Maakt mij niet uit. Ik zag die verneukte OP, dus ik dacht, laat ik eerst even een nieuwe maken voordat die oude dicht gaat, anders is er zo lang geen open topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:51 schreef Glacier het volgende:
Lol, ik zie het
Laten we hier maar gewoon verdergaan
Ik vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik ben hier een aantal dagen niet geweest, maar wat vinden jullie van de classic request week? Ik vind het allemaal een beetje voorspelbaar tot nu toe...
het wisselt een beetje. Maar over het algemeen vind ik het wel leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik ben hier een aantal dagen niet geweest, maar wat vinden jullie van de classic request week? Ik vind het allemaal een beetje voorspelbaar tot nu toe...
Iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
Pilgrims, die heb ik een tijd niet gehoord!
Je zou 'm hier moeten kunnen terugvinden: http://audio.omroep.nl/radio3/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben in de nacht van zondag op maandag aan het einde van het tweede uur bij annemieke op de radio geweest... ik wilde die stream dus eigenlijk even rippen, maar ik kan hem nergens in openen...
weet iemand waarin dat ding geopend moet worden?
daar staat de tros niet bij...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou 'm hier moeten kunnen terugvinden: http://audio.omroep.nl/radio3/
TROS bied die podcast inderdaad niet aan, ze hebben enkel een WMA-stream.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
daar staat de tros niet bij...
En sommige nummers heb ik al meerdere keren op een dag voorbij horen komen. Er zijn vast nog wel meer platen ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:30 schreef alwaysleft het volgende:
1 Minpunt en dat is een behoorlijk minpunt aan de classic request week. Er komen alleen maar nummers voorbij die al bijna grijs gedraaide klassiekers zijn.
Kom op 3FM, er zijn toch wel meer klassiekers te vinden in plaats van al die overbekende platen die jullie nu laten horen!
Hangt van de DJ af vaak wat ze uitpikken. Gerard wil nog wel eens wat uit z'n prive collectie pakken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd
Dit soort dingen zouden ze vaker moeten draaien, wat nummers die je niet zo vaak meer hoort, maar toch veel mensen kennen
Billie Jean is bijvoorbeeld erg lekker van Michael JacksonMaar die man heeft nog veel meer geweldige muziek gemaakt...of zou niemand dat aanvragen?
Laten wij dat niet vergeten natuurlijk, beste concert waar ik ooit geweest benquote:
Je hebt nog een paar dagenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Gaat er iemand Bruce aanvragen, dan is mijn aanvraag voor Grand Funk Railroad gelijk kansloos natuurlijk
HELAAS nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten wij dat niet vergeten natuurlijk, beste concert waar ik ooit geweest ben
Het was wel in 1988 dat concert, kan mij voorstellen dat Bruce wat rustiger is geworden ondertussenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HELAAS nooit gezien.U2
staat bij mij met stip op één, direct daarna gevolgd door
Sting
in Twente
.
jij ook al? het grijpt om zich heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:03 schreef Glacier het volgende:
Ik zat weer eens 5 seconden op hyves en heb ene roel geaccept
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:03 schreef Glacier het volgende:
Ik zat weer eens 5 seconden op hyves en heb ene roel geaccept
He Paul, een beetje mijn opmerking jattenquote:
de vraag is foutief Nederlandsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef IedeK. het volgende:
Daar zijn we weer!
Psst reminder, noordpoolFM => onwaar.![]()
je vergeet een 'o'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
moi !
Yeah!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
En daar is MetMichielZonderMichielMetBartMetDomien weer.
Ik heb geen flauw idee. maar ik ben dan ook niet zo into the nieuwe hippe woorden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef D.Rose het volgende:
Is moi een hip nieuw woord ofzo?
Thanksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef IedeK. het volgende:
Daar zijn we weer!
Psst reminder, noordpoolFM => onwaar.![]()
Niet dat ik weet hoor. Ik gebruik het woord al jaren want ik woon in het Noorden, waar het overigens redelijk normaal is om elkaar zo te begroeten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef D.Rose het volgende:
Is moi een hip nieuw woord ofzo?
dan zal het wel niet 'jong en hip' zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik vind 'moi' ook héééél vaag!
nee hoor, moi betekent in het noorden iets van 'hoi'quote:
wat hip is, en wat de jeugd denkt dat hip is, daar zit nogal eeen verschil tussenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. maar ik ben dan ook niet zo into the nieuwe hippe woorden.![]()
Ja sorry. Heb m`n week niet zo en alterneer een beetje tussen tv en radio (ook al vind ik Bart superquote:
5? Per goede vraag krijg je 10 punten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks
Heb iets van 5 puntjes ofzo, gaat wel aardig maar ben wel erg laat begonnen met punten verzamelen.
Precies!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee hoor, moi betekent in het noorden iets van 'hoi''s morgens iedereen aan het moi-ien tegen elkaar dus
ik zeg goeden........ (vul dagdeel in), of eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee hoor, moi betekent in het noorden iets van 'hoi''s morgens iedereen aan het moi-ien tegen elkaar dus
Oeps! ben denk ik een 0 vergeten..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
5? Per goede vraag krijg je 10 punten.
* ChatGirl gaat een choco-paashaas onthoofden![]()
Je begint met 25, maar met 2 keer -10 heb je er 5quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
5? Per goede vraag krijg je 10 punten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
DIT IS MIJN LIEVELINGSLIED!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze minpunten, dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je begint met 25, maar met 2 keer -10 heb je er 5
Heb er overigens 55.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doen ze minpunten, dat wist ik helemaal niet![]()
klinkt zo formeel 'goedenmorgen' danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zeg goeden........ (vul dagdeel in), of eejjjjjjjj
Beter dan mensen die 'mogguh' of zoiets zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
klinkt zo formeel 'goedenmorgen' dan
Op mijn werk gaat het altijd altijd van:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan mensen die 'mogguh' of zoiets zeggen
zo goed?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
klinkt zo formeel 'goedenmorgen' dan
beatrix, kun je wat smliies weghalen, m'n firefox tript hem
welke was 'tquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
DIT IS MIJN LIEVELINGSLIED!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan weet je iig zeker dat je de rest van de ochtend niks tegen die chagrijn hoeft te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan mensen die 'mogguh' of zoiets zeggen
Heb je de radio wel aan??quote:
The Wiz Stars - Brand New Day als ik het me goed herinner.quote:
Sinds wanneer noemen ze je op je werk bij je nickname?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat het altijd altijd van:
Morgen Chatgirl!![]()
![]()
![]()
En ik dan mggh![]()
![]()
![]()
Klopt..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
The Wiz Stars - Brand New Day als ik het me goed herinner.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Wiz Stars - Brand New Day!
Gelukkig nieuwjaar mensen!![]()
![]()
Nou ja, Emmykuhh werkt er ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen ze je op je werk bij je nickname?
Ik wissel het af af trouwens, ligt aan m'n humeur.
thanks!quote:
Ach ja, in any case...quote:Live Radio vanaf de Noordpool! Zet 23 T/M 27 april maar vast in je agenda....
morgen is de dag na vandaag of een ander woord voor ochtendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat het altijd altijd van:
Morgen Chatgirl!![]()
![]()
![]()
En ik dan mggh![]()
![]()
![]()
Zeg dat tegen die limburgers die d'r werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
morgen is de dag na vandaag of een ander woord voor ochtend
het is daarom goedenmorgen, of niets
Heerlijkquote:
Wijsneus!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik luister via internet
[..]
ow, ok
kutlimburgersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die limburgers die d'r werken
Ik zal het doorgevenquote:
nee eigenlijk nietquote:
Wat is er met 'Eve of the war' gebeurd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is alvast een goede request plaat aan het uitzoeken.
Nu komt de Veronica top 1000 goed van pas, vrijwel alle nummers zijn voor 2000..
Komt op mijn request lijstje te staan waar ik vervolgens 1 plaat uit zal kiezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat is er met 'Eve of the war' gebeurd?
We draaiden er twee. Maar toch, blij dat jij blij bent, haha!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
Ik vond het wel grappig dat Bart gisteren maar 1 openingsplaat draaide bij het request-uur en dat dat dan ook nog de mijne was
Owja, maar hij kondigde er maar 1 aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We draaiden er twee. Maar toch, blij dat jij blij bent, haha!
Da's een politiek correct antwoordquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat maakt niet uit, zolang het maar een leuke plaat is
En ik doe mee!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga nu even uit m'n plaat, mensen!
De cam staat niet goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zie je trouwens nog gewoon rustig aan de telefoon zitten (net op het rechter randje van de cam):quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je ziet toch niet wat m'n rechtehelft doet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie je trouwens nog gewoon rustig aan de telefoon zitten (net op het rechter randje van de cam):
[afbeelding]
Ah, je ging dus letterlijk 'half' uit je dak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je ziet toch niet wat m'n rechtehelft doet?
Wellicht kan 'iemand' dit bevestigen of ontkennen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een echte Dance Classic aangevraagd die ik volgens mij al 10 jaar niet op de radio gehoord heb, dus ik vrees dat ze 'm niet hebben
Zeker een mooi nummerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig !! Stairway to heaven![]()
Absoluut 1 van de mooiste platen ooit gemaakt! het begint rustig en dan het up-tempo gedeelte. BRILJANT !
Vooruit dan, mijn type is het toch nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
als je charly lownoise voorbij hoort komen is die van mij![]()
Wonderful days?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
als je charly lownoise voorbij hoort komen is die van mij![]()
Gaaf! * -Hans- zet ned 3 alvast op, geluid uiteraard op mute..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen op NED3 in LLinke Soep trouwens een kijkje in het huis van Gerard Ekdom.
tuurlijkquote:
Ik heb de gok toch genomen en iets angevraagd wat ze waarschijnlijk niet hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
tuurlijkandere hebben ze niet in de PC staan volgens mij
Tsja, de kans is inderdaad best groot aanwezig dat ze alleen die plaat hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
tuurlijkandere hebben ze niet in de PC staan volgens mij
Heb gisteren maar weinig meegekregen, maar ik weet nog wel dat ik erg lang naar 3FM heb geluisterd. Hierna komt geloof ik Rudy, ben benieuwd wat voor een leuke platen (al is dat natuurlijk even afwachten) hij gaat draaien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren was een beter request-uurtje, imho
ik wacht met je meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb gisteren maar weinig meegekregen, maar ik weet nog wel dat ik erg lang naar 3FM heb geluisterd. Hierna komt geloof ik Rudy, ben benieuwd wat voor een leuke platen (al is dat natuurlijk even afwachten) hij gaat draaien.
Ik? tot 24:00quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Tot hoelaat heb je nog geluisterd gisteren?
Daar ging ik ook al een beetje van uit.quote:
Uuhhm, de laatste 20 minuten geloof ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij wellicht wel het laatste uurtje had meegepikt
off-topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik luister de cd van Mikaleuker dan de radio nu!
Daar is 'ie dan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef borisz het volgende:
Aantal jaar geleden toen eye of the tiger werd gedraaid riep er iemand, moet Barney weer spelen?
die gast kende die plaat niet helemaal![]()
Die is goed, maar ik zou zelf gaan voor nummer 3 (weet de naam ff niet meer).quote:
Die's ook leuk, maar minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is goed, maar ik zou zelf gaan voor nummer 3 (weet de naam ff niet meer).
haha, geweldig dat heb ik dus ook als ik die plaat hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik hier The Automatic op staan met "Monster". Moet ik gelijk denken aan Veenstra: "what`s that coming over the hill, is it a bad eend"![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, geweldig dat heb ik dus ook als ik die plaat hoor.![]()
dat probleem had ik al met de 80's request, laat staan nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God, waarom mag je bij het stemmen op de Classic Request top 100 (??) maar 10 tracks uitzoeken
weet niet uit welke ik moet kiezen
Ja idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat probleem had ik al met de 80's request, laat staan nu
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]en het ergste is dat ik dan ook iedere keer verwacht dat die bad eend er tussendoor komt
![]()
Is die versie niet ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja![]()
Overigens verwacht ik bij Camille Jones - The Creeps ook telkens het baby geluidje.
er zit een zoekfunctie op hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik zoek me de tering naar Piano Man van Billy Joel en Tiny Dancer van Elton John, staan ze er gewoon niet tussen
Ben bang van niet, in elk geval niet op de site van MetMichiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is die versie niet ergens te downloaden?
Ja weet ik, kwam ik ook achterquote:
staan die er niet in, en al die happy hardcore zooi welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik zoek me de tering naar Piano Man van Billy Joel en Tiny Dancer van Elton John, staan ze er gewoon niet tussen
Er ontbreekt wel meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
staan die er niet in, en al die happy hardcore zooi wel
same here. zat wel een hoog Todd Rundgren Producties gehalte in bij mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel meer
Ik heb daarom gewoon 10 platen uitgezocht die ik wel leuk vind om te horen omdat je ze niet zovaak hoort
Newbeat, dat had je vroeger!quote:
Ik was destijds 'into' Newbeatquote:
trustenquote:
Ik heb hem.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is die versie niet ergens te downloaden?
topquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb hem.
Florisd. heeft hem toen een keer op Zshare gezet.
'k Zal hem wel even uploaden want ik kan die link niet meer vinden.
Hij staat op http://www.zshare.net/aud(...)nstra-remix-mp3.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb hem.
Florisd. heeft hem toen een keer op Zshare gezet.
'k Zal hem wel even uploaden want ik kan die link niet meer vinden.
Had ik nog maar ff gewacht dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
En nu gewoon echt the sound of C draaien, briljant, had ik helemaal verdrongen
Misschien verzint ie ze zelf..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:13 schreef Tokus het volgende:
waar haalt Giel die historische "feitjes" vandaan? Want volgens mij klopt er soms geen reet van. Dat over Donald Duck van vanochtend bijvoorbeeld.
BSB heb ik toch al zeker één keer voorbij horen komenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef D.Rose het volgende:
Wat me opvalt, en da's niet erg, is dat ik de boybandjes van vroeger niet hoor
He, gemistquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
BSB heb ik toch al zeker één keer voorbij horen komen.
ah, dank je voor de samenvattingquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:30 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, een hele goedemorgen!! Normaal gesproken heb ik geen tijd want ik moet zo naar het werk, maar dit wil ik toch met jullie delen.
Enne Roy belde net met Giel Beelen en vroeg aan Giel of Maricha Kroeske(!!) even gebeld kon worden. Roy wilde heel graag Maricha een geile goedemorgen horen zeggen. Vervolgens gaat Giel bellen met Maricha en ze nam nog op ook! Dus die Roy begint ineens heel fanatiek te lullen, en je ziet Maricha in gedachten denken
"hoe de fuck komt Roy aan mijn nummer?!)."
Dus toen liet Giel zich even horen. Tot slot deed Maricha toch nog een hele geile goedemorgen.
En het klonk prima!![]()
Leuk begin van de dag! Werk ze nog mensen.![]()
gemist? check de podcast http://audio.omroep.nl/radio3
Dat is niet die "bad eend versie" van Monster van The Automaticquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat op http://www.zshare.net/aud(...)nstra-remix-mp3.html
net nog ff terug geluisterd, jullie hebben wel mijn plaat gedraaid die ik aanvroeg maar geantwoord op een smsje die bart voorlas of er iets van Charly lownoise in de computer zat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. Wel, ja? Dan heb ik even iets gemist!
tja iedere plaat wordt tegenwoordig in een zoveelste remix uitgebrachtquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
ze hebben dit liedje 5 keer uitgebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |