Creatief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
In dit geval natuurlijk icecream if you want to go faster
Mwa, van The Fratellis krijg ik niet echt veel energie meer van..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Energie boost? Daar lijken me The Fratellis wel wat voor. Of Nizlopi - Jcb Song als slaapliedje voor Michiel.
haha, leuk bedacht!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
In dit geval natuurlijk icecream if you want to go faster
Best boeiend om al die verhalen te horen. Het lijkt mij echt onwijs eng als er ineens zo'n mega ijsbeer op je af komt stormen.quote:
Mietjequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, ik moet zo ook maar eens gaan slapen eigenlijk
doe eens wat aan dat geluidquote:
Je bent gewoon verwend met de processing en leveling die normaal in Hilversum z'n werk doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Leuke radio maar word helemaal gek van dat geluid dat harder en zachter gaat..
![]()
Als ze er iets aan konden doen hadden ze dat allang gedaan denk je niet..quote:
Wel heel lief maar ik ga toch zo slapen dus voor mij hoeft al die moeite niet hoor, maar je hebt genoeg nachtbrakers hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu kan ik wel een stream opzetten die het geluid door een processor heen haalt... Maar dat loopt niet synchroon met de cam.
Toch iemand interesse?
Waarom heb je 'm niet hier geplaatst, dan hadden we FOK! weer eens in beeld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:05 schreef IedeK. het volgende:
Mijn plaatje wat ik had opgestuurd!
Ik had via MSN een plaatje van het noorderlicht(link ervan)naar ze gestuurd toen ze het daar over hadden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm niet hier geplaatst, dan hadden we FOK! weer eens in beeld.
10 poolpunten erbijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:07 schreef AgO het volgende:
hee: nieuwe vraag staat op noordpool.fm!
graagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu kan ik wel een stream opzetten die het geluid door een processor heen haalt... Maar dat loopt niet synchroon met de cam.
Toch iemand interesse?
Luister dit muziekje dan eens... http://www.zshare.net/aud(...)namaria-mp3-1qv.htmlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit!! Net van die pokkemuziek als bij Giel met z'n jungle!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dit muziekje dan eens... http://www.zshare.net/aud(...)namaria-mp3-1qv.html
NEUJJJquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dit muziekje dan eens... http://www.zshare.net/aud(...)namaria-mp3-1qv.html
Geen idee, heb 'm al een tijdje niet meer gezien. Hij zou toch niet naar een hotel of naar huis zijn gevlucht toch...?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Waar is Jurre eigenlijk gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |