Nee, het is inderdaad rustig. Door de classic request week zal iedereen wel aan het inbellen zijn geslagen met hun 33.6K modempje, maar aangezien het nogal duur wordt dan (telefoontikken) moesten ze voortijdig afhaken.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Counting Crows - Mr Jones
btw; ligt het nou aan mij of is het hier zo rustig.
Shit! dat ik dat weer heb moeten missen.. Dat moet dan de Mega Top 50 zijn geweest, alle nummer 1 hits van de afgelopen jaren. The Final Countdown is een nummer 1 hit geweest. Zondag heb ik de plaat in elk geval niet gehoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Europe - The Final Countdown heb ik trouwens al wel gehoord. afgelopen weekend bij Bart, weet niet meer of het zaterdag of zondag was.
Ik had vroeger trouwens een breakdance-act op Final Countdownquote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fuck! doe ik het weer fout, zal wel door de vermoeidheid komen..![]()
Ik hou nog even geheim welke het zal worden.. [afbeelding]
SNAP !!!!!!!!!![]()
Ik had de grap nog niet gezien maar hij is wel okay!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad rustig. Door de classic request week zal iedereen wel aan het inbellen zijn geslagen met hun 33.6K modempje, maar aangezien het nogal duur wordt dan (telefoontikken) moesten ze voortijdig afhaken.
Oplettende mensen hebben gezien dat ik deze grap vanavond al eerder heb gemaakt.
Dat is wel stoer!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik had vroeger trouwens een breakdance-act op Final Countdown
Vonden wij ookquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
Moet ook altijd aan de versie van Hans Teeuwen denken
Mwoah, hebben wel beter meebrul platen gemaakt. Maar wonderwall is een mooi nummer, hoewel ik er even voor in de stemming moet zijn. En dat ben ik nu niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van Oasis - Wonderwall, wat een heerlijke meezing plaat.
Die is verkracht door BigBrother, dus die hoeft ook niet voor mijquote:Op maandag 12 maart 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van Oasis - Wonderwall, wat een heerlijke meezing plaat.
Wat hebben we nog meer met wit... het is nog geen kerst gelukkigquote:
veel slaapplezierquote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef Againzender het volgende:
Hele leuke afwisseling van mzuiek zo
Maar er moet ook geslapen worden, tot morgenochtend
Klopt, het is inderdaad wel een nummer waar je voor in de stemming moet zijn. Soms vind ik het ook een vreselijke zeikplaat, maar meestal zing ik toch wel hard mee. * -Hans- mag graag zingen, net zoals Michiel wel eens wil doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, hebben wel beter meebrul platen gemaakt. Maar wonderwall is een mooi nummer, hoewel ik er even voor in de stemming moet zijn. En dat ben ik nu niet.
iddquote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef -Hans- het volgende:
EELS - Novocaine for the soul, wow de goede platen blijven maar doorgaan.
En er zijn nog zoveel helden! helemaal te gek dit, ik zit echt te genieten.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd
Jimi, Doors, Beach Boys, Johnny Cash
Alle 'helden' komen voorbij
* -Hans- feest nog heel eventjes door!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Daft Punk nu, goed moment om de pc uit te zetten
tot morgen
[me= B.A.trix hangt de slingers opquote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans-] feest nog heel eventjes door![/me]
Ziet er nog best gezellig uit.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef DaMook het volgende:
heej de gang cam is veranderd
[afbeelding]
Dat wel jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ziet er nog best gezellig uit.....
Wat een gezelligheid zo 'smorgens vroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:55 schreef Againzender het volgende:
Radio gelijk weer uit, rot toch eens op met dat teringdi
rect
De eerste single van Di-rect kwam idd uit in 2001...quote:
Sorry, had mijn koffie nog niet opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid zo 'smorgens vroeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |