Jij bent er ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef MichielV het volgende:
Maricha hier: die beesten zijn echt leuk! En vooral groot....prachtig. En dus zo ongelooflijk dichtbij
Padapa Padapa!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef Sirolf het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBYYYYY!!!!@ NoordpoolFM
![]()
Vanaf 19 uur schakelt 3FM zelf ook over naar Rhenen en in de jingles zit ook '3FM' verwerkt, dus lijkt me dat het gewoon met 3FM te maken heeft hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:
heee bgein jullie lekker een eigen NoordpoolFM topic![]()
Alstu: Noordpool FM: slapen bij de ijsberen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:
heee bgein jullie lekker een eigen NoordpoolFM topic![]()
Daar heb jij weer een punt. Maar ja, rubbereend is blauw...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf 19 uur schakelt 3FM zelf ook over naar Rhenen en in de jingles zit ook '3FM' verwerkt, dus lijkt me dat het gewoon met 3FM te maken heeft hoor.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Alstu: Noordpool FM: slapen bij de ijsberen!
[..]
Daar heb jij weer een punt. Maar ja, rubbereend is blauw...
Cool! moet het vanavond helaas missen maar ik volg het topic wel op school..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf wel lekker hier doorposten.
[afbeelding]
Antiroos aan de lijn...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil niet weten wat Michiel over die ijsberen denkt. Hij zegt The Bare Naked Ladies toepasselijk te vinden (volgens mij hebben ijsberen nog altijd een vacht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |