Dat deed PSV destijds heel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:23 schreef borisz het volgende:
20 jaar geleden ruudje 17 miljoen gulden. Dat is soms niks meer tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat deed PSV destijds heel goed.
er is destijds een mooie traditie geborenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat deed PSV destijds heel goed.
Is goed te doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef Glacier het volgende:
Die megahit blijft geweldigSnow Patrol viel me een beetje tegen bij de afgelopen singles, maar deze is echt weer fantastisch
Ik heb morgen ook een presentatie, en ben nu bezig met de voorbereiding ervan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Toad het volgende:
Ook mooi Damien Rice.
He JeroenV, ik zit nog een beetje in de mood van afgelopen maandagmiddag. Gisteren tot half 9 's avondsop school gezeten om een presentatie af te maken, die moest ik namelijk vandaag houden. Morgen heb ik er weer 1. Staat nog geen letter op papier.
Achja, 't zal 3FM wel geld opleverenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn trouwens wel idioot vroeg met het weggeven van die Within Temptation-kaarten. Dat concert in het Beursgebouw in Eindhoven is namelijk pas op 24 november 2007...![]()
I love it when you calllllquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef Sirolf het volgende:
The Feeling, blijft een lekker nummer. Al is de nieuwe single nog VEUEUEUEUEUL beter.
Hier hetzelfde... Nog maar 135 punten over...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef IedeK. het volgende:
Shit, verkeerd antwoord gegeven op NoordpoolFm, nu nog maar 155 poolpunten.
ik had niet anders verwacht rubberquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
dat ik dat nog weet omg
[afbeelding]
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Glacier het volgende:
Die wiki is trouwens wel weer erg gaar
Misschien dat de topicstarter die nog ff kan fixxen voordat het nieuwe topic aan de beurt is?
Nieuw van Nelly Furtado ken ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Anne04 het volgende:
Ik vind deze megahit ook heerlijk! De nieuwe van Nelly Furtado vind ik dan weer niet zo.
en anders copy paste ik gewoon de OP uit dit topicquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef Glacier het volgende:
Die wiki is trouwens wel weer erg gaar
Misschien dat de topicstarter die nog ff kan fixxen voordat het nieuwe topic aan de beurt is?
ja, leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Sophie Hilbrand in de studio bij C & S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |