Geloof dat de meeste mannen haar wel een lekker ding vinden toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Gadver, Sonja Silva is de gast voor vandaag.![]()
Wel typisch, mindere DJ's, mindere gastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Gadver, Sonja Silva is de gast voor vandaag.![]()
Neuh, alleen pubers die nog maagd zijn willen er opkruipenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geloof dat de meeste mannen haar wel een lekker ding vinden toch?![]()
Nou, daar val ik duidelijk niet onder.. Pffff, wat een tuthola is dat, bah!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geloof dat de meeste mannen haar wel een lekker ding vinden toch?![]()
Dit was voor mij één van de redenen me wat meer op rock te gaan richtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef B.A.Trix het volgende:
Paul elstak!!Die vond ik vroeger zo goed!!!
Ik vind gelukkig heel veel soorten muziek leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit was voor mij één van de redenen me wat meer op rock te gaan richten
Ik zeg, nog een ekstra week (quote:
Ik ook, alleen die happy hardcore was niet mijn dingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind gelukkig heel veel soorten muziek leuk.![]()
Vroeger toen ik nog jong wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, alleen die happy hardcore was niet mijn ding
Nee, hardcore was gabber, en die popmuziek was happyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog jong was, noemde je dat nog niet happy hardcore maar gewoon hardcore.
![]()
O, het schijnt een vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef ALTF4 het volgende:ik ook. Voicelift leek een beetje op Michiel Veenstra?
Ze doen het best leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik vind de uitzending tot nu toe best leuk!![]()
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Hoe oud is iedereen "hier" eigenlijk??
Niemand weet hoe oud ie is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
24 jaar, alleen over mijn geestelijke leeftijd heb ik zo mijn twijfels..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Je was gewoon 10 seconde eerder met je antwoord!quote:
24quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
24 jaar, alleen over mijn geestelijke leeftijd heb ik zo mijn twijfels..![]()
Ik vind er weinig aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Dennis heeft gelijk, Bohemian Rhapsody is de klassieker onder de klassiekers
eerder is eerderquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je was gewoon 10 seconde eerder met je antwoord!![]()
![]()
Hoe oud schat je mij?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Ze doen het best aardig hoor..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Sonja Silva is wel leuk maar zonder Michiel en Gerard sla ik het toch een keertje over ten koste van het schaatsen op tv... en om het milieu te sparen zal ik de radio nu maar uitlaten
oohh, ik trek de plaat ook lang niet altijd even goed hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan
Waarschijnlijk veel te vaak gehoord
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
24Ik ook dus
. Alleen twijfel ik niet over mijn geestelijke leeftijd
Ik WEET dat die een aantal jaar achterloopt
.
HoiBen er ook weer even
.
| Forum Opties | |