Alsof je het over de duivel hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:22 schreef Toad het volgende:
Vanavond toch wel de singlestrijd?
Razorlight
Before I Fall To Pieces
vs.
OK GO
Do what you want
Nee, maar over 13 dagen ben ik er weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
[..]
K*t, ik heb gister je radio-optreden gemist. Is die nog ergens terug te luisteren?
Michiel die z'n neus snuit en enigszins erin peutert daarentegen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef DaMook het volgende:
Maricha ziet er beter uit dan ik dacht![]()
.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Michiel die z'n neus snuit en enigszins erin peutert daarentegen...![]()
![]()
Ik ga effe een paar frikandellen verorberen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen ?
Dat ze dat bij de echte noordpool uitzendingen maar wel doen danquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
De Noordpool.FM webcamstream gaat duidelijk niet eerst door de geluidsleveling en -processing.
Dan krijg je dus dit soort dingen.
MIKA!
hehe eindelijk iemand die meer post dan ikquote:
Volgens mij post iedereen hier meer dan jijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die meer post dan ik.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef DaMook het volgende:
Ik lijk zo wel op d.rose met al deze posts achter elkaar![]()
.
hebbie een dip?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ff een vrolijke plaat aangevraagd, kan ik wel gebruiken nu
Ik verwacht niet dat ze daarnaartoe een webcamstream meenemen, is iets teveel bagage namelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze dat bij de echte noordpool uitzendingen maar wel doen dan.
Watje hoor..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Last van m'n rug
Net 50 m² vloerdelen uitgepakt
Ach hoe groot is een webcammetje tegenwoordigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daarnaartoe een webcamstream meenemen, is iets teveel bagage namelijk.
Ik heb mijn hele leven al een zwakke rugquote:
Neequote:Heb je al een klustopic in K&W?![]()
Op deze pagina niet iigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij post iedereen hier meer dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |