Ik kijk wel uit zegquote:
Oeps... grove fout, ik geef het toe.quote:
De cd van Mika al een keer gehoord?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Just Jack, 100x beter dan Mika!
Alhans dat is mijn bescheiden mening!
Niet mee eens...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Nou, wat bescheidenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Die zal ik wel een keer downloaden kopen in de winkel!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
De cd van Mika al een keer gehoord?
Die is best leuk hoor.
Life in Cartoon Motion is op het moment mijn 'wakkerworden in de bus' met een fijn muziekje -muziekquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
De cd van Mika al een keer gehoord?
Die is best leuk hoor.
*hihihi*quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heeft Michiel laatst ook al voor je gedraaid
Ik vind er overigens niet zo heel veel aan
Hoeft ook niet hoor!quote:
Melden dat je niets te melden hebt is ook een meldingquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Maricha het volgende:
Sorry! Heb niet zoveel te melden.....moe.....te druk gehad vandaag......
lolquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Melden dat je niets te melden hebt is ook een melding
En een originele manier voor het plaatsen van een TVP!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Melden dat je niets te melden hebt is ook een melding
leuk om weer eens te horenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
yes! yes! yes! een van de beter platen van Wacko Jackson.![]()
Bereken jij de hoeveelheid posts per dag dan even?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
70 topics in iets meer dan 3 maanden... aardig gemiddelde
Dank je wel, maar als ik dat nu zou gaan drinken slaap ik vannacht nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En een originele manier voor het plaatsen van een TVP!![]()
* -Hans- geeft Maricha een energie boost drankje. Niet dat ik deze troep drink maar misschien vind jij het wel lekker.
[afbeelding]
redbull is nie tlekker, golden powerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En een originele manier voor het plaatsen van een TVP!![]()
* -Hans- geeft Maricha een energie boost drankje. Niet dat ik deze troep drink maar misschien vind jij het wel lekker.
[afbeelding]
Zeker zeker! Dirty Diana is trouwens ookquote:
Ben nooit echt fan van MJ geweest (ben Freddie Mercury fan) , maar bepaalde nummers van MJ zijn gewoon helemaal te gek!quote:MJ is de enige artiest waar ik ooit echt 'fan' van ben geweest
daar zijn mensen voor hier... ik zal Bruce117 eens even PM'enquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bereken jij de hoeveelheid posts per dag dan even?
Ik was een keer begonnen met het tellen van de postaantallen van iedereen in dit topic, maar na 10 minuten was ik daar al mee gestopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bereken jij de hoeveelheid posts per dag dan even?
GMTAquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar zijn mensen voor hier... ik zal Bruce117 eens even PM'en
Probeer het eens opnieuwquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik was een keer begonnen met het tellen van de postaantallen van iedereen in dit topic, maar na 10 minuten was ik daar al mee gestopt.![]()
rose 50quote:
hahaha! ja, dat kan inderdaad wel een nadeel zijn. Nu fit, maar morgen ubber brak.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank je wel, maar als ik dat nu zou gaan drinken slaap ik vannacht nietEn dan ben ik morgen weer moe
![]()
Toch bedankt
In het algemeen, of in deze reeks?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
D.Rose zal wel bovenaanstaan, met afstand
uuuhhm, ik hou het wel bij een kleintje cola light.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
redbull is nie tlekker, golden powerheb er nu ook eentje
moet nog wel ff
In het algemeen.quote:
Ligt eraan wanneer het tegenvalt, en wanneer het meevaltquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
In deze reeks zal het ook niet tegenvallen hoor D.Rose
Da's algemeenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Met een 6e plaats in de top 500 zie ik net
In deze reeks zal het plaats 1 denk ik wel zijnquote:
Nou, dat weet ik niet, wel een top 5 gok ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In deze reeks zal het plaats 1 denk ik wel zijn
okay! die heb je dan ook zeker gerequest?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
oja Hans,
Ik heb Bones van Tiga nog een teruggeluisterd en vind 'm nog steeds lekker klinken hoor
Nee, want die 'kent' Michiel nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
okay! die heb je dan ook zeker gerequest?
oooh, dat is neit zo mooi mien jong.quote:
Bekendere muziek aanvragen wil vaak wel helpen. En ze moeten niet net een paar uur geleden al gedraaid zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef IedeK. het volgende:
Grr, er is nog nooit een request van me gedraait.
Wat doe ik fout?
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oooh, dat is neit zo mooi mien jong.![]()
Helaas, mijn request is deze keer niet gedraaid. Over twee weken zal ik een nieuwe poging wagen.
Veel rust toegewenstquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Zeg mensen! Tot over een ruime week (misschien dat ik morgen tussendoor even tijd heb om mee te lezen en te posten)
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Zeg mensen! Tot over een ruime week (misschien dat ik morgen tussendoor even tijd heb om mee te lezen en te posten)
Veel plezier morgen + goede vakantie gewenst ! tot ziens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Begrijpelijk, maar wel jammerquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef MichielV het volgende:
Er is geen logica, onbekende en bekende platen kunnen allemaal langskomen, maar er is wel atlijd een balans tussen beide.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Sorryquote:
Cool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef Rhanna het volgende:
Het was zooooo ontzettend leuk op de radio
IK mag standaard meedoen op woensdag. En jawel, ik heb een eigen rubriek.
Het gigageile weerbericht met mokkel Marijke.![]()
Veel plezier morgen tussen de ijsberen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef MichielV het volgende:
Er is geen logica, onbekende en bekende platen kunnen allemaal langskomen, maar er is wel atlijd een balans tussen beide.
Echt wel, hij komt wel sympathiek over. Overigens zit mijn haar ook zo als ik net uit bed kom, ook zo lekker warrig.quote:
Ik mag geen radio luisteren in bedquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Impry het volgende:
[..]Ga nu naar bed met 3FM op de achtergrond!
trustequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:27 schreef Impry het volgende:
Oh zo, ja daar heb ik nog niet mee te maken![]()
Truste iig allemaal!
Altijd wel grappig vind ik..quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef Rhanna het volgende:
Daar bellen al helemaal gare mensen naartoe
Wow, dat is lang geledenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef D.Rose het volgende:
74/75
Daar heb ik ooit een Vara horloge mee gewonnen
'95 geloof ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wow, dat is lang geleden
Mijn zus heeft nog ergens een Verrukkelijke 15 t-shirt liggen
Directe videolink: http://www.omroep.nl/live/3fm-noordpoolfm.asxquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef dennisscho het volgende:
http://noordpool.fm/page/ijsberen
Michiel live vanuit de ijsberen o/
Zou hier in moeten staan: http://www.3fm.nl/page?page=3fm_gedraaidop3fm&x=...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef senseo_ het volgende:
weet iemand wat de dance classic was van dinsdag rond half 8/kwart voor 8
welke daarvan is de dance classicquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou hier in moeten staan: http://www.3fm.nl/page?page=3fm_gedraaidop3fm&x=...
Met enige jaloezie zit ik ook te kijken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef dennisscho het volgende:
http://noordpool.fm/page/ijsberen
Michiel live vanuit de ijsberen o/
Cool!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met enige jaloezie zit ik ook te kijken...![]()
waarom mail je ze niet als je het niet kunt vindenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:39 schreef senseo_ het volgende:
wat was nou de dance classic
Ja, dat gaan we dus niet doen. 't Wordt een feestje voor m'n luisteraars, niet voor het Fok! Forum. Sorry, hoop dat je dat begrijpt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:14 schreef rubbereend het volgende:wat hoor ik daar, feestje bij Domien in de studio vanwege zn jubileum
mooie gelegenheid voor een meet wbt dit topic
Ik heb zo'n idee dat de meeste mensen die hier komen de nacht gebruiken om te slapen ipv in een studio rond te hangen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we dus niet doen. 't Wordt een feestje voor m'n luisteraars, niet voor het Fok! Forum. Sorry
wij zijn ook jouw lusiteraarsquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we dus niet doen. 't Wordt een feestje voor m'n luisteraars, niet voor het Fok! Forum. Sorry, hoop dat je dat begrijpt..
noordpoolfm ed hotmail.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef IedeK. het volgende:
Wat was dat messenger adres nou?
noordpool@????
Die zijn ook welkom! Maar niet dat dit hele topic (incl de mensen die mij nog nooit hebben gehoord) een nachtje vrijneemt om te gaan meeten bij mijn jubileum... Snapt u?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij zijn ook jouw lusiteraars
althans de nachtcrew hier
zeker, dat lijkt me ook logischquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die zijn ook welkom! Maar niet dat dit hele topic (incl de mensen die mij nog nooit hebben gehoord) een nachtje vrijneemt om te gaan meeten bij mijn jubileum... Snapt u?
Ik denk dat de meeste dat slapen wel willen uitstellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de meeste mensen die hier komen de nacht gebruiken om te slapen ipv in een studio rond te hangen.
Die ijsbeer was net precies op de muziek aan het headbangenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef IedeK. het volgende:
Die ijsbeer deed net deze smilie na:
[afbeelding]
Ik zag je al lopen op de webcam. Ziet er gezellig uit daar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef MichielV het volgende:
Maricha hier: die beesten zijn echt leuk! En vooral groot....prachtig. En dus zo ongelooflijk dichtbij
Jij bent er ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef MichielV het volgende:
Maricha hier: die beesten zijn echt leuk! En vooral groot....prachtig. En dus zo ongelooflijk dichtbij
Padapa Padapa!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef Sirolf het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBYYYYY!!!!@ NoordpoolFM
![]()
Vanaf 19 uur schakelt 3FM zelf ook over naar Rhenen en in de jingles zit ook '3FM' verwerkt, dus lijkt me dat het gewoon met 3FM te maken heeft hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:
heee bgein jullie lekker een eigen NoordpoolFM topic![]()
Alstu: Noordpool FM: slapen bij de ijsberen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:
heee bgein jullie lekker een eigen NoordpoolFM topic![]()
Daar heb jij weer een punt. Maar ja, rubbereend is blauw...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf 19 uur schakelt 3FM zelf ook over naar Rhenen en in de jingles zit ook '3FM' verwerkt, dus lijkt me dat het gewoon met 3FM te maken heeft hoor.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Alstu: Noordpool FM: slapen bij de ijsberen!
[..]
Daar heb jij weer een punt. Maar ja, rubbereend is blauw...
Cool! moet het vanavond helaas missen maar ik volg het topic wel op school..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf wel lekker hier doorposten.
[afbeelding]
Antiroos aan de lijn...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil niet weten wat Michiel over die ijsberen denkt. Hij zegt The Bare Naked Ladies toepasselijk te vinden (volgens mij hebben ijsberen nog altijd een vacht).
In Leudal zijn ze nog niet op de hoogte van streams en podcasts, dus dat wordt volgende week opnieuw proberen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
[..]
K*t, ik heb gister je radio-optreden gemist. Is die nog ergens terug te luisteren?
Nee? Druk bellende meneer in rood vest, kabeltjes, meneer die lacht omdat hij ineens beseft dat hij door streamers bekeken wordt.... Nee, je hebt toch gelijk... Michiel, we willen Michiel! Geen zwaaiende man in een rood vestquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat cam precies op een plek staat waar bijna niets te zien is...
Damn, het kon namelijk nog zijn dat jij nog wat fragmenten had opgenomen, maar dat zit er dus ook niet in...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Leudal zijn ze nog niet op de hoogte van streams en podcasts, dus dat wordt volgende week opnieuw proberen.
Heb het zelf ook gemist.
ach jaaaaaaaa, boxen een tikkeltje harder helpt ook al..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef ALTF4 het volgende:
Ja, baggergeluid. Misschien dat die mannen daar zo druk mee bezig zijn nu (ik hoop het)
Sybrand Verwer (NOB-technicus, die met dat grijze haarquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef ALTF4 het volgende:
Ja, baggergeluid. Misschien dat die mannen daar zo druk mee bezig zijn nu (ik hoop het)
gewoon het geluid van de gewone cam aanzettenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Michiel klinkt net alsof ie al in een iglo zit..![]()
Dan loopt 'ie niet synchroon...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon het geluid van de gewone cam aanzetten
Ik zie daarop alleen maar een gang hoor...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Impry het volgende:
Gewone cam staat nu ook doorgeschakeld.
Schaatsen begintquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Avond![]()
Zijn er al mensen verslonden door ijsberen
Ik luister radio, kijk tv en ik Fok... hoezo goed voor het milieuquote:
Volgens mij staat er achter de locatiestudio standaard een vrieskist, zie de vodcast op www.noordpool.fmquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Ze hebben iig geen koelkast nodig voor al die blikjes drinken die ze daar hebben.. scheelt ook weer natuurlijk.![]()
Jij mag poolpunten inleverenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik luister radio, kijk tv en ik Fok... hoezo goed voor het milieu
Of een Maikel of Jurre.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
awwww die ijsberen
volgens mij lusten die wel een Michiel of een Maricha...![]()
Tuurlijk, anders heeft 'ie niks meer te vragen tijdens de 3FM-uitzending hè?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef ALTF4 het volgende:
Haha, Michiel doet op het moment alsof die van niets weet over die ijsberen.
"Heet tie Henk? Grappig"
en
"Eten ze me op, is het gevaarlijk?"
Goh, dat heb ik vanmiddag al ergens eerder gehoord
Ik dacht dat jij vakantie hadquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef MichielV het volgende:
Maricha hier (kan mijn eigen inlog ff niet vinden hoor)
Ijsberen poep stinkt echt heel erg....
Ze poepen geen iceblokjes voor in je Martini? He wat jammer!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef MichielV het volgende:
Maricha hier (kan mijn eigen inlog ff niet vinden hoor)
Ijsberen poep stinkt echt heel erg....
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Vond Michiel trouwens wel sterk met Inge Ipenburg in Arbeidsvitaminen... de hele tijd de vraag ontwijken over die gebarentaal-aanwijzing en dan na een plaat zeggen "Inge is goed met gebarentaal"
Inge maakte ook een opmerking nav de vraag of het moeilijk was om je mond te houden al die tijd: "ja ook omdat je weet dat je er tot het einde inzit"quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, 3fm staat gewoon altijd aan op m'n werk maar ik heb dit gemist!
![]()
Het is gewoon een eenmalige actie voor nu. Enkel als er speciale acties zijn zal die stream aan staan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze poepen geen iceblokjes voor in je Martini? He wat jammer!![]()
Ik ga nu een waarschijnlijk domme vraag stellen, maar NoordPool fm, wordt dat nu een soort aftakking van 3fm gedurende de actie? Dus een apart station? Of hoe moet ik dat zien/horen? Sorry, het is bijna weekend dus m'n grijze cellen zijn zich weer heftig aan het reduceren.
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef DaMook het volgende:
Is dat Maricha met die groene "hier" jas ?.
Om 22.00 uur! Dit wil natuurlijk niet missenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vakantie had![]()
Maar wel gezellig
Dat snap ik... echt cool (letterlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Om 22.00 uur! Dit wil natuurlijk niet missen
Die heb ik nog nooit zo duidelijk in beeld gezien danquote:
Alsof je het over de duivel hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:22 schreef Toad het volgende:
Vanavond toch wel de singlestrijd?
Razorlight
Before I Fall To Pieces
vs.
OK GO
Do what you want
Nee, maar over 13 dagen ben ik er weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:10 schreef Toad het volgende:
[..]
K*t, ik heb gister je radio-optreden gemist. Is die nog ergens terug te luisteren?
Michiel die z'n neus snuit en enigszins erin peutert daarentegen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef DaMook het volgende:
Maricha ziet er beter uit dan ik dacht![]()
.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Michiel die z'n neus snuit en enigszins erin peutert daarentegen...![]()
![]()
Ik ga effe een paar frikandellen verorberen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen ?
Dat ze dat bij de echte noordpool uitzendingen maar wel doen danquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
De Noordpool.FM webcamstream gaat duidelijk niet eerst door de geluidsleveling en -processing.
Dan krijg je dus dit soort dingen.
MIKA!
hehe eindelijk iemand die meer post dan ikquote:
Volgens mij post iedereen hier meer dan jijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die meer post dan ik.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef DaMook het volgende:
Ik lijk zo wel op d.rose met al deze posts achter elkaar![]()
.
hebbie een dip?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ff een vrolijke plaat aangevraagd, kan ik wel gebruiken nu
Ik verwacht niet dat ze daarnaartoe een webcamstream meenemen, is iets teveel bagage namelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze dat bij de echte noordpool uitzendingen maar wel doen dan.
Watje hoor..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Last van m'n rug
Net 50 m² vloerdelen uitgepakt
Ach hoe groot is een webcammetje tegenwoordigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze daarnaartoe een webcamstream meenemen, is iets teveel bagage namelijk.
Ik heb mijn hele leven al een zwakke rugquote:
Neequote:Heb je al een klustopic in K&W?![]()
Op deze pagina niet iigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij post iedereen hier meer dan jij
Die is nu paardhobbelen, dus die wil staks zelf wel een massagequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef B.A.Trix het volgende:
Moet zeggen dat Michiel best een lekker kontje heeft..![]()
@D.Rose dat wordt dus masseren voor moeders de vrouw vanavond..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |