluisterd, en de eerste kan ik nu eigenlijk ook niet meer horen. Op Bedshaped na, dat is wel een topnummer.
Toch is het wel lekker om af en toe langs te horen komen op de radio.

Ken de plaat niet, maar ik hoop dat het niet zo'n std. Keane song is.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Het is dan ook gigantisch dom van ze dat ze dit nummer hebben uitgebracht, aangezien the Frog Prince (volgens mij heet dat nummer zo) van hetzelfde album echt een juweeltje is.
Suc6 met het schrijven van het verslag, leuke foto!quote:Anyway, ik ben er weer, maar ben wel bezig op het widm forum, want er was gisteren molfandag en ik moet even mijn verslagje schrijven en de foto`s uploaden.
[afbeelding]

quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Anyway, ik ben er weer, maar ben wel bezig op het widm forum, want er was gisteren molfandag en ik moet even mijn verslagje schrijven en de foto`s uploaden.
[afbeelding]

Jullie zijn er weer!!quote:

Goedenavond stiekemerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Hi guys & gals!

Makkie, geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Die 10.000 zullen we nu vast wel overheen zijn.

quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Hi guys & gals!

En hoeveel maanden geleden dat is.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Ik zat me net af te vragen hoe/ of jij je vriendin te trouwen hebt gevraagd..

Over de zomer gesproken... Waar heeft die zich nu weer verstopt? Vorige week was 'ie er nog...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Impry het volgende:
Morcheeba! Lekker zomers nummertje, gebruikt onder een video van vakantie met m'n vrienden!

Graaf eens in je geheugen (of kijk naar eerdere pagina's in dit topic). Je zal dan ene 'Roel_Jewel' tegenkomen.quote:

o diequote:Op maandag 19 maart 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Graaf eens in je geheugen (of kijk naar eerdere pagina's in dit topic). Je zal dan ene 'Roel_Jewel' tegenkomen.

en ook dat kan je een paar topicsterug vinden..quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe oud zijn jullie eigenlikj?

22 jaartjes al weer.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe oud zijn jullie eigenlikj?

alsof ik alles teruglees als ik er een weekend niet benquote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
en ook dat kan je een paar topicsterug vinden..om je toch een beetje tegemoet te komen.. ik ben 30

In het weekend wordt niet zoveel gepost hoor. Dit topic is zaterdagnacht geoopend.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof ik alles teruglees als ik er een weekend niet benik ben 19

Mijn weekend is iets langer, werk donderdag en vrijdag avond, hele dagen op school, zaterdag en zondag bezig met van alles en nog watquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het weekend wordt niet zoveel gepost hoor. Dit topic is zaterdagnacht geoopend.

Dit is wel zo`n beetje de leukste hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
Seraphina, geweldige foto! Post even een link als al je foto's online staan ik ben zeer nieuwsgierig!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |