Bart dusquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
Moeten we nu Bart mailen, of leest ie Michiels mail?
Ik had ook geen andere antwoord van jou verwachten..quote:
Tja, als jij de voorzet geeft rest mij weinig ander te doen dan 'm in te koppen hequote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik had ook geen andere antwoord van jou verwachten..
Ik had eerst staan : of ben ik zo'n uilskuiken maar die was te makkelijk.. hahaha
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, als jij de voorzet geeft rest mij weinig ander te doen dan 'm in te koppen he
Het zal de rest wel teveel telefoontikken kosten anders, met hun 33.6K modem.quote:
ik had toen al kabel hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal de rest wel teveel telefoontikken kosten anders, met hun 33.6K modem.
Tsja... als je teruggaat naar de jaren voor 2000 moet je het wel goed doen hè.
ik heb niet gestemd, maar had ik dat wel gedaan was het ook RATM geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef JeroenV het volgende:
Moeilijke singlestrijd...
Heb maar RATM gestemd
Had dat dan gedaan, dan had ie nog een kansquote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb niet gestemd, maar had ik dat wel gedaan was het ook RATM geweest
neuh, verschil was te grootquote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had dat dan gedaan, dan had ie nog een kans
Tja, de stats zijn binnen, dus men doet weer rustig aanquote:Op maandag 12 maart 2007 21:12 schreef IedeK. het volgende:
Das ook voor het eerst dat ik op Maandag terugkom en dat het topic nog geeneens vol is.
Ideetje voor morgen?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
2 BRothers on the 4th floor - Never Alone![]()
Al is Dreams ook wel vet!
Niet gehoordquote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Is Europe - The Final Countdown deze week al voorbij gekomen?
Zal ik binnenkort ook maar eens even gaan requesten, heerlijke plaat als je het mij zou vragen!quote:
Coolquote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose wat vind je van Jeff Wayne - Eve of the War?
Komt ook op mijn request lijst!quote:
Misschien moet je iets vaker een post editten in plaats van vier-op-een rij te spelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Als het zo doorgaat blijf ik topposter in deze reeks
Doe eens snel danquote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt ook op mijn request lijst!(D.Rose heb 'm niet gerequest ofzo)
Wel informatiefquote:Misschien een leuk topic voor de liefhebbers: http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=198932
Het topic gaat over de indeling van de DJ tafel@ 3FM.
ik edit alleen bij typfoutenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Misschien moet je iets vaker een post editten in plaats van vier-op-een rij te spelen.![]()
Morgen stuur ik mijn request wel even op, het zal of Europe of uuhhm Jeff wayne worden. Ik ga er vanuit dat beide platen wel in de computer staan! btw; toen ik naar huis fietste zag ik in een kamer een mooie 3FM vlag hangen, erg stoer.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe eens snel dan
[..]
Wel informatief
Europe, met een equote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen stuur ik mijn request wel even op, het zal of Europa of uuhhm Jeff wayne worden. Ik ga er vanuit dat beide platen wel in de computer staan! btw; toen ik naar huis fietste zag ik in een kamer een mooie 3FM vlag hangen, erg stoer.
Fuck! doe ik het weer fout, zal wel door de vermoeidheid komen..quote:Op maandag 12 maart 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Europe, met een e
had het net ook al verbeterd
Doe Jeff Wayne maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |