Ik vond hem juist erg flauw ten opzichte van Sonja Silva een paar weken geleden... met zijn "niveautje Sonja Silva"quote:
Sorry, maar heb het helaas niet gehoord. Ik zag wel een iets wat boos plaatje van Sonja Silva op de site van 3FM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem juist erg flauw ten opzichte van Sonja Silva een paar weken geleden... met zijn "niveautje Sonja Silva"
Ja dat was dus omdat hij Sonja had gedist als mediageile C-artiest of zoiets... was ook wel erg makkelijk van Giel vond ik... hij is zelf mediageiler dan Sonja Silvaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, maar heb het helaas niet gehoord. Ik zag wel een iets wat boos plaatje van Sonja Silva op de site van 3FM.
Shit, ik heb dus weer wat gemist!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was dus omdat hij Sonja had gedist als mediageile C-artiest of zoiets... was ook wel erg makkelijk van Giel vond ik... hij is zelf mediageiler dan Sonja Silva
Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Het zou wel heel grappig zijn als ze haar steeds gaan bellen..![]()
dat maakt helemaal niet uit hoor.. die mensen moeten er óók zijn.quote:
toen was ze nog lief en onschuldig... nu ontspoorde trailertrashquote:
Neeeee niet doenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef DaMook het volgende:
Dat is al 1 van de 20 nummers die ik tot nu toe gesubmit heb.
Sorry!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeeee niet doen, vroeger was ze nog leuk lief knap enzo
.
Uhm, dat lijstje op 3fm wat jij ook ingevuld hebtquote:
Ja, maar dan kies je toch goede muziek uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhm, dat lijstje op 3fm wat jij ook ingevuld hebt
Dan submit je toch die nummers.
Heb ik toch gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar dan kies je toch goede muziek uit
classic request gaat gewoon door mag ik aannemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:57 schreef B.A.Trix het volgende:
We gaan al weer het laaste uur in.. gaat snel vandaag..
Geen idee, denk het wel?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
classic request gaat gewoon door mag ik aannemen
Lijkt me wel he...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, freakplaatjes van voor 2000 worden het dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Toch niet tijdens het Nachtegieltje he?
Laten we het hopen anders krijgen we straks weer die vage rap muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan is het goed! Ik zit namelijk nu al te wachten op de jinglequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, freakplaatjes van voor 2000 worden het dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |