quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:59 schreef Impry het volgende:
Ik vind het stiekem ook wel leuker geworden sinds Astrid weg is![]()
nu pas? je zet de radio net pas aan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef rubbereend het volgende:
ik ben WT nu al zatdat irritante lachje van Sharon
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan, zo nep en kinderachtig allemaal.
Als Sander een plaat leuk vind, vind Coen dat niet en andersom dat kennen we wel een keer.
Daar zet ik de radio weer even voor aan. Sander heeft mijn requestje van gisteren bij MetMichiel hehequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:45 schreef Sirolf het volgende:
Praatje, plaatje
Coen: Maximo Park - My Velocity
Sander: Dave Matthews Band - The Space Between
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan, zo nep en kinderachtig allemaal.
Als Sander een plaat leuk vind, vind Coen dat niet en andersom dat kennen we wel een keer.
ja wrijf het er nog een keer lekker in dat ik een oude muts ben!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dit liedje is echt lang geleden
heb ík zelfs nog in m'n jeugd geluisterd hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja wrijf het er nog een keer lekker in dat ik een oude muts ben!![]()
![]()
Bestond dat toen nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Van dit liedje heb ik toen een casettebandje gekocht..![]()
Doe iedereen de groeten daarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:(denk weinig postings van mij vandaag, maar probeer mee te lezen
)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:(denk weinig postings van mij vandaag, maar probeer mee te lezen
)
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:(denk weinig postings van mij vandaag, maar probeer mee te lezen
)
Hij staat er toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
Veenstra zal vandaag helemaal overslaan denk ik![]()
hij leest meequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn vorige bericht, derde screenshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |