Je ziet toch niet wat m'n rechtehelft doet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie je trouwens nog gewoon rustig aan de telefoon zitten (net op het rechter randje van de cam):
[afbeelding]
Ah, je ging dus letterlijk 'half' uit je dak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je ziet toch niet wat m'n rechtehelft doet?
Wellicht kan 'iemand' dit bevestigen of ontkennen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een echte Dance Classic aangevraagd die ik volgens mij al 10 jaar niet op de radio gehoord heb, dus ik vrees dat ze 'm niet hebben
Zeker een mooi nummerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig !! Stairway to heaven![]()
Absoluut 1 van de mooiste platen ooit gemaakt! het begint rustig en dan het up-tempo gedeelte. BRILJANT !
Vooruit dan, mijn type is het toch nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
als je charly lownoise voorbij hoort komen is die van mij![]()
Wonderful days?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
als je charly lownoise voorbij hoort komen is die van mij![]()
Gaaf! * -Hans- zet ned 3 alvast op, geluid uiteraard op mute..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen op NED3 in LLinke Soep trouwens een kijkje in het huis van Gerard Ekdom.
tuurlijkquote:
Ik heb de gok toch genomen en iets angevraagd wat ze waarschijnlijk niet hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
tuurlijkandere hebben ze niet in de PC staan volgens mij
Tsja, de kans is inderdaad best groot aanwezig dat ze alleen die plaat hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
tuurlijkandere hebben ze niet in de PC staan volgens mij
Heb gisteren maar weinig meegekregen, maar ik weet nog wel dat ik erg lang naar 3FM heb geluisterd. Hierna komt geloof ik Rudy, ben benieuwd wat voor een leuke platen (al is dat natuurlijk even afwachten) hij gaat draaien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren was een beter request-uurtje, imho
ik wacht met je meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb gisteren maar weinig meegekregen, maar ik weet nog wel dat ik erg lang naar 3FM heb geluisterd. Hierna komt geloof ik Rudy, ben benieuwd wat voor een leuke platen (al is dat natuurlijk even afwachten) hij gaat draaien.
Ik? tot 24:00quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Tot hoelaat heb je nog geluisterd gisteren?
Daar ging ik ook al een beetje van uit.quote:
Uuhhm, de laatste 20 minuten geloof ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij wellicht wel het laatste uurtje had meegepikt
off-topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik luister de cd van Mikaleuker dan de radio nu!
Daar is 'ie dan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef borisz het volgende:
Aantal jaar geleden toen eye of the tiger werd gedraaid riep er iemand, moet Barney weer spelen?
die gast kende die plaat niet helemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |