ik 2quote:
Volgens mij zijn zowel Veensta, Ekdom als Verschuuren afwezig bij Ekstra Weekend, dus is het Bart en misschien nog wat anderen die ik nog niet zou weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien, vanavond presenteer jij toch samen met Bart het Ekstra weekend? Volgens mij heeft Bart nog geen Fok!- account, en dat kan natuurlijk niet!![]()
Want als Bart ook een account heeft dan kan hij samen met Annemieke hier in het weekend lekker posten, mits hij daar natuurlijk behoefte aan heeft.![]()
[afbeelding]
Kinie vindt de mix (Panjabi mc vs Eminem - Lose Yourself) ook goed!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies.
Ik voel hier een zware knak in mijn zelfbeeld!
Dan gaat het voor ons dus nog spannend worden wie er vanavond zal zitten!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zijn zowel Veensta, Ekdom als Verschuuren afwezig bij Ekstra Weekend, dus is het Bart en misschien nog wat anderen die ik nog niet zou weten.
[..]
![]()
Gewoon een algemene vraag.. wat heeft iedereen zo tegen de C&S show?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan gaat het dus voor ons nog spannend worden wie er vanavond zal zitten!Ik meende gelezen te hebben, al was dat wel een paar topics terug, dat Domien en Bart en nog iemand de show voor een keer zou overnemen. Anyway, we horen/zien het vanavond wel.
![]()
Het intro van de C & S show is zo kansloos..![]()
Dat klappen of dat verhaaltje? Ik vind `t allebei best grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan gaat het voor ons dus nog spannend worden wie er vanavond zal zitten!Ik meende gelezen te hebben, al was dat wel een paar topics terug, dat Domien en Bart en nog iemand de show voor een keer zou overnemen. Anyway, we horen/zien het vanavond wel.
![]()
Het intro van de C & S show is zo kansloos..![]()
Volgens mij is het meer iets tegen Sander Lantinga stiekem...maar goed. Ik vind de C&S best leuk en zet altijd speciaal na stage de radio op mijn mobiel aan daarvoor. En als ik het niet leuk vind, wat ook nog weleens gebeurt, door een gast ofzo, of ze irriteren me, zet ik het gewoon uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Gewoon een algemene vraag.. wat heeft iedereen zo tegen de C&S show?
Heb weinig tegen de C&S show maar het begin praatje spreekt mij niet aan. Overigens ben ik ook niet zo'n fan van Sander, maar dat is mijn persoonlijke mening. Af en toe is Sander wel grappig, maar hij probeert soms wat té grappig te zijn en dan komt hij wat nep bij mij over..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Een amateuristische dj en een of andere kneus die denkt dat ie dj is omdat ie met z'n kop op tv is geweest (zelfde verhaal alsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een amateuristische dj en een of andere kneus die denkt dat ie dj is omdat ie met z'n kop op tv is geweest (zelfde verhaal alsClaudia
de
Breij
). En verder veel hetzelfde, domme grappen en totaal geen spannende muziek.
Duidelijk?
Hier nog iemand die door `t Glazen Huis op Sander is afgeknaptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik moet zeggen dat ze mijn dag wel goed weten te maken. Na het glazen huis van dit jaar ben ik wel afgeknapt op Sander, omdat die gewoon echt niet leuk bezig was.
Maar toch.. Ik vind het lekker luchtig.
Ik kon Sander vóór het glazen huis al niet uitstaan en dat is daarna niet minder geworden ...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik moet zeggen dat ze mijn dag wel goed weten te maken. Na het glazen huis van dit jaar ben ik wel afgeknapt op Sander, omdat die gewoon echt niet leuk bezig was.
Maar toch.. Ik vind het lekker luchtig.
Ook leuk! nog congratz met het afronden van je stage.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vanavond Arens & Muijs Weekend!
Veel plezier
Gaat vast leuk worden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Veel plezier
Muirens Weekend dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Veel plezier
1. Leer de shift toets te vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat zitten coen en sande rte zeiken zeg natuurlijk heeft yolanthe vastgezeten, je zit altijd even vast als je mee moet naar het bureau
dit toetsenbord is ut, ze even tegen vriend dat hij een nieuwe moet kopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
1. Leer de shift toets te vinden.
2. Zoek de spatie balk.
3. Probeer de komma te gebruiken waar mogelijk.
4. Zoek de punt.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik moet het even opnemen voor MM, want de gemiddelde post van haar zit heel normaal in elkaar, met bovenstaande punten (al weet ik even niet van de hoofdletters, maar dat lijkt me verwaarloosbaar).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
1. Leer de shift toets te vinden.
2. Zoek de spatie balk.
3. Probeer de komma te gebruiken waar mogelijk.
4. Zoek de punt.
Lees dan de voorgaande 15 topicsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
en verder zou ik het prettig vinden als je ook gewoon ;écht wat toevoegt, in plaats zo'n rare post.
dank je.
Snel, De mediamarkt is nog open.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dit toetsenbord is ut, ze even tegen vriend dat hij een nieuwe moet kopen.
dank je.
Je bent momenteel in de welbekende 'Yvonne' bui?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Lees dan de voorgaande 15 topics
Maar sorry, ben een beetje in een ik-wil-alles-kloten-en-in-elkaar-rammen-wat-ik-tegen-kom-want-mannen-zijn-onuitstaanbaar-bui.
Wel kut, van je toetsenbord.
ik ben geen manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Lees dan de voorgaande 15 topics
Maar sorry, ben een beetje in een ik-wil-alles-kloten-en-in-elkaar-rammen-wat-ik-tegen-kom-want-mannen-zijn-onuitstaanbaar-bui.
Wel kut, van je toetsenbord.
Denk hetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent momenteel in de welbekende 'Yvonne' bui?
Jup, het klonk inderdaad erg als Pump up the jam!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:40 schreef Seraphina het volgende:
Is dit nou gewoon vrijwel hetzelfde als Pump up the jam?
Edit: kan een giga domme opmerking zijn, excuus als dat het geval is.
Klopt, vandaag weer de Disco Classics vanaf een bandje/tape/mp3 etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:04 schreef Toad het volgende:
Geen Corne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |