Komt er een nieuwe DJ dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Toad het volgende:
Leuke producers heb je Michiel...
Is het al bekend wie de echte nieuwe DJ is?
Welke kans is dat?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
Er belt trouwens helemaal niemand naar 0317-650 255, dus grijp je kans.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die achter je bijna omvalt! Kijk uit!
Ik wou hem net posten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Arm badeendje! Gevoerd aan de ijsberen...
[afbeelding]
Ja, Bart draait toch niet meer vannacht op 3FM?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe DJ dan?![]()
Er belt trouwens helemaal niemand naar 0317-650 255, dus grijp je kans.
Ohja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, Bart draait toch niet meer vannacht op 3FM?
Ik heb het niet over Noordpool FM...
Tja, dan vraag ik maar niets aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef Impry het volgende:
Kan wel, of hij echter ooit de mail leest weet ik niet![]()
Ik denk dat dat msn-adres inmiddels zoveel nieuwe contactpersonen heeft, dat ie helemaal volzit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:44 schreef senseo_ het volgende:
ik word niet geacepteert
Ze zouden inderdaad beter een IRC-kanaaltje kunnen zoeken en die gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat msn-adres inmiddels zoveel nieuwe contactpersonen heeft, dat ie helemaal volzit.
Ik had ze vanmiddag al toegevoegd.![]()
Hij noemde het Fok!Forum ook ff hieroverquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat msn-adres inmiddels zoveel nieuwe contactpersonen heeft, dat ie helemaal volzit.
Ik had ze vanmiddag al toegevoegd.![]()
Of een Fok-topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad beter een IRC-kanaaltje kunnen zoeken en die gebruiken.
Werkt een stuk makkelijker.
Da's wel erg lastig opnoemen voor digibeten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef senseo_ het volgende:
irc:///irc.fok.nl #noordpoolfm
even een java chat bouwenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel erg lastig opnoemen voor digibeten.
Een heel aantal luisteraars/kijkers zullen daarbij wel denken 'IRC? Kan je dat eten?'
jah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |