He Paul, een beetje mijn opmerking jattenquote:
de vraag is foutief Nederlandsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef IedeK. het volgende:
Daar zijn we weer!
Psst reminder, noordpoolFM => onwaar.![]()
je vergeet een 'o'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
moi !
Yeah!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
En daar is MetMichielZonderMichielMetBartMetDomien weer.
Ik heb geen flauw idee. maar ik ben dan ook niet zo into the nieuwe hippe woorden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef D.Rose het volgende:
Is moi een hip nieuw woord ofzo?
Thanksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef IedeK. het volgende:
Daar zijn we weer!
Psst reminder, noordpoolFM => onwaar.![]()
Niet dat ik weet hoor. Ik gebruik het woord al jaren want ik woon in het Noorden, waar het overigens redelijk normaal is om elkaar zo te begroeten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef D.Rose het volgende:
Is moi een hip nieuw woord ofzo?
dan zal het wel niet 'jong en hip' zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik vind 'moi' ook héééél vaag!
nee hoor, moi betekent in het noorden iets van 'hoi'quote:
wat hip is, en wat de jeugd denkt dat hip is, daar zit nogal eeen verschil tussenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. maar ik ben dan ook niet zo into the nieuwe hippe woorden.![]()
Ja sorry. Heb m`n week niet zo en alterneer een beetje tussen tv en radio (ook al vind ik Bart superquote:
5? Per goede vraag krijg je 10 punten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks
Heb iets van 5 puntjes ofzo, gaat wel aardig maar ben wel erg laat begonnen met punten verzamelen.
Precies!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee hoor, moi betekent in het noorden iets van 'hoi''s morgens iedereen aan het moi-ien tegen elkaar dus
ik zeg goeden........ (vul dagdeel in), of eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee hoor, moi betekent in het noorden iets van 'hoi''s morgens iedereen aan het moi-ien tegen elkaar dus
Oeps! ben denk ik een 0 vergeten..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
5? Per goede vraag krijg je 10 punten.
* ChatGirl gaat een choco-paashaas onthoofden![]()
Je begint met 25, maar met 2 keer -10 heb je er 5quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
5? Per goede vraag krijg je 10 punten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef B.A.Trix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
DIT IS MIJN LIEVELINGSLIED!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze minpunten, dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je begint met 25, maar met 2 keer -10 heb je er 5
Heb er overigens 55.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doen ze minpunten, dat wist ik helemaal niet![]()
klinkt zo formeel 'goedenmorgen' danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zeg goeden........ (vul dagdeel in), of eejjjjjjjj
Beter dan mensen die 'mogguh' of zoiets zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
klinkt zo formeel 'goedenmorgen' dan
Op mijn werk gaat het altijd altijd van:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan mensen die 'mogguh' of zoiets zeggen
zo goed?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
klinkt zo formeel 'goedenmorgen' dan
beatrix, kun je wat smliies weghalen, m'n firefox tript hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |