Maakt mij niet uit. Ik zag die verneukte OP, dus ik dacht, laat ik eerst even een nieuwe maken voordat die oude dicht gaat, anders is er zo lang geen open topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:51 schreef Glacier het volgende:
Lol, ik zie het
Laten we hier maar gewoon verdergaan
Ik vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik ben hier een aantal dagen niet geweest, maar wat vinden jullie van de classic request week? Ik vind het allemaal een beetje voorspelbaar tot nu toe...
het wisselt een beetje. Maar over het algemeen vind ik het wel leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik ben hier een aantal dagen niet geweest, maar wat vinden jullie van de classic request week? Ik vind het allemaal een beetje voorspelbaar tot nu toe...
Iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
Pilgrims, die heb ik een tijd niet gehoord!
Je zou 'm hier moeten kunnen terugvinden: http://audio.omroep.nl/radio3/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben in de nacht van zondag op maandag aan het einde van het tweede uur bij annemieke op de radio geweest... ik wilde die stream dus eigenlijk even rippen, maar ik kan hem nergens in openen...
weet iemand waarin dat ding geopend moet worden?
daar staat de tros niet bij...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou 'm hier moeten kunnen terugvinden: http://audio.omroep.nl/radio3/
TROS bied die podcast inderdaad niet aan, ze hebben enkel een WMA-stream.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
daar staat de tros niet bij...
En sommige nummers heb ik al meerdere keren op een dag voorbij horen komen. Er zijn vast nog wel meer platen ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:30 schreef alwaysleft het volgende:
1 Minpunt en dat is een behoorlijk minpunt aan de classic request week. Er komen alleen maar nummers voorbij die al bijna grijs gedraaide klassiekers zijn.
Kom op 3FM, er zijn toch wel meer klassiekers te vinden in plaats van al die overbekende platen die jullie nu laten horen!
Hangt van de DJ af vaak wat ze uitpikken. Gerard wil nog wel eens wat uit z'n prive collectie pakken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd
Dit soort dingen zouden ze vaker moeten draaien, wat nummers die je niet zo vaak meer hoort, maar toch veel mensen kennen
Billie Jean is bijvoorbeeld erg lekker van Michael JacksonMaar die man heeft nog veel meer geweldige muziek gemaakt...of zou niemand dat aanvragen?
Laten wij dat niet vergeten natuurlijk, beste concert waar ik ooit geweest benquote:
Je hebt nog een paar dagenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Gaat er iemand Bruce aanvragen, dan is mijn aanvraag voor Grand Funk Railroad gelijk kansloos natuurlijk
HELAAS nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten wij dat niet vergeten natuurlijk, beste concert waar ik ooit geweest ben
Het was wel in 1988 dat concert, kan mij voorstellen dat Bruce wat rustiger is geworden ondertussenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HELAAS nooit gezien.U2
staat bij mij met stip op één, direct daarna gevolgd door
Sting
in Twente
.
jij ook al? het grijpt om zich heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:03 schreef Glacier het volgende:
Ik zat weer eens 5 seconden op hyves en heb ene roel geaccept
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:03 schreef Glacier het volgende:
Ik zat weer eens 5 seconden op hyves en heb ene roel geaccept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |