Zat in die van jou ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef Sirolf het volgende:
Die TT verwachtte ik al, jammer dat een typo in zit.
ja, ik..pimvandongen .. maar ik kom niet zovaak op hyves..maar tis leuk voor de hebquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
herhaalt:
Zo, m'n Hyves weer es wat aan 't uitbreiden. Nog meer 3FM-topic-addicts daar te vinden?
Nee, volgende week wordt het MetMichiel zonder Michiel en Maricha, maar met Bart Arens en een tot nu toe onbekende producer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef biggetje het volgende:
neemt Gerard dan eigenlijk MetMichiel over volgende week?
Dolf Jansen deed ook mee? Jezus, wat is dat Engels van hem erg, volgens mij doet 'ie het expres!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:25 schreef Rhanna het volgende:
Haaj
Ik heb met kinderen vandaag een reclame voor de school moeten opnemen.
"I tink enklisj is very mutch fun."
Gezelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste stagedag! En dat demotiveert een beetje. Dus ik typ lekker hier mee
Check je foboquote:
Hahaha, dat is wel leuk ja. Maar is het sowieso niet handig en leuk om ze standaard op te nemen en op internet te zetten? Of ziet Omroep Leudal dat niet zitten?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Check je fobo
Ik zal trouwens, als je interesse hebt, mijn uitzending wel opnemen volgende week woensdag
Omroep Leudal ziet dat niet zitten, er is niet veel interesse voor. Maar met mijn Zen kan ik allesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel leuk ja. Maar is het sowieso niet handig om ze standaard op te nemen en op internet te zetten? Of ziet Omroep Leudal dat niet zitten?
Wu Tang Clan.![]()
Ik neem aan dat ze met jou een jonger hipper publiek willen trekken. Uitzendingen op internet zetten is dan helemaal hip.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Omroep Leudal ziet dat niet zitten, er is niet veel interesse voor. Maar met mijn Zen kan ik alles
Leuke naam.quote:Dat moet Kinie zijn
quote:U2 - One
Kate Bush - Cloudbusting
Dire Straits - Brothers in Arms
Madonna - Like A Prayer
Joe Jackson - Real Men
Jewel - Foolish Games
Sarah McLachlan - Adia
Queen - Innuendo
Sting - Fields of Gold
Stranglers - Golden Brown
ik 2quote:
Volgens mij zijn zowel Veensta, Ekdom als Verschuuren afwezig bij Ekstra Weekend, dus is het Bart en misschien nog wat anderen die ik nog niet zou weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien, vanavond presenteer jij toch samen met Bart het Ekstra weekend? Volgens mij heeft Bart nog geen Fok!- account, en dat kan natuurlijk niet!![]()
Want als Bart ook een account heeft dan kan hij samen met Annemieke hier in het weekend lekker posten, mits hij daar natuurlijk behoefte aan heeft.![]()
[afbeelding]
Kinie vindt de mix (Panjabi mc vs Eminem - Lose Yourself) ook goed!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies.
Ik voel hier een zware knak in mijn zelfbeeld!
Dan gaat het voor ons dus nog spannend worden wie er vanavond zal zitten!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zijn zowel Veensta, Ekdom als Verschuuren afwezig bij Ekstra Weekend, dus is het Bart en misschien nog wat anderen die ik nog niet zou weten.
[..]
![]()
Gewoon een algemene vraag.. wat heeft iedereen zo tegen de C&S show?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan gaat het dus voor ons nog spannend worden wie er vanavond zal zitten!Ik meende gelezen te hebben, al was dat wel een paar topics terug, dat Domien en Bart en nog iemand de show voor een keer zou overnemen. Anyway, we horen/zien het vanavond wel.
![]()
Het intro van de C & S show is zo kansloos..![]()
Dat klappen of dat verhaaltje? Ik vind `t allebei best grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan gaat het voor ons dus nog spannend worden wie er vanavond zal zitten!Ik meende gelezen te hebben, al was dat wel een paar topics terug, dat Domien en Bart en nog iemand de show voor een keer zou overnemen. Anyway, we horen/zien het vanavond wel.
![]()
Het intro van de C & S show is zo kansloos..![]()
Volgens mij is het meer iets tegen Sander Lantinga stiekem...maar goed. Ik vind de C&S best leuk en zet altijd speciaal na stage de radio op mijn mobiel aan daarvoor. En als ik het niet leuk vind, wat ook nog weleens gebeurt, door een gast ofzo, of ze irriteren me, zet ik het gewoon uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Gewoon een algemene vraag.. wat heeft iedereen zo tegen de C&S show?
Heb weinig tegen de C&S show maar het begin praatje spreekt mij niet aan. Overigens ben ik ook niet zo'n fan van Sander, maar dat is mijn persoonlijke mening. Af en toe is Sander wel grappig, maar hij probeert soms wat té grappig te zijn en dan komt hij wat nep bij mij over..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Een amateuristische dj en een of andere kneus die denkt dat ie dj is omdat ie met z'n kop op tv is geweest (zelfde verhaal alsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een amateuristische dj en een of andere kneus die denkt dat ie dj is omdat ie met z'n kop op tv is geweest (zelfde verhaal alsClaudia
de
Breij
). En verder veel hetzelfde, domme grappen en totaal geen spannende muziek.
Duidelijk?
Hier nog iemand die door `t Glazen Huis op Sander is afgeknaptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik moet zeggen dat ze mijn dag wel goed weten te maken. Na het glazen huis van dit jaar ben ik wel afgeknapt op Sander, omdat die gewoon echt niet leuk bezig was.
Maar toch.. Ik vind het lekker luchtig.
Ik kon Sander vóór het glazen huis al niet uitstaan en dat is daarna niet minder geworden ...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik moet zeggen dat ze mijn dag wel goed weten te maken. Na het glazen huis van dit jaar ben ik wel afgeknapt op Sander, omdat die gewoon echt niet leuk bezig was.
Maar toch.. Ik vind het lekker luchtig.
Ook leuk! nog congratz met het afronden van je stage.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vanavond Arens & Muijs Weekend!
Veel plezier
Gaat vast leuk worden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Veel plezier
Muirens Weekend dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Veel plezier
1. Leer de shift toets te vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat zitten coen en sande rte zeiken zeg natuurlijk heeft yolanthe vastgezeten, je zit altijd even vast als je mee moet naar het bureau
dit toetsenbord is ut, ze even tegen vriend dat hij een nieuwe moet kopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
1. Leer de shift toets te vinden.
2. Zoek de spatie balk.
3. Probeer de komma te gebruiken waar mogelijk.
4. Zoek de punt.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik moet het even opnemen voor MM, want de gemiddelde post van haar zit heel normaal in elkaar, met bovenstaande punten (al weet ik even niet van de hoofdletters, maar dat lijkt me verwaarloosbaar).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
1. Leer de shift toets te vinden.
2. Zoek de spatie balk.
3. Probeer de komma te gebruiken waar mogelijk.
4. Zoek de punt.
Lees dan de voorgaande 15 topicsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
en verder zou ik het prettig vinden als je ook gewoon ;écht wat toevoegt, in plaats zo'n rare post.
dank je.
Snel, De mediamarkt is nog open.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dit toetsenbord is ut, ze even tegen vriend dat hij een nieuwe moet kopen.
dank je.
Je bent momenteel in de welbekende 'Yvonne' bui?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Lees dan de voorgaande 15 topics
Maar sorry, ben een beetje in een ik-wil-alles-kloten-en-in-elkaar-rammen-wat-ik-tegen-kom-want-mannen-zijn-onuitstaanbaar-bui.
Wel kut, van je toetsenbord.
ik ben geen manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Lees dan de voorgaande 15 topics
Maar sorry, ben een beetje in een ik-wil-alles-kloten-en-in-elkaar-rammen-wat-ik-tegen-kom-want-mannen-zijn-onuitstaanbaar-bui.
Wel kut, van je toetsenbord.
Denk hetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent momenteel in de welbekende 'Yvonne' bui?
Jup, het klonk inderdaad erg als Pump up the jam!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:40 schreef Seraphina het volgende:
Is dit nou gewoon vrijwel hetzelfde als Pump up the jam?
Edit: kan een giga domme opmerking zijn, excuus als dat het geval is.
Klopt, vandaag weer de Disco Classics vanaf een bandje/tape/mp3 etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:04 schreef Toad het volgende:
Geen Corne?
Geloof dat de meeste mannen haar wel een lekker ding vinden toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Gadver, Sonja Silva is de gast voor vandaag.![]()
Wel typisch, mindere DJ's, mindere gastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Gadver, Sonja Silva is de gast voor vandaag.![]()
Neuh, alleen pubers die nog maagd zijn willen er opkruipenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geloof dat de meeste mannen haar wel een lekker ding vinden toch?![]()
Nou, daar val ik duidelijk niet onder.. Pffff, wat een tuthola is dat, bah!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geloof dat de meeste mannen haar wel een lekker ding vinden toch?![]()
Dit was voor mij één van de redenen me wat meer op rock te gaan richtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef B.A.Trix het volgende:
Paul elstak!!Die vond ik vroeger zo goed!!!
Ik vind gelukkig heel veel soorten muziek leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit was voor mij één van de redenen me wat meer op rock te gaan richten
Ik zeg, nog een ekstra week (quote:
Ik ook, alleen die happy hardcore was niet mijn dingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind gelukkig heel veel soorten muziek leuk.![]()
Vroeger toen ik nog jong wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, alleen die happy hardcore was niet mijn ding
Nee, hardcore was gabber, en die popmuziek was happyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog jong was, noemde je dat nog niet happy hardcore maar gewoon hardcore.
![]()
O, het schijnt een vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef ALTF4 het volgende:ik ook. Voicelift leek een beetje op Michiel Veenstra?
Ze doen het best leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik vind de uitzending tot nu toe best leuk!![]()
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Hoe oud is iedereen "hier" eigenlijk??
Niemand weet hoe oud ie is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
24 jaar, alleen over mijn geestelijke leeftijd heb ik zo mijn twijfels..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Je was gewoon 10 seconde eerder met je antwoord!quote:
24quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
24 jaar, alleen over mijn geestelijke leeftijd heb ik zo mijn twijfels..![]()
Ik vind er weinig aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Dennis heeft gelijk, Bohemian Rhapsody is de klassieker onder de klassiekers
eerder is eerderquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je was gewoon 10 seconde eerder met je antwoord!![]()
![]()
Hoe oud schat je mij?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Ze doen het best aardig hoor..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Sonja Silva is wel leuk maar zonder Michiel en Gerard sla ik het toch een keertje over ten koste van het schaatsen op tv... en om het milieu te sparen zal ik de radio nu maar uitlaten
oohh, ik trek de plaat ook lang niet altijd even goed hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan
Waarschijnlijk veel te vaak gehoord
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
24Ik ook dus
. Alleen twijfel ik niet over mijn geestelijke leeftijd
Ik WEET dat die een aantal jaar achterloopt
.
HoiBen er ook weer even
.
dan zet ik hem toch maar even aanquote:
Maar jij vond Joling ook leuk, dus je hebt gen recht van sprekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Sonja Silva is wel leuk ...
Domien komt ook uit '88, je staat er dus niet helemaal alleen voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar ben ik één van de "jongeren" hier.
Hoe oud ik ben bereken je zelf maar adhv mn profiel.
Maak me Gekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij vond Joling ook leuk, dus je hebt gen recht van spreken
Op dit moment is het 'gewoon maar wat'. Pas op de laatste dag wordt er een toplijst gedraaid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef D.Rose het volgende:
Zit er trouwens al een volgorde in de nummers die ze draaien, of draaien ze 'gewoon maar wat' ?
In '88 kwam de vijfguldenmunt uit meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien komt ook uit '88, je staat er dus niet helemaal alleen voor.![]()
Nou, 'gewoon maar wat' is ook prima, ff geen hedendaagse nummers is wel lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment is het 'gewoon maar wat'. Pas op de laatste dag wordt er een toplijst gedraaid.
Hoe oud ben jij zei je?? dat heb ik denk ik even gemist..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In '88 kwam de vijfguldenmunt uit meen ik me te herinneren
Vind ik ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff geen hedendaagse nummers is wel lekker
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In 88 won Oranje het EK Voetbalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, niet gemistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zei je?? dat heb ik denk ik even gemist..![]()
quote:
Niet gemist, maar ook niet gekekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In 88 won Oranje het EK Voetbal
Je zult het maar gemist hebben
Van Bart is in ieder geval bij mij bekend dat hij best snel zijn mail kan checken (heb er ervaring meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: heb Martijn even een mailtje gestuurd met een link naar dit topic, dus misschien zien we hem straks hier ook wel.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
JEUJJJJJJJJJJJ IK BEN NIET DE OUDSTE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
denk antwoordapparaat van Ouwehand?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Wie of wat zou je eigenlijk krijgen als je nu belt met 0317-650 255?
DJ IJsbeer gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Wie of wat zou je eigenlijk krijgen als je nu belt met 0317-650 255?
Bart heeft ook mail! afwachten maar..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van Bart is in ieder geval bij mij bekend dat hij best snel zijn mail kan checken (heb er ervaring mee).
Antwoorden is alleen een ander verhaal.
Glas staat iets beschaafder ja..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat ik ff een glas ga halen beneden, whiskey uit de fles drinken komt ook zo asol over he
eensch is.. voor de 4e keer pas ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bart
Classics muziek bevalt mij tot op heden echt prima.
Gaat lekker vanavond.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
eensch is.. voor de 4e keer pas ofzo![]()
Ik vond hem juist erg flauw ten opzichte van Sonja Silva een paar weken geleden... met zijn "niveautje Sonja Silva"quote:
Sorry, maar heb het helaas niet gehoord. Ik zag wel een iets wat boos plaatje van Sonja Silva op de site van 3FM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem juist erg flauw ten opzichte van Sonja Silva een paar weken geleden... met zijn "niveautje Sonja Silva"
Ja dat was dus omdat hij Sonja had gedist als mediageile C-artiest of zoiets... was ook wel erg makkelijk van Giel vond ik... hij is zelf mediageiler dan Sonja Silvaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, maar heb het helaas niet gehoord. Ik zag wel een iets wat boos plaatje van Sonja Silva op de site van 3FM.
Shit, ik heb dus weer wat gemist!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was dus omdat hij Sonja had gedist als mediageile C-artiest of zoiets... was ook wel erg makkelijk van Giel vond ik... hij is zelf mediageiler dan Sonja Silva
Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Het zou wel heel grappig zijn als ze haar steeds gaan bellen..![]()
dat maakt helemaal niet uit hoor.. die mensen moeten er óók zijn.quote:
toen was ze nog lief en onschuldig... nu ontspoorde trailertrashquote:
Neeeee niet doenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef DaMook het volgende:
Dat is al 1 van de 20 nummers die ik tot nu toe gesubmit heb.
Sorry!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeeee niet doen, vroeger was ze nog leuk lief knap enzo
.
Uhm, dat lijstje op 3fm wat jij ook ingevuld hebtquote:
Ja, maar dan kies je toch goede muziek uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhm, dat lijstje op 3fm wat jij ook ingevuld hebt
Dan submit je toch die nummers.
Heb ik toch gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar dan kies je toch goede muziek uit
classic request gaat gewoon door mag ik aannemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:57 schreef B.A.Trix het volgende:
We gaan al weer het laaste uur in.. gaat snel vandaag..
Geen idee, denk het wel?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
classic request gaat gewoon door mag ik aannemen
Lijkt me wel he...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, freakplaatjes van voor 2000 worden het dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Toch niet tijdens het Nachtegieltje he?
Laten we het hopen anders krijgen we straks weer die vage rap muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan is het goed! Ik zit namelijk nu al te wachten op de jinglequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, freakplaatjes van voor 2000 worden het dan.
Er zijn podcasts van hoor, kan je die jingle eruit knippen en op repeat zetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan is het goed? Ik zit namelijk nu al te wachten op de jinglewaaaaaa freak 11
.
Kregen we niet iets over die Big??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders krijgen we straks weer die vage rap muziek.![]()
Nu vage rap muziek van voor 2000quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders krijgen we straks weer die vage rap muziek.![]()
My godquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef DaMook het volgende:
*waslijst*
Opgezocht en dit is mijn lijstInclusief de nummers die ik er nu nog maar even bij heb gedaan
Een andere naam is ook al een beginquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Laat die DJSandstorm eens een andere baan gaan zoeken..![]()
Zitten idd wel heeeeeeeele foute nummers tussen ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
My godwat zitten daar een stel foute nummers tussen
![]()
Moet eigenlijk niet te veel zeggen want naar een aantal heb ik ook veel geluisterd![]()
Niet alleen deze keer..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh.![]()
pfff, beetje een matige DJ Sandstorm mix deze keer..
Ik wacht nog even op straks als je het niet erg vindt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn podcasts van hoor, kan je die jingle eruit knippen en op repeat zetten.
Die foute nummers zijn coolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
My godwat zitten daar een stel foute nummers tussen
![]()
Moet eigenlijk niet te veel zeggen want naar een aantal heb ik ook veel geluisterd![]()
Wamdue project heb ik toch echt te vaak gehoordquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die foute nummers zijn cool.
Maar mijn top is toch wel:
Wamdue project - King of my castle
willekeurige volgorde
Dit was toen gewoon DE coole muziekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zitten idd wel heeeeeeeele foute nummers tussen ja!Leuk om die verschillen in smaak zo te zien..
Ik vind hem nog steeds gaafquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wamdue project heb ik toch echt te vaak gehoord![]()
ik dacht even dat het de echte Sonja was of nietquote:
Dat is echt een heeel andere lijst als die van mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling
even mijn classiclijstje doorgestuurd:
In willekeurige volgorde:
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik dacht even dat het de echte Sonja was of niet
kwaliteit he van mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is echt een heeel andere lijst als die van mij.
Life is beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Mijn lijstje wat ik tot nu toe heb bedacht:
Des'ree - Feel so high
Meer had ik nog niet..![]()
ik niet... ben een beetje Giel-moequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Gaat er vanavond een fokker cammen met Giel?
Ikke niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Hij voegt me maar niet toe op msnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Dat was het nummer van mij en mijn Italiaanse vakantie liefdequote:
Ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef Againzender het volgende:
Ja, mijn badeend is binnen
* weer verder gaat met bier drinken *
Ik zal het proberen vol te houdenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga toch nu al ff tv kijken.. tot straks voor diegene die er straks ook zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |