quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Ring of Fire
Dit is wel een klassieker, D.Rose.![]()
Okay dan! Zit daar ook deze plaat bij, Editors - Munich?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Lekker muziek voor als ik een rondje ga rijden
Waarbij? Bij de Cash-verzameling?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! Zit daar ook deze plaat bij, Editors - Munich?
Slaap ze! en misschien tot morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Mensen, ik ga slapen.![]()
Tot morgen misschien!
![]()
Nou, dan moet ik die maar eens toevoegenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, toch een plaat die er echt bij moet zitten.![]()
ik schakel aan het eind van het programma in, en hoor Neil Youngquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Weinig goede requestjes vandaag vind ik.. Jammer.
Dat waren ook de 2 beste nummers van het uurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schakel aan het eind van het programma in, en hoor Neil Youngen Johnny Cash
ik klaag niet
Ik had het nog nooit gezien, maar ik had ze toch alle 4 alquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:10 schreef Remzz het volgende:
Wat vet dat je nu zelf de webcam positie kan bepalen ! Is dat al lang?
zag het gisteren voor het eerst, maar de stream was erg slecht toen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:10 schreef Remzz het volgende:
Wat vet dat je nu zelf de webcam positie kan bepalen ! Is dat al lang?
goed plan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:53 schreef DaMook het volgende:
Zo kijk ik nu al enkele weken.
[afbeelding]
Ben dat nummer ook helemaal zat..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
Uhm 3FM......die singles van Van Velzen weten we nu wel hoe die gaan![]()
![]()
Draai eens een album track van die gozer![]()
Leuk radio materiaal in de auto inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef alwaysleft het volgende:
Gavin de Graw - Just friendsJa ik vind dit een mooie plaat
![]()
![]()
Veenstra heeft hetzelfde fragmentje even uitgeknipt en op z'n weblog geplaatst. Was toch wel te verwachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een fragmentje geknipt:Within Temptation "We gaan nog niet naar huis!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |