Die is goed, maar ik zou zelf gaan voor nummer 3 (weet de naam ff niet meer).quote:
Die's ook leuk, maar minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is goed, maar ik zou zelf gaan voor nummer 3 (weet de naam ff niet meer).
haha, geweldig dat heb ik dus ook als ik die plaat hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik hier The Automatic op staan met "Monster". Moet ik gelijk denken aan Veenstra: "what`s that coming over the hill, is it a bad eend"![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, geweldig dat heb ik dus ook als ik die plaat hoor.![]()
dat probleem had ik al met de 80's request, laat staan nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God, waarom mag je bij het stemmen op de Classic Request top 100 (??) maar 10 tracks uitzoeken
weet niet uit welke ik moet kiezen
Ja idd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat probleem had ik al met de 80's request, laat staan nu
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]en het ergste is dat ik dan ook iedere keer verwacht dat die bad eend er tussendoor komt
![]()
Is die versie niet ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja![]()
Overigens verwacht ik bij Camille Jones - The Creeps ook telkens het baby geluidje.
er zit een zoekfunctie op hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik zoek me de tering naar Piano Man van Billy Joel en Tiny Dancer van Elton John, staan ze er gewoon niet tussen
Ben bang van niet, in elk geval niet op de site van MetMichiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is die versie niet ergens te downloaden?
Ja weet ik, kwam ik ook achterquote:
staan die er niet in, en al die happy hardcore zooi welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik zoek me de tering naar Piano Man van Billy Joel en Tiny Dancer van Elton John, staan ze er gewoon niet tussen
Er ontbreekt wel meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
staan die er niet in, en al die happy hardcore zooi wel
same here. zat wel een hoog Todd Rundgren Producties gehalte in bij mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel meer
Ik heb daarom gewoon 10 platen uitgezocht die ik wel leuk vind om te horen omdat je ze niet zovaak hoort
Newbeat, dat had je vroeger!quote:
Ik was destijds 'into' Newbeatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |