Er zijn podcasts van hoor, kan je die jingle eruit knippen en op repeat zetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan is het goed? Ik zit namelijk nu al te wachten op de jinglewaaaaaa freak 11
.
Kregen we niet iets over die Big??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders krijgen we straks weer die vage rap muziek.![]()
Nu vage rap muziek van voor 2000quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders krijgen we straks weer die vage rap muziek.![]()
My godquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef DaMook het volgende:
*waslijst*
Opgezocht en dit is mijn lijstInclusief de nummers die ik er nu nog maar even bij heb gedaan
Een andere naam is ook al een beginquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Laat die DJSandstorm eens een andere baan gaan zoeken..![]()
Zitten idd wel heeeeeeeele foute nummers tussen ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
My godwat zitten daar een stel foute nummers tussen
![]()
Moet eigenlijk niet te veel zeggen want naar een aantal heb ik ook veel geluisterd![]()
Niet alleen deze keer..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh.![]()
pfff, beetje een matige DJ Sandstorm mix deze keer..
Ik wacht nog even op straks als je het niet erg vindt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn podcasts van hoor, kan je die jingle eruit knippen en op repeat zetten.
Die foute nummers zijn coolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
My godwat zitten daar een stel foute nummers tussen
![]()
Moet eigenlijk niet te veel zeggen want naar een aantal heb ik ook veel geluisterd![]()
Wamdue project heb ik toch echt te vaak gehoordquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die foute nummers zijn cool.
Maar mijn top is toch wel:
Wamdue project - King of my castle
willekeurige volgorde
Dit was toen gewoon DE coole muziekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zitten idd wel heeeeeeeele foute nummers tussen ja!Leuk om die verschillen in smaak zo te zien..
Ik vind hem nog steeds gaafquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wamdue project heb ik toch echt te vaak gehoord![]()
ik dacht even dat het de echte Sonja was of nietquote:
Dat is echt een heeel andere lijst als die van mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik gooi mijn lijstje even in de herhaling
even mijn classiclijstje doorgestuurd:
In willekeurige volgorde:
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik dacht even dat het de echte Sonja was of niet
kwaliteit he van mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is echt een heeel andere lijst als die van mij.
Life is beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Mijn lijstje wat ik tot nu toe heb bedacht:
Des'ree - Feel so high
Meer had ik nog niet..![]()
ik niet... ben een beetje Giel-moequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Gaat er vanavond een fokker cammen met Giel?
Ikke niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Hij voegt me maar niet toe op msnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Toad het volgende:
Dat was het nummer van mij en mijn Italiaanse vakantie liefdequote:
Ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef Againzender het volgende:
Ja, mijn badeend is binnen
* weer verder gaat met bier drinken *
Ik zal het proberen vol te houdenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga toch nu al ff tv kijken.. tot straks voor diegene die er straks ook zijn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |