welke was 'tquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
DIT IS MIJN LIEVELINGSLIED!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan weet je iig zeker dat je de rest van de ochtend niks tegen die chagrijn hoeft te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan mensen die 'mogguh' of zoiets zeggen
Heb je de radio wel aan??quote:
The Wiz Stars - Brand New Day als ik het me goed herinner.quote:
Sinds wanneer noemen ze je op je werk bij je nickname?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat het altijd altijd van:
Morgen Chatgirl!![]()
![]()
![]()
En ik dan mggh![]()
![]()
![]()
Klopt..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
The Wiz Stars - Brand New Day als ik het me goed herinner.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Wiz Stars - Brand New Day!
Gelukkig nieuwjaar mensen!![]()
![]()
Nou ja, Emmykuhh werkt er ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen ze je op je werk bij je nickname?
Ik wissel het af af trouwens, ligt aan m'n humeur.
thanks!quote:
Ach ja, in any case...quote:Live Radio vanaf de Noordpool! Zet 23 T/M 27 april maar vast in je agenda....
morgen is de dag na vandaag of een ander woord voor ochtendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat het altijd altijd van:
Morgen Chatgirl!![]()
![]()
![]()
En ik dan mggh![]()
![]()
![]()
Zeg dat tegen die limburgers die d'r werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
morgen is de dag na vandaag of een ander woord voor ochtend
het is daarom goedenmorgen, of niets
Heerlijkquote:
Wijsneus!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik luister via internet
[..]
ow, ok
kutlimburgersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die limburgers die d'r werken
Ik zal het doorgevenquote:
nee eigenlijk nietquote:
Wat is er met 'Eve of the war' gebeurd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is alvast een goede request plaat aan het uitzoeken.
Nu komt de Veronica top 1000 goed van pas, vrijwel alle nummers zijn voor 2000..
Komt op mijn request lijstje te staan waar ik vervolgens 1 plaat uit zal kiezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat is er met 'Eve of the war' gebeurd?
We draaiden er twee. Maar toch, blij dat jij blij bent, haha!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
Ik vond het wel grappig dat Bart gisteren maar 1 openingsplaat draaide bij het request-uur en dat dat dan ook nog de mijne was
Owja, maar hij kondigde er maar 1 aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We draaiden er twee. Maar toch, blij dat jij blij bent, haha!
Da's een politiek correct antwoordquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat maakt niet uit, zolang het maar een leuke plaat is
En ik doe mee!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga nu even uit m'n plaat, mensen!
De cam staat niet goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zie je trouwens nog gewoon rustig aan de telefoon zitten (net op het rechter randje van de cam):quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |