Zeur!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat we hierop zitten te wachten?
Nee.quote:
Er zijn ook nog vrouwen in dit topic die die plaatjes best waarderen hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat we hierop zitten te wachten?
Deze op je neus nodig?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
die LUCHT!!!!!!!!!! (Ik (Maricha) word er serieus misselijk van)
Wees blij dat jij dadelijk naar huis magquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
die LUCHT!!!!!!!!!! (Ik (Maricha) word er serieus misselijk van)
Graag!!!!!!quote:
ow, okquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er zitten hier ook mensen van het andere geslacht.
(of die dat willen zien is een ander verhaal, maar daar hebben we het nu niet over)
Heb nu toch wel een klein beetje medelijden hoor..quote:
Ow sorry, ik had jou hoger ingeschatquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Er zijn ook nog vrouwen in dit topic die die plaatjes best waarderen hoor.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow sorry, ik had jou hoger ingeschat
Ik ook met mezelf maar nog meer met Michiel die hier vannacht slaapt. Gelukkig is de pens nu op en die LUCHT begint ook weer te verdwijnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb nu toch wel een klein beetje medelijden hoor..
De geur van pens en poep! Jullie hebben t wel getroffen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ook met mezelf maar nog meer met Michiel die hier vannacht slaapt. Gelukkig is de pens nu op en die LUCHT begint ook weer te verdwijnen
Ziet er wel knus uit zo....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
De bedden moeten duidelijk nog worden opgemaakt:
[afbeelding]
Corton op 3fm en michiel op noordpool.fmquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
wat komt er na 22:00u?
Eric Corton eerst van 22 tot 23 en daarna 3VOOR12FM met Dennis Weening op 3FMquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
wat komt er na 22:00u?
Ik moet om 5 uur opstaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, aan jou heb ik ook niets he
truste
zoooooo je bent er op tijd bij!! Weltrusten.quote:
tot zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga ff tv kijken en strakies weer ijsberen kijken.. tosso!![]()
De cam blijft de hele nacht aan staan! Veel plezier ermee, tot maandag over een week. Gr Marichaquote:
Fijne vakantiequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef MichielV het volgende:
tot maandag over een week. Gr Maricha
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
De cam blijft de hele nacht aan staan! Veel plezier ermee, tot maandag over een week. Gr Maricha
Komt er een nieuwe DJ dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Toad het volgende:
Leuke producers heb je Michiel...
Is het al bekend wie de echte nieuwe DJ is?
Welke kans is dat?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
Er belt trouwens helemaal niemand naar 0317-650 255, dus grijp je kans.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die achter je bijna omvalt! Kijk uit!
Ik wou hem net posten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Arm badeendje! Gevoerd aan de ijsberen...
[afbeelding]
Ja, Bart draait toch niet meer vannacht op 3FM?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe DJ dan?![]()
Er belt trouwens helemaal niemand naar 0317-650 255, dus grijp je kans.
Ohja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, Bart draait toch niet meer vannacht op 3FM?
Ik heb het niet over Noordpool FM...
Tja, dan vraag ik maar niets aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef Impry het volgende:
Kan wel, of hij echter ooit de mail leest weet ik niet![]()
Ik denk dat dat msn-adres inmiddels zoveel nieuwe contactpersonen heeft, dat ie helemaal volzit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:44 schreef senseo_ het volgende:
ik word niet geacepteert
Ze zouden inderdaad beter een IRC-kanaaltje kunnen zoeken en die gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat msn-adres inmiddels zoveel nieuwe contactpersonen heeft, dat ie helemaal volzit.
Ik had ze vanmiddag al toegevoegd.![]()
Hij noemde het Fok!Forum ook ff hieroverquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat msn-adres inmiddels zoveel nieuwe contactpersonen heeft, dat ie helemaal volzit.
Ik had ze vanmiddag al toegevoegd.![]()
Of een Fok-topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad beter een IRC-kanaaltje kunnen zoeken en die gebruiken.
Werkt een stuk makkelijker.
Da's wel erg lastig opnoemen voor digibeten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef senseo_ het volgende:
irc:///irc.fok.nl #noordpoolfm
even een java chat bouwenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel erg lastig opnoemen voor digibeten.
Een heel aantal luisteraars/kijkers zullen daarbij wel denken 'IRC? Kan je dat eten?'
jah!quote:
ik kan technisch gezien wel muziek luisteren in bed, maar ik denk dat ik dan met laptop en al op de bank in de woonkamer belandquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Impry het volgende:
Ga toch maar slapen, jammer dat ik geen internetradio in bed kan luisterenMaja, was iig erg leuk het laatste uurtje!
Nog veel succes/plezier vannacht Michiel en de rest!
Ik kamp met min of meer hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan technisch gezien wel muziek luisteren in bed, maar ik denk dat ik dan met laptop en al op de bank in de woonkamer beland
wekker gaat hier ook om 6 uur, niet zeurenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef Impry het volgende:
Ja, laptop zou ook wel kunnen, (zeg dat nou niet!) moet er morgen weer op tijd uit
Ik vind het een beetje rommeligquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu al een uurtje of 6 naar Noordpool.FM te kijken/luisteren gok ik. Zulke uitzendingen moeten er vaker komen, is erg leuk.
Hier pas om 6:50uquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
wekker gaat hier ook om 6 uur, niet zeuren![]()
Dalet (muziek), jingles, msn, fok!, enz.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef senseo_ het volgende:
waar zijn al die computers voor???
er staan daar 8 pc~squote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dalet (muziek), jingles, msn, fok!, enz.
Dat moet je aan Michiel of Maikel (via MSN?) vragen. Maar het gaat in ieder geval eerst naar H'sum voor de webstream he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef senseo_ het volgende:
[..]
er staan daar 8 pc~s
word de uitzending eerst naar hilversum gestreamd en vanaf daar de ehter op gegooit???
of hebben ze een zendmast bij zich???
Denk dat eerste. Gaat toch via satelliet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef senseo_ het volgende:
[..]
er staan daar 8 pc~s
word de uitzending eerst naar hilversum gestreamd en vanaf daar de ehter op gegooit???
of hebben ze een zendmast bij zich???
streamen via de sateliet???quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Denk dat eerste. Gaat toch via satelliet?
Ik heb momenteel MSN openstaan, dus als je een vraag hebt kan ik hem wel voor je stellen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet je aan Michiel of Maikel (via MSN?) vragen.
Ik kon bij dat inzoomen op het MSN-scherm trouwens het adres lezen. Zal het hier maar niet neerzetten.![]()
Die komt er voorlopig niet... De uren van Bart worden door verschillende nachtjocks waargenomen de komende tijd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Toad het volgende:
Is het al bekend wie de echte nieuwe DJ is?
Signaal van de uitzending zenden ze via satelliet naar hilversum en vandaar wordt het uitgezonden.quote:
Ben jij er vanavond?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die komt er voorlopig niet... De uren van Bart worden door verschillende nachtjocks waargenomen de komende tijd.
(Ik lees even bij, sorry)
Ik dacht al, waar zijn ze nu weer gebleven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef senseo_ het volgende:
msn is net ofline gegaan
Een beetje afwisseling dus, ook leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die komt er voorlopig niet... De uren van Bart worden door verschillende nachtjocks waargenomen de komende tijd.
(Ik lees even bij, sorry)
hoe word de muziek verspreidtquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb momenteel MSN openstaan, dus als je een vraag hebt kan ik hem wel voor je stellen.
Ik hoor nietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Wow! Ik hoor The Magic Numbers - Take a chance op 3FM, vet!
Maar beelden van de webcam die naar hilversum worden doorgestuurd en vanuit daar worden gestreamd wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Internet via de ether werkt niet zo goed
De techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je die hier nog kan ontvangen zeg...
Die is een minuutje of 10 geleden vertrokken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, heb inmiddels de cam aangezet. Is Maricha er nog?
Da's geen ether, dus jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Maar beelden van de webcam die naar hilversum worden doorgestuurd en vanuit daar worden gestreamd wel.
quote:fok krijgt toch wel de credits he wij hebben je omgetovert van simpele 3 fm dj naar hippe rette populaire dj
Ok.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is een minuutje of 10 geleden vertrokken.
Nee, Marichaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:23 schreef senseo_ het volgende:
die telefoon jingle was dat hobje
quote:
Waarom zou die in de jingle zittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Fok!-user.
zij is de jingle machinequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf Rhenen met satelliet naar Hilversum en vanaf daar via internet naar de luisterkijkers.
welke Jeroen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef senseo_ het volgende:
[..]
zij is de jingle machine
ondermeer voor jeroen en voor caz
zij heeft ook jingles gemaakt voor caz en michiel is een vriend van fokquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
senseo_ verwart gewoon 3FM/Noordpool.FM met ActionRadio
Ah, hij komt me idd wat verward over jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
senseo_ verwart gewoon 3FM/Noordpool.FM met ActionRadio
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk in de Vegte! Kijk in de Vegte! denk ik. Maar daar luister ik nooit naar.
Gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ROOSMARIIIIIJJJJJN!!
Die staat in ieder geval in de computer denk ik, aangezien Gerard die wel erg vaak draaitquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heb je High Fidelity - Scream if you want to go faster bij je, en zou je deze misschien ook willen draaien?![]()
Nee, Barbara doet de show vanavond. Ze zal wel gaan bellen met Michielquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Toad het volgende:
Gaat Michiel op 3FM straks verder na 3voor12?
Ik vrees van niet... Michiel gaat zo een tukkie doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Toad het volgende:
Gaat Michiel op 3FM straks verder na 3voor12?
He jammer. Domien is ook nog laat op. Misschien gaat hij het overnemen om 1 uur?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van niet... Michiel gaat zo een tukkie doen.
Scroll eens even naar boven, naar het antwoord van Domien.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:36 schreef Toad het volgende:
[..]
He jammer. Domien is ook nog laat op. Misschien gaat hij het overnemen om 1 uur?![]()
WAT EEN BLINDLEGGER!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:39 schreef senseo_ het volgende:
ik hoor geer en goor op noordpoolfm
jammer dat ik door de week 's nachts slaap, maar luister graag de uitzendingen terugquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgende week donderdag op vrijdag ben ik er
heb je vrijdag tussen 22 en 1 wat te luisterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat ik door de week 's nachts slaap, maar luister graag de uitzendingen terug
heb de vorige al geopendquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:42 schreef Againzender het volgende:
Ik ga pitten, borisz, open jij de nieuwe Hools?
Energie boost? Daar lijken me The Fratellis wel wat voor. Of Nizlopi - Jcb Song als slaapliedje voor Michiel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaa, daar is High Fidelity ! Ge-wel-dig, wat een super plaat.
Thanks Michiel, van zo'n plaat moet je toch wel een mega energie boost krijgen!![]()
Creatief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
In dit geval natuurlijk icecream if you want to go faster
Mwa, van The Fratellis krijg ik niet echt veel energie meer van..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Energie boost? Daar lijken me The Fratellis wel wat voor. Of Nizlopi - Jcb Song als slaapliedje voor Michiel.
haha, leuk bedacht!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
In dit geval natuurlijk icecream if you want to go faster
Best boeiend om al die verhalen te horen. Het lijkt mij echt onwijs eng als er ineens zo'n mega ijsbeer op je af komt stormen.quote:
Mietjequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, ik moet zo ook maar eens gaan slapen eigenlijk
doe eens wat aan dat geluidquote:
Je bent gewoon verwend met de processing en leveling die normaal in Hilversum z'n werk doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Leuke radio maar word helemaal gek van dat geluid dat harder en zachter gaat..
![]()
Als ze er iets aan konden doen hadden ze dat allang gedaan denk je niet..quote:
Wel heel lief maar ik ga toch zo slapen dus voor mij hoeft al die moeite niet hoor, maar je hebt genoeg nachtbrakers hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu kan ik wel een stream opzetten die het geluid door een processor heen haalt... Maar dat loopt niet synchroon met de cam.
Toch iemand interesse?
Waarom heb je 'm niet hier geplaatst, dan hadden we FOK! weer eens in beeld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:05 schreef IedeK. het volgende:
Mijn plaatje wat ik had opgestuurd!
Ik had via MSN een plaatje van het noorderlicht(link ervan)naar ze gestuurd toen ze het daar over hadden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm niet hier geplaatst, dan hadden we FOK! weer eens in beeld.
10 poolpunten erbijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:07 schreef AgO het volgende:
hee: nieuwe vraag staat op noordpool.fm!
graagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu kan ik wel een stream opzetten die het geluid door een processor heen haalt... Maar dat loopt niet synchroon met de cam.
Toch iemand interesse?
Luister dit muziekje dan eens... http://www.zshare.net/aud(...)namaria-mp3-1qv.htmlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit!! Net van die pokkemuziek als bij Giel met z'n jungle!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dit muziekje dan eens... http://www.zshare.net/aud(...)namaria-mp3-1qv.html
NEUJJJquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dit muziekje dan eens... http://www.zshare.net/aud(...)namaria-mp3-1qv.html
Geen idee, heb 'm al een tijdje niet meer gezien. Hij zou toch niet naar een hotel of naar huis zijn gevlucht toch...?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar is Jurre eigenlijk gebleven?
ahaa tenks!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maikel Steur. Legendarisch producer!
Tevens professioneeel loggen-over-noordpoolplannen-pingponger op www.theblogtapes.nlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Maikel Steur. Legendarisch producer!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
Echo... cho...o...
Is iedereen naar bedje toe? Nee toch?!
Blijf!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:52 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga lekker slapen..Nog veel plezier allemaal!![]()
Ik stort in! hahha doeiiiiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blijf!![]()
Tenzij je anders instort, dan kan je natuurlijk wel gaan.
Trustequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yesss, inderdaad!
Ik ga nu écht slapen!
Best een goed plan eigenlijk... moet ik ook maar eens over na gaan denken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yesss, inderdaad!
Ik ga nu écht slapen!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:14 schreef Againzender het volgende:
mogguh....
leuk hoor Giel die teletubbie geluiden, de kleine hier zit nu gelijk te ooohohhhh-en
quote:
Ja hoor, Coen Swijnenberg en Domien o.a.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, m'n Hyves weer es wat aan 't uitbreiden. Nog meer 3FM-addicts daar te vinden?
Ik heb ooit eens een profiel aangemaakt maar geen ideeeeee meer wat m'n nick daar is..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, m'n Hyves weer es wat aan 't uitbreiden. Nog meer 3FM-addicts daar te vinden?
Damn. Nouja, gelukkig zijn Gerard en Veeeeenstra wel zo braafquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, Coen Swijnenberg en Domien o.a.
Er zijn er nog een stuk meer (o.a. Florent en Annemieke), maar velen van die nemen geen luisteraars als vrienden aan.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een profiel aangemaakt maar geen ideeeeee meer wat m'n nick daar is..![]()
Zoek me maar opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn. Nouja, gelukkig zijn Gerard en Veeeeenstra wel zo braaf.
En van de mensen in dit topic?
Maricha heeft natuurlijk ook een Hyves profiel, mailt zo nu en dan de leden van de MetMichiel Hyve.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn. Nouja, gelukkig zijn Gerard en Veeeeenstra wel zo braaf.
En van de mensen in dit topic?
Jepquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |