Ik zal dat een keer doen.quote:
pffff heb ik daar nu die moeite voor gedaanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Arcee moet nog effe online komen denk ik.
En hij moet er nu wel tijd voor hebben natuurlijk.
Prijzen winnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Heb me ook ingeschreven bij Noordpool.fm
Alleen wat kan je nou met die punten enzo?
In ieder geval elke dag checken op de site voor die makkelijke vragen waar je 10 punten mee verdient.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Prijzen winnen.
Dvd's. mp3 spelers...
Maar hoe weet ik niet
owjahquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
In ieder geval elke dag checken op de site voor die makkelijke vragen waar je 10 punten mee verdient.
Doe ik. Had die van vandaag foutquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
In ieder geval elke dag checken op de site voor die makkelijke vragen waar je 10 punten mee verdient.
Ja, maar deze vraag was ook niet echt duidelijk moet ik zeggen.quote:
Wat is beter voor het milieu, korte douche of een bad nemen.quote:
er stond bewust 'korte' douchequote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets geleerd te hebben vroeger, maar foute gedachte dus
Nope, was even wat anders aan het doen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht dat Hans wellicht het nieuwe deel zou openen
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de 3FM-topics gepost?
(deel 1 t/m 74)
021. 0267 Maricha
022. 0263 DomienVerschuuren
027. 0122 MichielV
057. 0033 Ekdom
Oh? heb mij alleen ingeschreven maar verder nooit iets met punten oid gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Heb me ook ingeschreven bij Noordpool.fm
Alleen wat kan je nou met die punten enzo?
Dan mag jij deel '76 wel voor je rekening nemenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, was even wat anders aan het doen.
trustequote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pitten, voordat de koorts weer terug komt
Ik las dat je iets kon winnen, dus dan is t al snel interessantquote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh? heb mij alleen ingeschreven maar verder nooit iets met punten oid gedaan.![]()
Kan niets beloven D.Rose, ben morgen vrijwel de hele dag op stap..quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan mag jij deel '76 wel voor je rekening nemen
Ik doe het iig niet
haha, ik herken het.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik las dat je iets kon winnen, dus dan is t al snel interessant
Beterschap!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens pitten, voordat de koorts weer terug komt
Ben em momenteel aan het downloaden aanschaffen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Wie heeft inconvenient truth nou al gezien?
Nou ja, ik beloof iig dat ik het niet doequote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan niets beloven D.Rose, ben morgen vrijwel de hele dag op stap..![]()
Ik heb 'm al liggen. Probeer nog iemand over te halen mee te gaan naar de bios, maar dat valt niet meequote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ben em momenteel aan het downloaden aanschaffen.
nog niet,boek wel zien liggen, iets van gratis kan toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Wie heeft inconvenient truth nou al gezien?
Noch Maricha, noch ik laat me daar over uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je ligt net onder Maricha
Hoe voelt dat?
Boek gratis?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nog niet,boek wel zien liggen, iets van gratis kan toch?
Zeg, alleen voor jezelf spreken hequote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Noch Maricha, noch ik laat me daar over uit.
Was die er net op?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Enjoy The Silence.![]()
Wat een hits mensen, te gek gewoon!
Ik luister nu gewoon mp3'squote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Enjoy The Silence.![]()
gemistquote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Enjoy The Silence.![]()
Nou, gezien het nummer wat er nu op is (geen idee wie) kan ik je wel gelijk geven.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik luister nu gewoon mp3's![]()
Maar die heb ik ook net geluisterd
Je bent even weg en direct mis je zo'n vette hit.quote:
ik ben niet voor het geluk geboren geloof ikquote:Op zondag 11 maart 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Je bent even weg en direct mis je zo'n vette hit.![]()
*opletquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN _ I Want It all !!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HULDE HULDE![]()
Let zometeen even op de gitaarsolo!
Ow, ja, dat mag dan weer wel hierquote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn liefde voor 3FM weer even melden
Dat er 3 mensen zijn die hier meer gepost hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef Toad het volgende:
Op de 4e plek, wat zegt dat nou eigenlijk....
Somebody to love (live) en Dont stop me nowquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
I want to break free is overigens mijn Queen favoriet
Wat was dit FUCKING goed man! * -Hans- heeft net weer een muziekale orgasme gehad, en het voelde geweldig! Fuck! Fuck! wat een super plaat en die gitaarsolo van Brian is echt ongeëvenaard.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*oplet
Oohh, ze hebben zoveel goede platen. Don't stop me now is ook al zo'n geweldige plaat, maar '39 ook. One Vision is ook stoer, vrijwel alles van Queen is gewoon te gek! In elke plaat zit wel een hoogtepunt verwerkt, Queen rules!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*oplet
Die heeft mijn leraar Engels met het lustrum geplaybackt.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*oplet
De reden dat het mijn favoriet is is vanwege mijn herinneringen aan dat nummerquote:Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh, ze hebben zoveel goede platen. Don't stop me now is ook al zo'n geweldige plaat, maar '39 ook. One Vision is ook stoer, vrijwel alles van Queen is gewoon te gek! In elke plaat zit wel een hoogtepunt verwerkt, Queen rules!
* -Hans- loopt nog steeds na te stuiteren.
Komen ze:quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Die heeft mijn leraar Engels met het lustrum geplaybackt.
Hilarisch!![]()
![]()
Heb er ook nog 2 foto's van.![]()
Leuk om te lezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De reden dat het mijn favoriet is is vanwege mijn herinneringen aan dat nummer
Toen het nummer uitkwam had mijn vader het singletje op tape gezet en als we dan in de auto zaten (mijn vader had een redelijk goede installatie, ook voor die tijd) ging het volume omhoog en genoten we allebei.
hahaquote:
Wel l euk dat ie het aandurfdequote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dat was ook de gemiddelde reactie bij iedereen.![]()
Ik heb veel herinneringen aan muziek.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk om te lezen.![]()
Aan I Want It all bewaar ik ook goede herinneringen en daarnaast vind ik de plaat ook echt te gek. Zoveel power, echt super!![]()
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij is echt de tofste leraar van de hele school.![]()
Welterusten.quote:Maar ik ga ook weer pitten!![]()
alweer?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij is echt de tofste leraar van de hele school.![]()
Maar ik ga ook weer pitten!![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb veel herinneringen aan muziek.
Ik kan ook van veel nummers het goede jaartal noemen omdat ik er herinneringen bij heb, die ik dan weer ik een bepaalde tijd kan plaatsen
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: kijk je nu naar RTL7? daar is F1 !
Klopt, maar ik doe ook niet mee aan dat soort dingen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
@ Hans
Je hebt je nog niet opgegeven voor de 3FM F1 league
Ow, dat soort dingenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doe ook niet mee aan dat soort dingen.
Ik sta op de derde plaats!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de 3FM-topics gepost?
(deel 1 t/m 74)
001. 3597 D.Rose
002. 1850 -Hans-
003. 1409 B.A.Trix
004. 1321 Toad
005. 1279 Roel_Jewel
006. 1192 Sirolf
007. 0916 Seraphina
008. 0857 Againzender
009. 0753 TheVulture
010. 0714 MutZ
Wat een intro!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2![]()
![]()
.
Where The Streets Have No Name.
Gerard is weer terug hoor.
Ja, prachtig, net toen ik op de fiets zat, dat fietst erg lekkerquote:
dan mis je een hoopquote:Op maandag 12 maart 2007 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra getrouwd?Ben ik ff een weekendje minder actief in 't topic...
Daar zijn de meningen nog over verdeeld...quote:Op maandag 12 maart 2007 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Maar hij is toch niet met een ijsbeer getrouwd he?
ach, je moet wat....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:42 schreef Toad het volgende:
Ik heb twee mensen nodig om een enquete in te vullen. Wie verveelt zich???
(duurt 3 a 5 min)
You've got m@il.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
Kom maar op Toad!
ja, hoorde zoiets dit weekeindequote:
Jij ook weer.quote:
Meteen gedaan, sta nu op 65 puntenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef IedeK. het volgende:
Jongens, vergeet de vraag van vandaag op NoordpoolFM niet.
Goed dat je 't zegt, ik sta nu ook op 65 punten (heb tot nu toe één vraag gemist).quote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef IedeK. het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef ChatGirl het volgende:
En vandaag ook, Barbara is jarig zie ik op wikipedia
ik verwachte je alquote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Lucky Man![]()
één van de mooiste nummers ooit!
ik sla steeds aan op dezelfde liedjesquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Againzender het volgende:
Die zangeres van Rednex was een tijdje geleden bij Never Mind the Buzzcocks, ze treedt nog steeds op geloof ik!
Ah, zat mij net af te vragen wie de show runnen vanavondquote:Op maandag 12 maart 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens MetMichiel Bart Arens en Domien !
Dat is toevallig.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, zat mij net af te vragen wie de show runnen vanavond
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef IedeK. het volgende:
....in the name of lovequote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef Toad het volgende:
Killing in the name of.....
da's toch altijd bij de eerste 3 platen van Met Michielquote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Is het daar een nieuwe rage om alle liedjes in elkaar mixen??![]()
jupquote:Op maandag 12 maart 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch altijd bij de eerste 3 platen van Met Michiel
klotenummer, echt. zulke nare herinneringen aan.quote:
is dat sinds kort of heb ik het gewoon nooit gemerkt??quote:Op maandag 12 maart 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch altijd bij de eerste 3 platen van Met Michiel
Ik heb het gevoel alsof hij het al maanden doet, maar volgens mij doet hij het pas sinds een paar weekjes...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
is dat sinds kort of heb ik het gewoon nooit gemerkt??![]()
Dit liedje draaide onze duitse lerares heel vaak in de les, geinig hequote:
Dat laatstequote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
is dat sinds kort of heb ik het gewoon nooit gemerkt??![]()
Bij ons ookquote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dit liedje draaide onze duitse lerares heel vaak in de les, geinig he![]()
Bart dusquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
Moeten we nu Bart mailen, of leest ie Michiels mail?
Ik had ook geen andere antwoord van jou verwachten..quote:
Tja, als jij de voorzet geeft rest mij weinig ander te doen dan 'm in te koppen hequote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik had ook geen andere antwoord van jou verwachten..
Ik had eerst staan : of ben ik zo'n uilskuiken maar die was te makkelijk.. hahaha
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, als jij de voorzet geeft rest mij weinig ander te doen dan 'm in te koppen he
Het zal de rest wel teveel telefoontikken kosten anders, met hun 33.6K modem.quote:
ik had toen al kabel hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal de rest wel teveel telefoontikken kosten anders, met hun 33.6K modem.
Tsja... als je teruggaat naar de jaren voor 2000 moet je het wel goed doen hè.
ik heb niet gestemd, maar had ik dat wel gedaan was het ook RATM geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef JeroenV het volgende:
Moeilijke singlestrijd...
Heb maar RATM gestemd
Had dat dan gedaan, dan had ie nog een kansquote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb niet gestemd, maar had ik dat wel gedaan was het ook RATM geweest
neuh, verschil was te grootquote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had dat dan gedaan, dan had ie nog een kans
Tja, de stats zijn binnen, dus men doet weer rustig aanquote:Op maandag 12 maart 2007 21:12 schreef IedeK. het volgende:
Das ook voor het eerst dat ik op Maandag terugkom en dat het topic nog geeneens vol is.
Ideetje voor morgen?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
2 BRothers on the 4th floor - Never Alone![]()
Al is Dreams ook wel vet!
Niet gehoordquote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Is Europe - The Final Countdown deze week al voorbij gekomen?
Zal ik binnenkort ook maar eens even gaan requesten, heerlijke plaat als je het mij zou vragen!quote:
Coolquote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose wat vind je van Jeff Wayne - Eve of the War?
Komt ook op mijn request lijst!quote:
Misschien moet je iets vaker een post editten in plaats van vier-op-een rij te spelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Als het zo doorgaat blijf ik topposter in deze reeks
Doe eens snel danquote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt ook op mijn request lijst!(D.Rose heb 'm niet gerequest ofzo)
Wel informatiefquote:Misschien een leuk topic voor de liefhebbers: http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=198932
Het topic gaat over de indeling van de DJ tafel@ 3FM.
ik edit alleen bij typfoutenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Misschien moet je iets vaker een post editten in plaats van vier-op-een rij te spelen.![]()
Morgen stuur ik mijn request wel even op, het zal of Europe of uuhhm Jeff wayne worden. Ik ga er vanuit dat beide platen wel in de computer staan! btw; toen ik naar huis fietste zag ik in een kamer een mooie 3FM vlag hangen, erg stoer.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe eens snel dan
[..]
Wel informatief
Europe, met een equote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen stuur ik mijn request wel even op, het zal of Europa of uuhhm Jeff wayne worden. Ik ga er vanuit dat beide platen wel in de computer staan! btw; toen ik naar huis fietste zag ik in een kamer een mooie 3FM vlag hangen, erg stoer.
Fuck! doe ik het weer fout, zal wel door de vermoeidheid komen..quote:Op maandag 12 maart 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Europe, met een e
had het net ook al verbeterd
Doe Jeff Wayne maar
Nee, het is inderdaad rustig. Door de classic request week zal iedereen wel aan het inbellen zijn geslagen met hun 33.6K modempje, maar aangezien het nogal duur wordt dan (telefoontikken) moesten ze voortijdig afhaken.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Counting Crows - Mr Jones
btw; ligt het nou aan mij of is het hier zo rustig.
Shit! dat ik dat weer heb moeten missen.. Dat moet dan de Mega Top 50 zijn geweest, alle nummer 1 hits van de afgelopen jaren. The Final Countdown is een nummer 1 hit geweest. Zondag heb ik de plaat in elk geval niet gehoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Europe - The Final Countdown heb ik trouwens al wel gehoord. afgelopen weekend bij Bart, weet niet meer of het zaterdag of zondag was.
Ik had vroeger trouwens een breakdance-act op Final Countdownquote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fuck! doe ik het weer fout, zal wel door de vermoeidheid komen..![]()
Ik hou nog even geheim welke het zal worden.. [afbeelding]
SNAP !!!!!!!!!![]()
Ik had de grap nog niet gezien maar hij is wel okay!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad rustig. Door de classic request week zal iedereen wel aan het inbellen zijn geslagen met hun 33.6K modempje, maar aangezien het nogal duur wordt dan (telefoontikken) moesten ze voortijdig afhaken.
Oplettende mensen hebben gezien dat ik deze grap vanavond al eerder heb gemaakt.
Dat is wel stoer!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik had vroeger trouwens een breakdance-act op Final Countdown
Vonden wij ookquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
Moet ook altijd aan de versie van Hans Teeuwen denken
Mwoah, hebben wel beter meebrul platen gemaakt. Maar wonderwall is een mooi nummer, hoewel ik er even voor in de stemming moet zijn. En dat ben ik nu niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van Oasis - Wonderwall, wat een heerlijke meezing plaat.
Die is verkracht door BigBrother, dus die hoeft ook niet voor mijquote:Op maandag 12 maart 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van Oasis - Wonderwall, wat een heerlijke meezing plaat.
Wat hebben we nog meer met wit... het is nog geen kerst gelukkigquote:
veel slaapplezierquote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef Againzender het volgende:
Hele leuke afwisseling van mzuiek zo
Maar er moet ook geslapen worden, tot morgenochtend
Klopt, het is inderdaad wel een nummer waar je voor in de stemming moet zijn. Soms vind ik het ook een vreselijke zeikplaat, maar meestal zing ik toch wel hard mee. * -Hans- mag graag zingen, net zoals Michiel wel eens wil doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, hebben wel beter meebrul platen gemaakt. Maar wonderwall is een mooi nummer, hoewel ik er even voor in de stemming moet zijn. En dat ben ik nu niet.
iddquote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef -Hans- het volgende:
EELS - Novocaine for the soul, wow de goede platen blijven maar doorgaan.
En er zijn nog zoveel helden! helemaal te gek dit, ik zit echt te genieten.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd
Jimi, Doors, Beach Boys, Johnny Cash
Alle 'helden' komen voorbij
* -Hans- feest nog heel eventjes door!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Daft Punk nu, goed moment om de pc uit te zetten
tot morgen
[me= B.A.trix hangt de slingers opquote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans-] feest nog heel eventjes door![/me]
Ziet er nog best gezellig uit.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef DaMook het volgende:
heej de gang cam is veranderd
[afbeelding]
Dat wel jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ziet er nog best gezellig uit.....
Wat een gezelligheid zo 'smorgens vroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:55 schreef Againzender het volgende:
Radio gelijk weer uit, rot toch eens op met dat teringdi
rect
De eerste single van Di-rect kwam idd uit in 2001...quote:
Sorry, had mijn koffie nog niet opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid zo 'smorgens vroeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |