Somebody to Love, geweldige plaat.quote:
Die zal vast per ongeluk de krant van vorige week hebben gelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat is Maricha vandaag luchtig gekleed, maar het ziet er mooi uit hoor!![]()
Tsja, toen het nog wel lekker warm was buiten..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal vast per ongeluk de krant van vorige week hebben gelezen.![]()
![]()
Ik heb Felix aangevraagd, een echte dance classic dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb requestje aangevraagd
Arctic Monkeys - Brianstorm
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Allemaal even naar de webcam kijkers zwaaien.![]()
![]()
Om in de stijl van Michiel te blijven "Dan pik je Within Temptation toch effe mee!"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Rudy Mackay is ook al in de studio!
[afbeelding]
Die dus, straks om 22:00![]()
Het is hier erg warm en was de hele tijd aan het rennen geweest, voor de uitzending! Dat dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal vast per ongeluk de krant van vorige week hebben gelezen.![]()
![]()
hahaha.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om in de stijl van Michiel te blijven "Dan pik je Within Temptation toch effe mee!"![]()
Da's waar ook, toen ik bij een Minigig aanwezig was (bijna een jaar terug alweer, met GEM) was het ook bloedheet in de studio, met de ramen open zelfs.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het is hier erg warm en was de hele tijd aan het rennen geweest, voor de uitzending! Dat dus![]()
En niet te vergeten Jerommeke.nl ! die heeft heel lang geleden deze plaat gerequest @ programma van Eddy Zoey. Volgens mij viel Gerard toen in.quote:
Impry! ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hoe was de Zuiderzeerally?
En hoe deed Paul het?
Het hele albumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Anne04 het volgende:
Beetje te vaak gehoord deze..
Lollipop daarentegen!![]()
Ik probeer 'm nog steeds mee te zingen (met de nadruk op proberenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Anne04 het volgende:
Beetje te vaak gehoord deze..
Lollipop daarentegen!![]()
quote:
En toch is het echt waar! Alles wat je hoort is echt aangevraagd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:13 schreef Cool_Runner het volgende:
je maakt mij niet wijs dat dit requests zijn. Deze nummers hoor je de hele dag al
Het prijzenslag-muziekje wordt volgens mij niet aangevraagd hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
En toch is het echt waar! Alles wat je hoort is echt aangevraagd.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Weinig goede requestjes vandaag vind ik.. Jammer.
Wat een tegenstellingen toch weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef ALTF4 het volgende:
![]()
Michiel en Maricha, het is echt weer genieten vanavond! Bedankt!
![]()
![]()
Ik heb het dan ook meer over de stukjes dat Michiel praat/zingt/dans/geniet/geluidjes erin gooit/telefoneert dan over de muziek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Wat een tegenstellingen toch weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |