Ik heb 'm al liggen. Probeer nog iemand over te halen mee te gaan naar de bios, maar dat valt niet meequote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ben em momenteel aan het downloaden aanschaffen.
nog niet,boek wel zien liggen, iets van gratis kan toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Wie heeft inconvenient truth nou al gezien?
Noch Maricha, noch ik laat me daar over uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je ligt net onder Maricha
Hoe voelt dat?
Boek gratis?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nog niet,boek wel zien liggen, iets van gratis kan toch?
Zeg, alleen voor jezelf spreken hequote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Noch Maricha, noch ik laat me daar over uit.
Was die er net op?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Enjoy The Silence.![]()
Wat een hits mensen, te gek gewoon!
Ik luister nu gewoon mp3'squote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Enjoy The Silence.![]()
gemistquote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Enjoy The Silence.![]()
Nou, gezien het nummer wat er nu op is (geen idee wie) kan ik je wel gelijk geven.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik luister nu gewoon mp3's![]()
Maar die heb ik ook net geluisterd
Je bent even weg en direct mis je zo'n vette hit.quote:
ik ben niet voor het geluk geboren geloof ikquote:Op zondag 11 maart 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Je bent even weg en direct mis je zo'n vette hit.![]()
*opletquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN _ I Want It all !!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HULDE HULDE![]()
Let zometeen even op de gitaarsolo!
Ow, ja, dat mag dan weer wel hierquote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn liefde voor 3FM weer even melden
Dat er 3 mensen zijn die hier meer gepost hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef Toad het volgende:
Op de 4e plek, wat zegt dat nou eigenlijk....
Somebody to love (live) en Dont stop me nowquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
I want to break free is overigens mijn Queen favoriet
Wat was dit FUCKING goed man! * -Hans- heeft net weer een muziekale orgasme gehad, en het voelde geweldig! Fuck! Fuck! wat een super plaat en die gitaarsolo van Brian is echt ongeëvenaard.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*oplet
Oohh, ze hebben zoveel goede platen. Don't stop me now is ook al zo'n geweldige plaat, maar '39 ook. One Vision is ook stoer, vrijwel alles van Queen is gewoon te gek! In elke plaat zit wel een hoogtepunt verwerkt, Queen rules!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*oplet
Die heeft mijn leraar Engels met het lustrum geplaybackt.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*oplet
De reden dat het mijn favoriet is is vanwege mijn herinneringen aan dat nummerquote:Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh, ze hebben zoveel goede platen. Don't stop me now is ook al zo'n geweldige plaat, maar '39 ook. One Vision is ook stoer, vrijwel alles van Queen is gewoon te gek! In elke plaat zit wel een hoogtepunt verwerkt, Queen rules!
* -Hans- loopt nog steeds na te stuiteren.
Komen ze:quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Die heeft mijn leraar Engels met het lustrum geplaybackt.
Hilarisch!![]()
![]()
Heb er ook nog 2 foto's van.![]()
Leuk om te lezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De reden dat het mijn favoriet is is vanwege mijn herinneringen aan dat nummer
Toen het nummer uitkwam had mijn vader het singletje op tape gezet en als we dan in de auto zaten (mijn vader had een redelijk goede installatie, ook voor die tijd) ging het volume omhoog en genoten we allebei.
hahaquote:
Wel l euk dat ie het aandurfdequote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dat was ook de gemiddelde reactie bij iedereen.![]()
Ik heb veel herinneringen aan muziek.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk om te lezen.![]()
Aan I Want It all bewaar ik ook goede herinneringen en daarnaast vind ik de plaat ook echt te gek. Zoveel power, echt super!![]()
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij is echt de tofste leraar van de hele school.![]()
Welterusten.quote:Maar ik ga ook weer pitten!![]()
alweer?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij is echt de tofste leraar van de hele school.![]()
Maar ik ga ook weer pitten!![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb veel herinneringen aan muziek.
Ik kan ook van veel nummers het goede jaartal noemen omdat ik er herinneringen bij heb, die ik dan weer ik een bepaalde tijd kan plaatsen
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: kijk je nu naar RTL7? daar is F1 !
Klopt, maar ik doe ook niet mee aan dat soort dingen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
@ Hans
Je hebt je nog niet opgegeven voor de 3FM F1 league
Ow, dat soort dingenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doe ook niet mee aan dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |