Ok.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is een minuutje of 10 geleden vertrokken.
Nee, Marichaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:23 schreef senseo_ het volgende:
die telefoon jingle was dat hobje
quote:
Waarom zou die in de jingle zittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Fok!-user.
zij is de jingle machinequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf Rhenen met satelliet naar Hilversum en vanaf daar via internet naar de luisterkijkers.
welke Jeroen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef senseo_ het volgende:
[..]
zij is de jingle machine
ondermeer voor jeroen en voor caz
zij heeft ook jingles gemaakt voor caz en michiel is een vriend van fokquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
senseo_ verwart gewoon 3FM/Noordpool.FM met ActionRadio
Ah, hij komt me idd wat verward over jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
senseo_ verwart gewoon 3FM/Noordpool.FM met ActionRadio
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk in de Vegte! Kijk in de Vegte! denk ik. Maar daar luister ik nooit naar.
Gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ROOSMARIIIIIJJJJJN!!
Die staat in ieder geval in de computer denk ik, aangezien Gerard die wel erg vaak draaitquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heb je High Fidelity - Scream if you want to go faster bij je, en zou je deze misschien ook willen draaien?![]()
Nee, Barbara doet de show vanavond. Ze zal wel gaan bellen met Michielquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Toad het volgende:
Gaat Michiel op 3FM straks verder na 3voor12?
Ik vrees van niet... Michiel gaat zo een tukkie doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Toad het volgende:
Gaat Michiel op 3FM straks verder na 3voor12?
He jammer. Domien is ook nog laat op. Misschien gaat hij het overnemen om 1 uur?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van niet... Michiel gaat zo een tukkie doen.
Scroll eens even naar boven, naar het antwoord van Domien.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:36 schreef Toad het volgende:
[..]
He jammer. Domien is ook nog laat op. Misschien gaat hij het overnemen om 1 uur?![]()
WAT EEN BLINDLEGGER!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:39 schreef senseo_ het volgende:
ik hoor geer en goor op noordpoolfm
jammer dat ik door de week 's nachts slaap, maar luister graag de uitzendingen terugquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgende week donderdag op vrijdag ben ik er
heb je vrijdag tussen 22 en 1 wat te luisterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat ik door de week 's nachts slaap, maar luister graag de uitzendingen terug
heb de vorige al geopendquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:42 schreef Againzender het volgende:
Ik ga pitten, borisz, open jij de nieuwe Hools?
Energie boost? Daar lijken me The Fratellis wel wat voor. Of Nizlopi - Jcb Song als slaapliedje voor Michiel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaa, daar is High Fidelity ! Ge-wel-dig, wat een super plaat.
Thanks Michiel, van zo'n plaat moet je toch wel een mega energie boost krijgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |