ik kan technisch gezien wel muziek luisteren in bed, maar ik denk dat ik dan met laptop en al op de bank in de woonkamer belandquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Impry het volgende:
Ga toch maar slapen, jammer dat ik geen internetradio in bed kan luisterenMaja, was iig erg leuk het laatste uurtje!
Nog veel succes/plezier vannacht Michiel en de rest!
Ik kamp met min of meer hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan technisch gezien wel muziek luisteren in bed, maar ik denk dat ik dan met laptop en al op de bank in de woonkamer beland
wekker gaat hier ook om 6 uur, niet zeurenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef Impry het volgende:
Ja, laptop zou ook wel kunnen, (zeg dat nou niet!) moet er morgen weer op tijd uit
Ik vind het een beetje rommeligquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu al een uurtje of 6 naar Noordpool.FM te kijken/luisteren gok ik. Zulke uitzendingen moeten er vaker komen, is erg leuk.
Hier pas om 6:50uquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
wekker gaat hier ook om 6 uur, niet zeuren![]()
Dalet (muziek), jingles, msn, fok!, enz.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef senseo_ het volgende:
waar zijn al die computers voor???
er staan daar 8 pc~squote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dalet (muziek), jingles, msn, fok!, enz.
Dat moet je aan Michiel of Maikel (via MSN?) vragen. Maar het gaat in ieder geval eerst naar H'sum voor de webstream he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef senseo_ het volgende:
[..]
er staan daar 8 pc~s
word de uitzending eerst naar hilversum gestreamd en vanaf daar de ehter op gegooit???
of hebben ze een zendmast bij zich???
Denk dat eerste. Gaat toch via satelliet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef senseo_ het volgende:
[..]
er staan daar 8 pc~s
word de uitzending eerst naar hilversum gestreamd en vanaf daar de ehter op gegooit???
of hebben ze een zendmast bij zich???
streamen via de sateliet???quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Denk dat eerste. Gaat toch via satelliet?
Ik heb momenteel MSN openstaan, dus als je een vraag hebt kan ik hem wel voor je stellen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet je aan Michiel of Maikel (via MSN?) vragen.
Ik kon bij dat inzoomen op het MSN-scherm trouwens het adres lezen. Zal het hier maar niet neerzetten.![]()
Die komt er voorlopig niet... De uren van Bart worden door verschillende nachtjocks waargenomen de komende tijd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Toad het volgende:
Is het al bekend wie de echte nieuwe DJ is?
Signaal van de uitzending zenden ze via satelliet naar hilversum en vandaar wordt het uitgezonden.quote:
Ben jij er vanavond?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die komt er voorlopig niet... De uren van Bart worden door verschillende nachtjocks waargenomen de komende tijd.
(Ik lees even bij, sorry)
Ik dacht al, waar zijn ze nu weer gebleven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef senseo_ het volgende:
msn is net ofline gegaan
Een beetje afwisseling dus, ook leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die komt er voorlopig niet... De uren van Bart worden door verschillende nachtjocks waargenomen de komende tijd.
(Ik lees even bij, sorry)
hoe word de muziek verspreidtquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb momenteel MSN openstaan, dus als je een vraag hebt kan ik hem wel voor je stellen.
Ik hoor nietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Wow! Ik hoor The Magic Numbers - Take a chance op 3FM, vet!
Maar beelden van de webcam die naar hilversum worden doorgestuurd en vanuit daar worden gestreamd wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Internet via de ether werkt niet zo goed
De techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je die hier nog kan ontvangen zeg...
Die is een minuutje of 10 geleden vertrokken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, heb inmiddels de cam aangezet. Is Maricha er nog?
Da's geen ether, dus jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Maar beelden van de webcam die naar hilversum worden doorgestuurd en vanuit daar worden gestreamd wel.
quote:fok krijgt toch wel de credits he wij hebben je omgetovert van simpele 3 fm dj naar hippe rette populaire dj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |