Zat in die van jou ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef Sirolf het volgende:
Die TT verwachtte ik al, jammer dat een typo in zit.
ja, ik..pimvandongen .. maar ik kom niet zovaak op hyves..maar tis leuk voor de hebquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
herhaalt:
Zo, m'n Hyves weer es wat aan 't uitbreiden. Nog meer 3FM-topic-addicts daar te vinden?
Nee, volgende week wordt het MetMichiel zonder Michiel en Maricha, maar met Bart Arens en een tot nu toe onbekende producer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef biggetje het volgende:
neemt Gerard dan eigenlijk MetMichiel over volgende week?
Dolf Jansen deed ook mee? Jezus, wat is dat Engels van hem erg, volgens mij doet 'ie het expres!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:25 schreef Rhanna het volgende:
Haaj
Ik heb met kinderen vandaag een reclame voor de school moeten opnemen.
"I tink enklisj is very mutch fun."
Gezelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste stagedag! En dat demotiveert een beetje. Dus ik typ lekker hier mee
Check je foboquote:
Hahaha, dat is wel leuk ja. Maar is het sowieso niet handig en leuk om ze standaard op te nemen en op internet te zetten? Of ziet Omroep Leudal dat niet zitten?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:40 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Check je fobo
Ik zal trouwens, als je interesse hebt, mijn uitzending wel opnemen volgende week woensdag
Omroep Leudal ziet dat niet zitten, er is niet veel interesse voor. Maar met mijn Zen kan ik allesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel leuk ja. Maar is het sowieso niet handig om ze standaard op te nemen en op internet te zetten? Of ziet Omroep Leudal dat niet zitten?
Wu Tang Clan.![]()
Ik neem aan dat ze met jou een jonger hipper publiek willen trekken. Uitzendingen op internet zetten is dan helemaal hip.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Omroep Leudal ziet dat niet zitten, er is niet veel interesse voor. Maar met mijn Zen kan ik alles
Leuke naam.quote:Dat moet Kinie zijn
quote:U2 - One
Kate Bush - Cloudbusting
Dire Straits - Brothers in Arms
Madonna - Like A Prayer
Joe Jackson - Real Men
Jewel - Foolish Games
Sarah McLachlan - Adia
Queen - Innuendo
Sting - Fields of Gold
Stranglers - Golden Brown
Forum Opties | |